۵ کیلومتر عقب عقب

تا حالا بیشترین فاصله ای رو که عقب عقب رفتین چند متر بوده؟

از رو پیاده رو رفتین؟ یا از توی خیابون؟

سر بالایی بوده یا سرازیری؟

خیابون یا پیاده رو خلوت بوده یا شلوغ؟

شاید هم اصلا نرفته باشین

ولی من امروز رکورد این حرکت رو زدم و تونستم ۵ کیلومتر رو عقب عقب برم...!!

من امروز صبح از دزفول تا اندیمشک عقب عقب رفتم

باورتون نمی شه؟

من خودم اول باورم نمی شد

ولی وقتی به خودم اومدم دیدم آره من این کار رو کردم

می دونین چجوری؟

خوب...

تو اتوبوس نشسته بودم...

ولی صندلیم رو به عقب اتوبوس بود

برای همین تا اندیمشک فکر کردم دارم عقب عقب میرم

خوب اینم یه جورشه دیگه

 

نظرات 25 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:10 ب.ظ http://mlvdz.blogfa.com

خوبه !!
بپا یهو نخوری به یه لره !!! اونم از پشت !!!!!!!!!!!!!!

آرام جان سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ب.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلام!
از همین جا به علی آقا و آقا سجاد هم سلام میکنم!لطفا سلام برسون چون من بیچاره از سایت دانشگاه نمیتونم سر بزنم!
آمدم بگم اگه عقب عقب رفتن این باشه که من رکوردتو زدم از تهران تا اهواز عقب عقب رفتم یه بار :ی
من آژپیدم لطفا از بچه ها هر کی رو دیدی دعوت از طرف من دعوت کن به وبلاگ آرام جان!
راستی میدونم امانت دار خوبی هستی یه امانتی بهت میدم بدی به سپیده جونم:
سلام خانومیه من! متاسفانه نمیتونم بیام وبلاگت ایراد از وب تو نیستا! خانوم خوشگله حتما بیا پست جدید منو بخون خوشحال میشم نظرتو ببینم!
ممنون!
منتظر حضور سبزتون هستم!

مسعود گودرزی چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:40 ق.ظ

این علی هنوزم داره به لرهای غیور توهین می کنه؟
حقشه کلیدشون رو بندازیم تو چاه توالت....
موافقی؟

شمیم جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:24 ب.ظ http://shamim23.persianblog.ir

چی نوشتی الان؟!
میشه بیای واسم خلاصه شده بگی!!!
دیگه فری تایم ندارم بشینم بلاگ بخونم!!!‌
هه!!!
کلاسو داری!!!!!!!!!!!!!! :دی

شمیم یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:54 ب.ظ http://shamim23.persianblog.ir

اونوقت این کجاس سوژه بود؟!
یعنی خیلی واست جالب بوده که با اتوبوس رفتی جایی!
که باید می اومدی اینجا مینوشتی!!!
خوشحال!!!

فرزانه دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:52 ب.ظ

ها؟
من عقب عقب رفتم
اما کیلومترش رو حساب نکردم
دفه های بعدی میحسابم ایشالا :ی

میلاد سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ق.ظ http://www.lalalove.blogfa.com

سلام
وبلاگ جالبی داریند
خوشحال میشم به منم سری بزنیند
موفق باشیند
www.lalalove.blogfa.com

علی رضا سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:56 ب.ظ

جدا اولش فکر کردم دیوونه شدی
ولی خیلی جالب بود

نسرین چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام دوباره همشهری اگه میشه عکس خودتو بزار ببینیمت مرسی

خودم پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ب.ظ

به نسرین:
من که عکسم هنوز تو وبلاگ هست!!
اگه صبر کتی صفحه کامل لود بشه میبینیش
گفتی همشهری؟
تو دزفولی هستی؟

نسرین پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:13 ب.ظ

اره من دزفولیم من عکستو دیدم فکرنمیکنم که خودت باشی راستی براچت ای دی تو بده یابگو چطوری باهم بچتیم خوشحال میشم اقا احسان حتما جوابمو بده مرسی از لطفت

خودم جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ب.ظ

به نسرین:
آی دی من largboy_20

نسرین جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:21 ب.ظ

اگه میشه یه ذره بیشتر از خودتون بگید مثلا کجای دزفولین مرسی

نسرین جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 ب.ظ

اگه میشه شنبه ساعت ۵:۳۰ بیاین www.chatsara.com منطرم بیاین

آرام جان شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:18 ب.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلام!
ممنون که سر زدی!
این پستمو اگه بخونی شاید متوجه شی خیلی دلم گرفته بود! اما به توصیه شما به رو خودم نیوردم و به نظرم تونستم یه پست قشنگ بزارم!
خوشحال میشم دوباره بیای و پست جدیدمو بخونی!
بازم ممنون که با ایکه سرت شلوغه اومدی به منم سر زدی!

!!!!!!!!!!!!!!!! شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:42 ب.ظ

می بینم که قرار چت گذاشتی !!!!!!!!!!
خجالت نمی کشی ؟!!!!
ببین ساعت ۵:۳۰ همه میان چت رومی که رفیقت گفته بود!!!

خودم شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:30 ب.ظ

به نسرین:
بابا این دیگه چه جورشه؟
من این برنامه جاواهه رو که نوشته دانلود کردم ولی بازم قسمت ورودی سایت نمیاد
فکر کنم بهتره با یاهو چت کنیم!

خودم شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:39 ب.ظ

به نسرین:
من از ساعت ۵:۳۰ آن هستم ولی این سایته قسمت چتش باز نمیشه
من بی تقصیرم
اگه می تونی با یاهو مسنجر آن شو

نسرین شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:50 ب.ظ

سلام بیا الان www.chatkon.com من اونجام الان

نسرین شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:53 ب.ظ

تو قسمت چت خصوصی

خودم شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:02 ب.ظ

به نسرین:
باشه الان میام

نسرین شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:07 ب.ظ

با اسم چی میای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خودم شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:35 ب.ظ

به نسرین:
من با اسم احسان اومده بودم
ولی هر چی پی ام میدادم برات نمی اومد.
خوب به جای این کارا با یاهو مسنجر آن شو

خودم شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:38 ب.ظ

به نسرین:
اگه یاهو مسنجر رو نداری برات آپلود کنم تو وبلاگم؟؟؟!!

نسرین شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:41 ب.ظ

من که بهت pmدادم ولی جواب ندادی yaho رو دارم ولی بیا اونجا هنور اونجام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد