داربست

  • سلام احسان
  • سلام
  • داربستای دم در رو دیدی؟
  • آره. صبح که میومدم یه قسمت رو زده بودن. معلوم نیست برا چی زدنشون
  • ماشینت رو چطور آوردی تو؟
  • ماشینم؟ من که ماشین رو گذاشتم اینور!!
  • مگه صبح اینور داربست نداشت؟
  • مگه الان داربست داره؟!!!!!!!!!!!
  • هاهاهاهاهاهاها
  • مگه ندیدیش؟؟!!
  • هاهاهاهاهاهاها
  • مرض. بگو بینم چی شده
  • ماشینت رو آوردی تو. پشتش داربست کشیدن
  • نه!!!!!!!! جدی؟!!!!!!!!! حالا چی کار کنم؟؟؟؟ عجب .... خل هایی هستن اینا (بی تربیت چرا فکر بد می کنی؟ اشتباهی نقطه گذاشتم )
  • هاهاهاهاهاهاها
  • بیا برو تا دیر نشده بگو داربست ها رو برات باز کنن ماشین رو بیار بیرون
  • باشه صبر کن دیسکانکت کنم الان میرم.
  • کیفت رو بزار اینجا
  • باشه. بگیرش

 

دم در:

  • آقا سلام
  • سلام
  • میگم من صبح ماشین رو گذاشته بودم اینجا انگار جلوش داربست کشیدین
  • هاهاهاهاهاهاها ماشین شماست؟؟؟
  • بله
  • هاهاهاهاهاهاها
  • مسئله ای نیست. این جاده خاکی رو میبینی ؟؟ این و میگیری میرییییییییییی انقد میرییییییییی تااااااااا بیای بیرون
  • هاهاهاهاهاهاها
  • باشه دستت درد نکنه

 

حالا برای اینکه بهتر شرایط رو تجسم کنین فکر کنین نشستین تو ماشین. ساعت 11.5 صبحه و آفتاب همه جا رو فرا گرفته. باد ملایمی از سمت اون ور با سرعت 5 گره دریایی در حال وزیدنه و هر کی رد میشه میگه این دیوونه چجوری ماشینشو آورده تو!!!

 

به نقشه مسیر دقت کنین:

 

خلاصه به هر زحمتی بود اومدم بیرون

فقط به خاطر اینکه در خواست کرده بودین پست با عکس دادم

خداییش دیگه ازم نخواین

خیلی ضایست

احساس می کنم 15 سال جوون تر شدم الان ۶ سالمه

 

 

 

نظرات 15 + ارسال نظر
نازپری شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 ق.ظ

می خواستم بگم اول شدم.بعد میام می خونم

نازپری شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ق.ظ

نظر خصوصی داری

نازپری شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:56 ب.ظ

سلام.بازم نظر خصوصی داری

نازپری شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:58 ب.ظ

پستت عالی بود .بابت اون عکس که کشیدی مرسی.سعی کن برا بقیه ی مطلباتم بکشی.اخه خیلی با مزست.اونورا هم سر بزنی خوشحال میشم.

شمیم دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ق.ظ http://shamim23.persianblog.ir

میگم این عکسه رو نمیذاشتی سنگین تر بودا!!!
چند سالته جوجو؟!
همه میگن داداش من بد خطه میخوان بفرستنش کلاس خط!!!!!!!!
توام بیا باهاش برو! :خودکشی

آرام جان سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:21 ب.ظ

سلام!
عکس که قشنگ بود اولشو خوندم
ممنون که خبر دادی
حالا میام مفصل نظر میدم
الان ددیرمه

نازپری چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ق.ظ

نظر خصوصی داری داداشی

نازپری چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ق.ظ

اره خوب.من دختر بچه هستم.واقعا مگه چندسالمه؟هنوز نی نی هستم.نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرناز چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ق.ظ http://mochaleokhis.blogfa.com/

سلام
میبینم دبلیو ۸۰۰ و گذاشتی کنار و ماشین ماشین میکنی
ها ها ها ها ها
راستی اون ماشینه که پنچر شده دم در مال شماست
ها ها ها ها ها

فرناز چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ق.ظ

راستی چقدر بزرگتر شدی
از عکست میگم

فرزانه جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:54 ب.ظ http://joojeeee.blogfa.com

سلام
چطوری؟
هه
توی این عکس کدوم یکی ماشینه ؟
نکنه اون چکش زردست ؟‌:دی

فرزانه جمعه 10 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:54 ب.ظ http://joojeeee.blogfa.com

من اصلا از این شکل سر در نیاوردم :-؟؟

ساکت کمپانی شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ق.ظ

فعلن که درش تخته شده

مهتا شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:21 ب.ظ http://www.zez.blogfa.com

باحال بود!!! (دو نوقطه دی!!!!)

مریم جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:34 ق.ظ

بامزه بود !!!!!! زود به زود آپ کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد