توضیح المسائل

به دلیل تقاضای بسیار شدید دوستان جهت اثبات تئوری بیان شده در مورد پدیده امسال دزفول یعنی بارش برف، در این پست به اثبات تئوری گفته شده با رجوع به رفرنس های مرجع و زبان اصلی و همچنین استفاده و تحلیل نقشه های هوا شناسی کاملا آپ تو دیت که از طریق نرم افزار گوگل ارث گرفته شدن می پردازم:

همون طوری که توی شکل زیر مشاهده می کنین خونه ما در اونجای دزفول که نوشتم واقع شده.

یک موج پر فشار از حوزه باختریه رود علی کله چند روزیه که قسمت های شمال غربی دزفول رو تحت پوشش خودش قرار داده و گفته میشه که این موج پر فشار در چند روز آینده سبب بارش های پیاپی در منطقه خواهد شد.

همچنین یک موج کم فشار از جنوب دزفول داره حرکت خودش رو به طرف بالا پی میگیره. دلیل اعوجاجی که در این پیکان های رسم شده مشاهده می کنین، پایین بودن سرعت اینترنته که فایلش خوب دانلود نشده. قبلش از همه عذر می خوام.

می گفتم:

در اثر رانش لایه های زمین و ایجاد گسل در دوره های زمین شناسی خیلی قدیم یخ های آب شده قطبین شمال و جنوب پس از گذر از اقیانوس اطلس میانی دارن مسیر خودشون رو به سمت دزفول پی میگیرن و تا چند روز آینده به شهر ما می رسن. من از همین الان وقتی میرم رو پشت بوم، پنگوئن ها رو که روی برف ها مشغول بازی کردن هستند می بینم...

از طرفی سوراخ لایه اوزون قبلنا بالا سر ما بود. واسه همین همیشه اینجا گرم بود. حالا انگار کمی متمایل به سمت اون ور شده که همین سبب سرد شدن دزفول میشه.

اگه خوب به نقشه دقت کنین یه جنگل در جنوب غربی دزفول وجود داره که تعدادی از درختاش سبز و تعدادیشون سفیده

اون سفیدهاش، سوراخ بودن واسه همین وقتی می خواستم سبزشون کنم کل صفحه سبز می شد...!!

با توجه به شرایط موجود و (با عرض پوزش) طبق قانون 11 ارشمیدس که میگه اگه توی آب گوزیدی و حبابی ندیدی 100% ریدی نتیجه می گیریم که تا چند روز آینده شاهد برف بازی نو گل های باغ زندگیمون در خیابان های دزفیل خواهیم بود...

با تشکر:

ا.ه.ب.و.ب.د.و.ح. (انجمن هواشناسی بر و بکس دزفول و حومه)

برای دانلود اصل فایل هواشناسی به آدرس زیر مراجعه کنید:

دبلیو دبلیو دبلیو دات دبلیو هشت صد دات کام...

 

 

نظرات 26 + ارسال نظر
باکس اهواز چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:12 ب.ظ http://link-ahvaz.sub.ir

با سلام خدمت دوست عزیز اگر میخوای آمارت بره بالا لینک باکس ما رو بذارید باکس ما روزانه به شما 1000 تا بازدید میدهد با تشکر مدیریت اهواز باکس

خودم چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ب.ظ

به نسرین:
امروز در بهترین حالت سرعت اینترنت رفتم به همین سایت chatkon.com ولی هر چی پی ام میدادم فرستاده نمی شدن.
بهتره بی خیال این سایت شی!!

نسرین چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:23 ب.ظ

شما دقیقا کجای دزفولین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مسعود چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:41 ب.ظ

به به احسان نمی دونی من چقدر از اوانوسنس خوشم میاد.
شبا خوابش رو میبینم.

فرزانه چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام
پخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ :ی
چه عکس جالب :ی
فردا آپم
فردا تولدم می باشد
تشریف بیاور
ایهیم
اینم کارت دعوت ها
کامنت نیسش :ی

خودم پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:31 ق.ظ

به نسرین: خونه ما رو واسه چی می خوای؟ :دی
نکنه می خوای بیای در خونمون با مادرم صحبت کنی؟ :دی
نکنه تو اصلا از شهرداری هستی می خوای مالیاتی چیزی بگیری؟!!!

نسرین پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:52 ب.ظ http://nazpary0098.blogfa.com/

نترس نمیام در خونتون می خوام بدونم کدوم قسمتین همین شاید خونه هامون نزدیک باشه خلاصه اگه خواستی بگو .وبلاگ منو توی لینکات بزار من شمارو گذاشتم مرسی به خانواده سلام برسون

سپیده جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.s3pit.blogfa.com

bah baaaaaaaaaaaaah !!! salam ehsan khan :D babaaaaaaaa mohandees !! ;) hava shenasam boodi,khabar nadashtim ? :D:-> man kamelan Tojih shodam ke Pangoanaye khokshel & mamani be samtetoon rahseparan :-> :D :-P khosh begzare barf bazi ;)) rastiiiiii!!!!! in khAnoom khokshele,nesbati ba shoma dara mibashand , AyA ?:D ;)) =))))))))))))))) hihihihihi !!! pishe ma bia,khoshhal misham :-P @};- bye

مهسا جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:53 ق.ظ

سلام
منم طرفدار پرو پا قرص ایوانسنس هستم...ترجمه ی چند تا از ترانه هاش هم با متن کامل ترانه توو سایت پردیس گذاشتم.

عباس جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:18 ب.ظ http://www.moosafer.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خوب هستید ؟؟؟؟
وبلاگ خوبی دارین
من هنوز به طور کامل نخوندم که نظرمو بگم


اومدم دعوتتون کنم به وبلاگ منم بیایین
اگه دوس داشتین


دارم آخرین پست رو مینویسم

با اومدنتون منو خیلی خوشحال میکنید
فعلا
منتظرمااااا
قربانت
بای تا بعد

نسرین جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام ما کوی اندیشه توی احسان ....هستیم شماهم دقیق بگو منتظرم

فرناز یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:43 ب.ظ http://mochaleokhis.blogfa.com/

سلام
پارسال دوست امسال آشنا
بی معرفت شدی آقای کارشناس هوا شناسی
خوش میگذره

سارا یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:52 ب.ظ http://www.harfhayesara.blogfa.com

خیلی با حال بود
هر دوتا پستت
مخصوصا این قضیه دزفول و هواشناسی و....

آرام جان دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ق.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلام!
از کی تا حالا هواشناس شدی؟
فکر کنم سوراخ اوزون اومده تهران!!!!!!!!!!!
چون پارسال تا این موقع حداقل ما یه دونه بارونو حتما داشتیم!
اما حالا هرچی نگاه میکنیم فقط خورشید چشممونو میزنه!
عکسای جیگمل خوشتیپ ها رو میزاری توی وبلاگت چه خبره؟
این نسرین چه گیر سه پیچی بهت داده ها!
به نظرم نباید عکستو میزاشتی توی وبلاگ!
آقا یه کار خیری کن و و از طرف من آقا سجاد و علی آقا رو به وبلاگم دعوت کن!

آرام جان دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ق.ظ http://aram-jan.blogfa.com

به نسرین خانم:
سلام!
نمیشه همه حرفای بی غرض و مرض رو همین جور اینجا ول داد!
خیلی ها فکر بد میکنن!
نسرین خانوم داره خیلی اشتباه میکنه تو کامنتا داره دنبال تو میگرده!
من خودم تجربه بدی در این زمینه دارم!
به نسرین بگو فقط بیاد به نوشتت نظر بده به اون چه تو کجای این جهان هستی زندگی میکنی!
ببخشید آقا احسان قصد فضولی و دخالت ندارم ولی خوشایند نیست توی کامنت دونی پس ایمیلو برای چی گذاشتن؟
نسرین خانوم قصد دخالت ندارم ولی کسی که توی نت وبلاگ دارهو تقریبا شناخته شده است نباید تو کامنتا اینجوری گیر بده!
ببخشید فضولی کردم!

آرام جان دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ق.ظ


من که جونم در آمد برای مسعود کامنت بدم!

نسرین دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ب.ظ

به ارام:هی می خوام هیچی نگم نمیشه به شما چه که من چی می گم تجربه هات برا خودت شما حق دخالت نداری احسان اگه خودش بخواد میگه چیزی نگو منم اونوقت نمی دم تو چیکاره ای که نظر میدی یه بار دیگه دخالت کنی ................................پس نبینم که توکار من دخالت کنی

نسرین دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ب.ظ

درضمن احسان اگه توهم با ارام موافقی و دوست نداری من اینجا بیام و چیزی بگم بگو .من ناراحت نمیشم چون بلاخره ارام از خیلی وقت پیش اینجا میاد ولی .......راستی می خواستم بگم نمی دونم کجا دیدمت خیلی برام اشنا به نظر می رسی من منتظر جوابت هستم ارام تو هم یه بار دیگه دخالت کنی .....................فهمیدی

بچه پرو سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:10 ب.ظ

اول سلام بعدش خیلی خودتو حساب می کنی جوجه فوکلی جمش کن این وبلاگ بی ربطو بلد نیستی وب لاگ بزنی زبون می ریزی جمش می کنی یا جمت کنم بچه ننه

نسرین سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ب.ظ

این چه طرز حرف زدن وبلاگ به این گلی به نظر من داداش احسان همینجور ادامه بده ما پشتتیم باشه داداشی

آرام جان چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام!
آقا احسان ببخشد شرمنده ولی میخوام جواب نسرین رو بدم
نه دوست دارم نه میخوام اینجا رو دعوا خونه کنم!
برای همین جواب نسرین رو میدم و این بحث واهی رو جمعش میکنم!

آرام جان چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:43 ب.ظ

به نسرین:
سلام خانوم! شرمنده!
معذرت میخوام!
خیلی ببخشید!
قصد دخالت نداشتم!
ببخشید فوضولی کردم!
اینجا وبلاگ آقا احسان هست و به من ربطی نداره!
شما درست میگی!
من ازت عذر میخوام!
امیدوارم منو ببخشی!
من دیگه فوضولی نمیکنم!
اینو جدی میگم!
از این ببعد فقط میام به نوشته های آقا احسان نظر میدم و میرم کاری هم با کسی ندارم!
بازم ازت معذرت میخوام!

نسرین چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:20 ب.ظ

به ارام :
ببین منم با شما کاری نداشتم ولی شما اول این دعوای مسخره رو راه انداختی خواهش می کنم اشکالی نداره من ادم کینه ای نیستم خوشحال میشم به وبلاگت بیام و نظر بدم البته اگه راضی بودی

خودم پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 ق.ظ

به نسرین و آرام:
خوبیت نداره
یه جوری با هم کنار بیاین :دی

امین جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:49 ب.ظ http://www.kabootar.net

سلام
باحال بود هم ولایتی.

یه بنده خدا جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:40 ق.ظ

سلام پسر خوب
قبل از هر چیز باید بهت بگم من چند سال پیش از اون خراب شده شاخه شمالی فارغ التحصیل شدم.مدتیه دنبال شماره تلفن دفتر خانم اشعری هستم. شما می تونین بهم کمک کنین.قربان شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد