آنالیز تحلیلی، ابعادی عبور یک شهروند اندیمشکی از خیابون

حتما تو طول روز همه شما پیش اومده که ا زخیابون های زیادی رد بشین...

بعضی از خیابون ها تقاطع 4 راه های اصلی هستند و با گذاشتن چراغ قرمز و خط کشی عابر پیاده در اونها، عبور و مرور برای ماها آسون شده...

بعضی از خیابون ها کوچیک هستند و با کمی دقت میشه راحت از این ورشون رفت اون ورشون...

بعضی از خیابون ها تو شهر های  بزرگ، یه کم خطرناک هستند و برای عبور از سمتی به سمت دیگشون از پل های هوایی یا مسیرهای زیر گذر استفاده میشه...

اجازه بدین مسئله رو یه کم دقیق تر بررسی کنیم

در این جا از طریق نرم افزار گوگل ارث برای شما تصاویری زنده از سطح روستای اندیمشک پخش می کنم...

لازم به ذکره که این تصاویر به صورت خودکار رفرش می شن و کاملا به روز هستند...

خلا...منظومه شمسی...کره زمین...آسیا...ایران...خوزستان...نقطه(روستای اندیمشک):

همون طور که تو تصویر می بینین من تو ماشین بودم و ساعت حدود 17:45 پی ام بود...

می خواستم میدون رو دور بزنم بپیچم به چپ

یه روستاوند اندیمشکی می خواست از محلی که نشون دادم به مقصد مشخص شده بره

سوال...

شما که مثلا تحصیل کرده این خیر سرتون

اگه اونجا بودین از کدوم یکی از مسیر هایی که تو شکل هست می رفتین؟؟؟

خوب فکر کنین

لابد میگین ما آدم های شخیصی هستیم و از یکی از دو مسیر ترکیبی آبی و قرمز می رفتیم ولی...

می دونم همتون می گین طبق قضیه فیثاغورس و نامساوی مثلثی مسیر کاملا قرمز رو که از وسط میدون رد شده انتخاب می کنیم

و در همین جاست که شما به مقام اندیمشکی بودن نائل میشین...

 

آخه مرد مومن، زن مومن پس انصافت کجا رفته

آخه ... ولات اینم شد مسیر

از وسط میدون همین جوری سرت رو بندازی پایین با خانمت که روی هم فکر کنم 170 سال عمر می کردن با عصا و با سرعت اپسیلون صفر از خیابون رد شی؟

خوب نمیگی این ماشین هایی که پشت سر شما هستن اعصابشون خورد میشه یهو هوس می کنن بزنن لهتون کنن؟؟؟!!!

خوب نامردا لا اقل از وسط میدون میگذشتین...

خوب لااقل بوق که می زنیم برین کنار...

من آخرش از دست این لرا خودم رو می کشم!!!!!!!!

ولم کنین بابا اعصابم خورد شد...

 

نظرات 24 + ارسال نظر
پژمان دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ب.ظ

به ما لرا توهین کردی ها !!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
من به شخصه از طرف تمام لر ها می ک........ت!!!!
فامیلت چی بود ؟

محمد رضا دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:21 ب.ظ

اصلا خودت را ناراحت نکن احسان جان و هیچ نترس!!
ما از شما در مقابل لر ها حمایت می کنیم. ( من و محمود ) البته فعلا وقت نمی شود و باشد برای چند سال دیگر!!!

نازپری دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ب.ظ http://www.nazpary0098.blogfa.com

سلام داداشی عالی بود.سلام.مرسی داداشی از اینکه سر زدی.می دونم خیلی بچه گونست .ولی خوب منم از کارای بچه ها خوشم میاد ولی سعی می کنم عوضش کنم.حالا خیلی نی نیه؟؟؟؟

dezfulian citizen دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:52 ب.ظ

ایول بابا !!!دمت گرم!! مگه تو بتونى یه کارى بکنى واسه ما دزفولیاى بیچاره!!! منم به شخصه حمایتت میکنم داداش. حق ما رو از لرا بگیر... راستى من اولین بار بود به وبلاگت سر زدم!!! بامزس!!! خوشم اومد. دارمت!!! ازاین به بعد همیشه میام. راستى!!! نبینم دیگه از این حرفا بزنیا!!! خودمو میکشم چیه؟؟؟؟ دیر ا جون!!!! حیف خودت نبو سى دل اى لرون خود کشون کنى؟؟؟؟؟ باى باى...

[ بدون نام ] دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام
در جواب پژمان
شما لرا خودتون توهین هستین
درضمن کسی نگاه بد به دایی احسان بکنه با خدم طرفه

هه هه هههههههههههههههههههههه هه
دمت گرم دایی احسان حال کردم پیایی هیسی
بازم بنویس از این لرا تا دلمون خنک شه

فرزانه دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:49 ب.ظ

سلام
خوبی؟
من سر در نیاوردم از این شکل
از وسط میدون؟
سمبوسه پس چی؟
یعنی از وسط میدون رفتی و به همین راحتی از خیر سمبوسه گذشتی :ی

نازپری سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ق.ظ http://www.nazpary0098.blogfa.com

سلام .خیلی ناراحت شدم از دستت.چرا گفتی قالب وبلاگم زشته؟؟؟؟؟؟؟مگه چشه؟لا اقل می گفتی یکم بچه گونست عوضش کن نه اینکه بگی حیثیتم میریزه!!!!!!!!ولی پستت عالی بود مرسی از اینکه سر زدی

نازپری چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.nazpary0098.blogfa.com

سلام.یعنی باور نمی کنی که این منم؟؟؟؟؟؟؟شاید خودم نباشم ولی اگه عکس بچگیام رو بزارم کنارش مطمئن باش مو نمی زنه.چون من نشون هر کی می د م بهم می گن عکس خودته.تازه عکس من با مزه تر از اینه.ولی این دیگه با خودته که باور کنی.چون من دروغ نمی گم.بازم بیا .مرسی که سر زدی.به علی یه چیزی گفتم بگو بهت بگه.بای تا های

نازپری چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ب.ظ http://www.nazpary0098.blogfa.com

راستی این ۱۲ به چیه؟؟؟؟؟؟؟؟ نکنه یه رمزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟هان؟؟؟؟؟باید بگی یعنی چی؟؟؟می خوام بدونم.تازشم من دروغ نمی گم این عکسه با خودم مو نمی زنه.راستی عکسایی که می کشی خیلی با مزست.اگه تونستی چند تا طرح بهت می دم همینجوری با مزه بکش.اخه خیلی خیلی خیلی بامزست.مخصوصا اون شهروند.اونجا که تازه پل هوایی زدن.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ب.ظ

:ییییییییییییی

نازپری شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ق.ظ http://www.nazpary0098.blogfa.com

اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟می خوای عکس بچه گیام رو ببینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟خودت می دونی که عمرا بزارم.به خاطر ۱۰۰۰۱ دلیل.بعدشم چرا نمی گی این ۱۲ چیه؟؟؟؟من که می دونم یه رمزه!!!!!!!قالب وبلاگمو دوست گلم کوثر برام عوض کرد.الانم من درست بلد نیستم .می ترسم بخوام درستش کنم بد تر بشه.دوستام که میگن خیلی نازه ولی خوب عوضش می کنم.تازه یه سر به وبلاگ دوستم برو{کوثر}خیلی وبلاگش نازه.ولی ......هیچی ولش کن یه سر بزن بهش ۲ روزه وبلاگش راه افتاده.فعلا بای تا های

نسرین شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ق.ظ

به علی بگو تو نظرات خصوصی یه چیزی نوشم بهت بگه!!

شمیم یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ب.ظ

وای احسان چقدر طولانی مینویسی!
صادقانه هم میگم وقت نمیکنم بخونم!!!!!!!!!!
ولی خداییش یه پ.ن بذار خلاصه اش رو بگو!!!
ولی قضیه ی اون اس ام اس ها رو فهمیدم!‌:خودکشی!!!
ولی بازم به دردم نمیخوره!‌
چون اس ام اس بازی رو شوت کردم کنار!!!‌:خودکشی!!!

نسرین یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام.نظر خصوصی دادم تو اون وبلاگت.

نسرین یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ب.ظ

اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ولی خیلی شبیت بود.اگه به دوستم بگم نمی دونی چیکار می کن!!!!!!!!ولی بهش می گم خوب ما همه چیز رو بهم می گیم.شرمنده!!!!!!!ولی اگه چیزی گفت ناراحت نشو .بای

....... یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:13 ب.ظ

حالا فکر کردی چیزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الناز یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:38 ب.ظ

یه نظر خصوصی داری

کوثر دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ق.ظ http://http//ghasedak-71.blogfa.com

سلام
خوب معلومه که نظر واقعی واسم مهمه
اما شما نظرتون رو به من نگفتین!!!!

nazpary دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.nazpary0098.blogfa.com

راست می گه خوب برو نظرتو به خودش بگو .

کوثر دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ق.ظ http://ghasedak-71.blogfa.com

من تا حالا نظری در مورد وبلاگ شما نداده بودم......

الناز دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ق.ظ

نظر خصوصی دارین.

الناز دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 ق.ظ

عکستو عوض کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ولی یکی از نظراتو بجای اینکه به کوثر بدی به من دادی؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی برا هر دوتامون گذاشتی در صورتی که ماله اونه.

سپیده سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:06 ق.ظ http://www.s3pit.blogfa.com

shalam mohandes !!
W800det khoobe be salamati?!!! :D kheyli jaleb boood!!! kollli khandidam!!! haghighatan EStedAde WEBLOG nevisit @)e Pesar ! ;) rasti!!! AXe jaditetam mobarake :D man UPam!! baaade nim GHarn !!! :D bodo bia ke montazere nazarATE jAlebe hamishegit hastam @};- movafagh bashiiii!!!!! rasti! yeki comment gzozashte bood ke matlabat toolAnian!!! khodaiish ino khoob oomad!!!! zamane ziadi bayad sarfe khoondanesh konim :-& amma khob dar har soorat ! jAleban & khodaii az inesh nemishe gozasht movafagh bashi@};- ;)

[ بدون نام ] دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:17 ب.ظ

شاید اگر جایی غیر دزفول رفته بودی میفهمیدی دزفول یا به قول خودتون دزفیل کوره داهاتی بیش نیست.بیشتر از این بی فرهنگ بازی در نیار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد