پالام پولوم پیلیش

یکی از تفریحات سالم جوان ها در این فصل سال معمولا وقتیه که یه کلاسی تموم میشه و بیکار هستن و بهترین کار در این جور وقتا دور هم جمع شدنه

دور هم جمع شدن چند تا مزیت داره

اگه کسی کلیپ جدید رو موبایلش داشته باشه برات بلوتوس می کنه

با بچه ها میگی و می خندی و همدیگه رو مسخره می کنی

اگه استادی چیزی رد شد همه با هم دسته جمعی میریم ... ... (پاچه خواری)

می تونی غیبت کنی که البته کار خوبی نیست ولی خوب بعضی وقتا حال میده

می تونی ادای حرکتای بعضی استاد ها رو که تکیه کلام ها و حرکت های خاصی انجام میدن رو در بیاری و خلاصه خوش باشی

ولی از همه اینها با حال تر و مهمتر اینه که می تونی پالام پولوم پیلیش بندازی یه نفر بره بستنی یا نوشابه بگیره

نمی دونم فلسفه این اسم چیه؟؟!!!

ولی هر چی میخواد باشه

چیز باحالیه

این جور مواقع یا شانس میاری و قرعه به نام بقیه میفته یا بد شانسی میاری و دخلت میاد

دیروز از اون روزای شانس من بود

سر ناهار که رفتیم سلف دیدم چند تا از بچه ها جمعن

سریع خودم رو رسوندم دیدم دارن پ.پ.پ میندازن

گفتم منم هستم

نگو این نامردا نقشه ها کشیده بودن

یه گروه 4 نفری متشکل از 4 تا از ارازل کلاس با هم هماهنگ می کنن که همه مثلا کف دست رو نشون میدن و یه قربانی دیگه که باهاشون پ.پ.پ میندازه شکست می خوره و دهنش سرویس میشه.

من از همه جا بی خبر رسیدم اونجا و از قضا کف دستم رو نشون دادم و یه بیچاره ای قرار شد برا همه بستنی بگیره

نمیدونم قبلش با کی پ.پ.پ اینداخته بودن که رفته بود نوشابه گرفته بود برا ناهار

منم یواش خودم رو چپوندم وسط جمع و یه نوشابه کش رفتم.

بعد از ظهر هم پس یقه اون طرف رو گرفتیم و بردیمش برامون بستنی بگیره

نکته جالب اینجا بود ما 7 نفر بودیم و بوفه کلا 6 تا بستنی داشت و بستنی به خود شخص قربانی نرسید.

خلاصش روز خیلی خوبی بود.

بعد از ظهر من هم به گروه پیوستم و سعی کردیم چند نفر رو تیغ بزنیم ولی متاسفانه هیشکی حاضر به پ.پ.پ نشد و همه می گفتن شماره بندازیم...

 

نتیجه اخلاقی: هر موقع بیکار بودین پالام پولوم پیلیش تفریح خوبیه.

نظرات 8 + ارسال نظر
فرناز پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ http://mochaleokhis.blogfa.com

سلام

فرناز پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ

اولممممم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام علیکم احسان خان
چطوری بابا
خوبی؟
نکته مهم بابت کامنت گذاشتن اینجانب عرض احترام و رساندن خبر مسرت آمیز بابت بازگشت غرور آفرین اینجانب به عرصه وب نویسی می باشد
در ضمن نمی خواهی تبریک بگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مزدوج شده ام [خجالت][خجالت][خجالت]

معلم املا پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:53 ب.ظ

به این ارازل دانشگاهتون بگو رذالت (نه رزالت)کار بدیه!!!

علی رضا یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ق.ظ

اره جدا حالی میده
ما هم تو کلاسمون از اینجور کارا داریم

علی رضا یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ق.ظ

اون موقعی که رو سر یکی از بچه ها خراب میشی عجب حالی میده

علی رضا یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ق.ظ

تفریح جالبیه
بازم از این کارات بکن
ولی مواظب باش رو دس نخوری

آرام جان یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ق.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلام! اینکه دیگه چرا خبر نمیدی آپی رو من نمیدونم اما بازم خدا رو شکر که سایتمون حداقل وب تو رو از بین وبلاگا باز میکنه که من احساس تنهایی نکنم خودش خیلیه!
ما پ.پ.پ نمیندازیم ! خودمونو میندازیم بخصوص کرایه مینی بوس ها رو خیلی راحت میتونیم تلپ بقیه شیم!
البته یکی از دوستان بود ترم اول هی ما رو ساندویچ نوشابه دعوت میکرد ولی مثله اینکه کفگیرش ته دیگ خورده چون ختی موقعی که میخواد واسه خودش خرید کنه یواشکی میره سلف! پست قبلیتم خوندم یادم به روزی افتاد کهخ خودم برای اولین بار ۱۲۰۰ زدم چه روزی بود! فکر کنم کل محل فهمیدن برای تزریقات دارم میرم درمانگاه بس که آه و ناله راه انداختم!
خوب هنوز داری جبران مافات میکنی یا تموم شده؟
راستی باید کفاره هم بدی ها!!!!!!!!!
یادت نره!:ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد