بدون شرح...

این عکس از توی دستشویی دانشگاه گرفته شده

بدون شرح...

نظرات 18 + ارسال نظر
نازپری پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام.اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بامزه بود ولی اگه خودت می کشیدی بامزه ترم می شد.چرا سر نمی زنی؟؟؟؟شوخی کردم.وبلاگمو پاک کردم اگه چیزی گفتم ناراحت شدی شرمنده.ولی وبلاگ کوثر هست می تونی اونجا بری.همین دیگه.بای

فرزانه جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ب.ظ http://joojeeee.blogfa.com

قالب نو مبارک


چه جالب
(اوق)(خنده)

سحر جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ب.ظ http://cold-hell.blogfa.com

بکشین دیگه این سیفونو

نازپری شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام.دیوونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی زود خودمونی شدی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وبلاگ کوثر که تو پست قبلیت نظر داد هست.ولی میام پست هاتو می خونم.فقط خودت عکساشو بکش

[ بدون نام ] شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ب.ظ http://ghasedak-71.blogfa.com/

http://ghasedak-71.blogfa.com/ اینم وبلاگ کوثر جونم.

نازپری یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ب.ظ

معنیشو بعد بهت می گم.اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باشه.کاش النازو میشناختی.

مسعود یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ب.ظ http://wellag.blogfa.com/

لطفن شیر دستشویی خواهران را نبندید !!!
با تشکر

آرام جان دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:48 ب.ظ http://aram-jan.blogfa.com/

سلام!
من آپم!
جالب بود!

وحید دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام.
هم دانشگاهیه عزیز من مرتب به وبلاگ شما سر میزنم و چه از دانشگاه و گه از خونه مطالبتون رو می خونم۰
اگر آدم منصفی باشی و طرفدار امی لی و یه سری به آرشیو وبلاگ خودت بزنی حق رو به من می دی که تو به فکر پیشرفت دانشگاه نیستی.
شاید بهتر باشه تویه این وبلاگت چند تا مطلب در مورد مثلا انجمن علمی برق بذاری و یا سال پاینیایی مثل من رو به کارهای علمی یا غیر علمی تشویق کنی مثلا بگی نیگا کنید من وبلاگ دارم شما هم بسازید.اون سال سومی که کلاس مت لب گذاشت چی ازش کم شد.
من به وضوح دارم میبینم که شما برای راضی نگه داشتن اطرافیان یا هر مشکلی که هست راه انتقاد صرف رو پیش گرفتید.
یادتون باشه این نظر رو یه دوست که به فکر پیشرفت دانشگاه بوده و وبلاگ شما رو هم میخونه داده و انتظار یه جواب معقول از شما داره.خیلی ممنون.
وحید.م

نازپری دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ب.ظ

نظر خصوصی داری

خودم به وحید سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ب.ظ

هم دانشگاهی عزیز وحید جان:
اول خدمت شما عرض کنم که من خودم دزفولیم و بیشتر از هر کس دیگه ای دلم می خواد این دانشگاه و این شهر پیشرفت کنه
در مورد تشویق شما به ایجاد وبلاگ و همچنین در مورد اینکه میگین یه سال بالایی کلاس Matlab گذاشته و چیزی ازش کم نشده خدمتتون عرض کنم من خودم دارم روی وبلاگ جدیدم که موضوعش در رابطه با رشته خودم هست کار می کنم و مقاله هایی رو که خودم با زحمت ترجمه کردم توش میزارم تا هم رشته ای هام استفاده کنن. با اینکه هیچ سودی ازاین کار عاید من نمیشه
و نکته دیگه اینکه از عنوان این وبلاگ هم مشخصه که نوشتم خاطره- عکس - سرگرمی و مطمئنا شما چیزی غیر از این در این وبلاگ پیدا نخواهید کرد. انتقاد هایی هم که من انجام میدم صرفا جنبه شوخی داره. من قبل از این هم وبلاگی داشتم که اونجا هم فقط مطالب طنز می نوشتم. اگه به اونجا هم سر بزنین می تونین ببینین. لینکش هم اولین لینک پیوندهاست.
شما به فکر پیشرفت این دانشگاه هستی؟
خوبه ولی شما به قول خودتون سال پایینی هستی و نمی دونی تو این دانشگاه خود مسئولینش هم نمی خوان پیشرفت کنن.
سال ۸۴ که ما وارد دانشگاه شدیم دوست من اقدام به ساخت یک وبلاگ بسیار عالی در زمینه مکانیک کرد ولی به خاطر عدم همکاری مسئولین انجمن علمی و دانشگاه اون رو مسدود کرد. اگر می بینیم سایت های دانشگاه های صنعتی شریف و امثال اون جزء سایت های رسمی به شمار میاد فکر می کنین علتش چی باشه؟
مطمئن باشین تا مسئولین یک دانشگاه همکاری نکنن هیچ چیزی امکان پذیر نیست.
من و دوستم توانایی ایجاد یک سایت بسیار خوب رو داشتیم ولی وقتی خودشون نمی خوان چرا ما اصرار کنیم؟!!!

نازپری سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام.تورو خدا نظر خصوصی نده اشکارا بده.که من ببینم.اخه من پسورد کوثرو می زنم ولی وارد نمیشه اونم میگه نمیاد نت.اگه الان ان هستی برا وبلاگ خودم بزار فقط زود.مرسی

نازپری سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ب.ظ

نظر خصوصی داری.

عاطفه سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:05 ب.ظ http://www.ati67.blogfa.com

سلام
وبلاگ جالبی دارین به خصوص این عکس خیلی با حال بود
براتون ارزوی موفقیت میکنم
بای تا های

آرام جان پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام!
ممنون که سر زدی!
باور کن شادم!
برای اینکه ثابت کنم پست بعدیم راجع به روز ثبت نام ترمم مینویسم که.............
من کامنتایی که میزاری رو دوست دارم اما خوب..............
سعی میکنم همون دختر شاد همیشگی بشم
قول!

نازپری پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ب.ظ

مرسی از لطفت داداشی.واقعا جبران می کنم.{...}مرسی به خاطر همه چیز.تورو خدا اپ من.باشه؟همراه عکس ها!!!بای

نازپری جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ق.ظ

نظر خصوصی داری .................................

نازپری جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:57 ب.ظ

نظر خصوصی نرفت.همینطوری افتاده برو بخون اقای احسان خان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد