آقا لطف کن صداشو کم کن!!

واقعا خنده دار بود

یه نمایشگاه کامپیوتر گذاشتن تو دزفول

چند روزی میشه افتتاح شده

با علی رفتیم یه سری زدیم...

خیلی ضایه بود

ولی 2 چیز جالب داشت

اول اینکه یه غرفش غرفه اسپیکر بود

طرف اسپیکرهای خفن کیفیت بالا با آمپلیفایر 400 هزرا تومنی آورده بود که ملت حال کنن بخرن این وسط هی گوینده سالن می گفت آقا صداشو کم کن

من روده نمونده بود برام

آخه ... ولات مثلا غرفه اسپیکره هی میگی صداشو کم کن!!!

و اما نکته دوم:

تازگیا اینترنت ADSL تو دزفول داره رونق میگیره

یه غرفه داشت  که یکی از آی اس پی های جدید اومده بود اونجا برای تبلیغ یه کامپیوتر با اینترنت سرعت بالا بصورت رایگان گذاشته بود ملت استفاده کنن

منم فرصت رو مغتنم شمردم دویدم پشت سیستم

گفتم میشه دانلود کنم ببینم سرعتش چطوره؟

گفت خواهش می کنم بفرما

2 نفر بودن

یکیشون یول بود یکیشون 7 خط

خلاصه فایل رو گذاشتم برای دانلود

یه فایل 92 مگابایتی

پارت آخر فیلم اره 4 بود که یک ماهه درگیر دانلودشم

تا حالا 500 مگابایتشو دانلود کردم

این 92 مگ اخرش بود

به یوله گفتم: تا کی هستین؟

گفت تا 9.5

گفتم پس بی زحمت بذارین این فایل دانلود شده من میام میبرمش

اون بیچاره گفت بزارش تو دانلود منیجر زودتر دانلود شه

منم گذاشتم

خوشحال و شنگول و مسرور و مشعوف داشتم می رفتم یه چرخی بزنم که اون 7خطه کچل گفت آقا این رو ببند سرعت رو آوردی پایین!!

منم هر چی سعی کردم با نگاه معصومانه مانع این کار بشم فایده نداشت

انگار طرف زورش اومد دید دارم 92 مگ دانلود می کنم!!

خلاصه هیچی دیگه

رفتیم خونه...

ها راستی...

یه پسره شاسکول اومد اونجا رفت تو وبلاگش

خدا چقدر خنده دار بود

به آمار وبلاگش نگاه کرد دید 2 نفر آنلاین تو وبلاگشه

گفت ااااااااااااااااه

چقدر وبلاگم محبوبه

حالا جالبه یکی از این دو نفر خودش بود...

 

پ.ن: حالا من خرخونم یا شماها؟

پ.ن: سعی می کنم از این به بعد همین پست ها رو تو یاهو ۳۶۰ هم بزارم اونجا هم رونقی بگیره. اگه این کاره این بیاین به اون ور هم رونق بدیم. هر کی پیج داره بگه...

 

نظرات 10 + ارسال نظر
آرام جان جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:23 ب.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلام!
اول :ی
خواهشا تو دیگه از بلاگفا نرو!
ممنون که سعی در خوندن من داشتی!
اتفاقا الان بغض کرده بودم از کامنتات خندیدم!
ممنون!
راستی توی یه میلی کامنت خصوصی ای چیزی این فحش کاملتو بگو ببینم چیه
...ولات یعنی چه! :ی
می خوام ببینم اگه معنیش بده منم یه فحش بهبهانی بهت بدم بمونی تو کفش :ی
شوخی کردما!
به دل نگیری که رو دل میکنی!

بازم ممنون که به فکرم بودی!

آرام جان جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:23 ب.ظ http://aram-jan.blogfa.com

خوندن = خندوندن!

نازپری شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.nazpary0098.blogfa.com

سلام بازم اومدم.من هرکاری می کنم که نیام نمی تونم !!!چیکار کنم ؟؟؟الان که اومدم امتحان امار دارم ولی یکم خوندم.توروخدا انقدر اپدیت نکن ! آخه من پا میشم میام اونوقت نمی تونم درس بخونم.راستی این نمایشگاه کجاست ؟؟منم برم ببینم.این ای دی سی ال خیلی سرعتش بالاست.چون من دم و دقیقه تو اینترنتم.

سپیده شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.s3pit.blogfa.com

shalam bar Dooste shafigh !! AghA mohandeS !!! :)) EhsAn khAne kabiiiir !!!!!!!! :D
khoobi ke enshallah?!! ;)
avval az hame sharmande ke vase tavalodet nayoomadam sorAghet !!
fek konam akhari basham!! amma khob! akhari boodan kheyli behtar az ine ke aslan nabashiii !

pas TAVALODET MOBARAK ! @};-


rasti!!! CHand vaght bood behet sar nazade boodaaaaaaaaaaaaaam ?!!! :-O
chon nemioomadi soragham,feke kardam hatmi basAteto jam kardi & dige nemiay!! :-"


miCi ke behem sar zadi :-p
khoshhalam kardi :D ;)


OH !! :-O man & ghalat emlAiii ? :-&
ajiban & ghariban :D ;))
chashm,dige tekrar nemishe !!! :-SS :D


in postAye akhiret hamashoon Endesh boodan !! ;)
chon hamashoono baham khoondam! dar hAle hAzer Hangidam :D & be hamin dalil neiitoonam nazari bedam !! =)) :))


dar zemn ! rajebe mian term ham bayad begam ! manzooram in bood ke nesfe nomraro begiri!:D oonam ba DOAye maaan ;;)



Emtehanaye TErm shoroo shode !! :-&
ta 24 DEY ! :-S
baaadesh miam sorAghet! ;)
omidvaram ta oon moghe azat Comment dashte basham !! :-? :->



movafagh bashi @};-
filan By3 :D

نازپری شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:47 ب.ظ http://www.nazpary0098.blogfa.com

اهان اون نمایشگاه که پیش چهار راهه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شمیم یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:13 ب.ظ http://shamim23.persianblog.ir

هه!
۳۶۰ات پوکیده!!! :خود کشی!!!‌ :دی!
راستی کریسمستم مبارک!

فرزانه جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ

خر خونی لابد :ی

آرام جان شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ب.ظ http://aramejan.blogfa.com

سلام!
(حالا اینکه چرا سپیده میاد به تو نظر میده اما به وبلاگ من نگاه نمیکنه رو من هنوز نفهمیدم!:ی)
چرا آپ نمیکنی؟
تو هم اومدی در وادی خر خون ها؟ :ی

صادق یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.dezsport3d.blogfa.com

سلام دمت گرم منم دقیقا به همین می خندیدم خشم امد یا آخرش کار خودشو کرد و صدای تیراندازی یه بازیو تا میتونس بلند کرد ملت همه جفت کردن
در کل وبلاگت خیلی باحاله اگه وقت کردی یه سری بهم بزن ممنون میشم

صادق جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.dezsport3d.blogfa.com

آره عشق هیکلم البته دخترای کلاس پشت سرم میکن خوش هیکل (که دروغم نمیگن)
مشخصاتتو که خوندم فهمیدم عین خودمی فقط من یکم باحالترم
بازم سر میزنم فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد