حمله به مگس، با پشتیبانی گروه آلفا!!

همیشه وقتی به موجوداتی که توی طبیعت وجود دارن نگاه می کنیم به قدرت و عظمت خدا پی می بریم که چقدر ماهران هر چیزی رو به یه دلیلی آفریده و هیچ چیزی نیست که برای انسان یا کره زمین بی فایده و بی اهمیت باشه ولی...

تا حالا فکر کردین مگس چه خاصیتی داره؟

من خیلی روی این مسئله فکر کردم

شاید علت خلقتش یکی از علل زیر باشه:

  1. برای اینکه یه عده ای برن سر کار و موقعیت شغلی به وجود بیاد ( آخه کارخونه ساخت حشره کش باید به وجود بیاد )، این دقیقا مثل حالتی می مونه که همه میگن اول تخم مرغ بوده یا مرغ؟!
  2. برای اینکه در قدیم وسیله و امکانات تفریحی نبوده و برای همین بچه ها می تونستن با انواع و اقسام بازیهایی که روی مگس ها انجام میدادن سرگرم بشن. بعضی از این بازیها به نقل از بزرگترها این جوری بوده:

- گرفتن مگس ها با دست، و قرار دادن اونها در پلاستیک و سپس بستن پلاستیک به یک عدد چوب ----باریک و استفاده به جای بادبادک!!

- گرفتن مگس با دست، کندن بال های اون و قرار دادنش روی زمین و خندیدن به اینکه هه هه نمی تونه پرواز کنه!!!!! بعدش هم با پا اون رو له می کردن

- گرفتن مگس با دست و جدا کردن سر مگس از بدنش که این کار خیلی حرفه ای بوده اون زمونا!

- گرفتن مگس و فرو کردن سوزن در ... مگس :دی

- گرفتن مگس و بستن اون با یک عدد نخ و مشاهده پرواز کردن اون!! اینم از اونکارای حرفه ایه!

 

  1. ویز ویز کردن در مواقعی که صبح شده و تابستون هم هست و هوا هم گرمه و مثلا برق ها رفتن و کولر گازی هم خاموش شده ولی تو متوجه این مسئله نشدی. که در این حالت مگس نقش یک آلارم رو بازی می کنه!! این رو خودم کشف کردم!
  2. تمرین و یاد گرفتن فحش های جدید. وقتی هی مگس رو کش می کنی و دوباره بر می گرده، چند بار که هی برگشت سراغت اون وقت الفاظی که از دهن بعضیا در میاد شنیدنیه!!
  3. کمک به نیروی ارتش هوایی!!! اگه به چشم های مگس دقت کنین و توشون خیره بشین متوجه میشین که مگس ها از عینک های بسیار فوق پیشرفته ای استفاده می کنن که توی بازار هم نیست. این عینک های شبیه به عینک های خلبانیه و هنوز ارتش نیروی هوایی نتونسته مکانیزم اون ها رو شبیه سازی کنه!
  4. ایجاد محیطی شاد و خنده آور! این رو نمی تونم توضیح بدم ولی یه چیزی تو مایه ای درس تنظیم خانوادست!! حتما شما هم دیدین همچین صحنه ای رو!!!
  5. انتقال داده با سرعت 1 مگابایت بر ثانیه! امیدوارم شما در مسیر انتقال داده اون نباشید!! شاید یه نفر یه جایی توی بیابون یه کار خرابی کرده باشه و یه مگس اون ورا باشه. پس سعی کنین برین جایی که مگسه بعد از صرف ناهار نیاد غذاش رو باهاتون شریک بشه!!
  6. استفاده از منابع فسیلی!! این رو عمرا هیچ کدومتون نمی تونست بفهمه ولی من فهمیدم! جانورانی که در زمان های بسیار قدیم مثلا زمون دایناسور های زندگی می کردن بعد از مردنشون طی میلیون ها سال به فسیل تبدیل شدن! این فسیل ها بعدا طی فرایندهای خاصی که من نمی دونم به موار نفتی تبدیل میشن. از این مواد نفتی میان یه چیزی به اسم پلی اتیلن می سازن که با استفاده از اون ها چیزهای پلاستیکی رو می سازن که از جمله اون ها این حشره کش های قرمز رنگ دستیه! ببینین من چه ذهن بازی دارم و فکرم تا کجاها میره!

 

دیگه حال نداشتم فکر کنم ببینم چه خاصیت هایی داره. اگه شما چیزی به ذهنتون رسید توی قسمت نظرات بنویسید لطفا !!

دیشب یه مگس سمج نمی دونم از کدوم گوری اومده بود توی خونه ما. طبق معمول هر موقع ویز ویز کنان میومد طرف ما کشش می کردیم اون ور (کشش می کردیم معادل فارسی نداره)!!. ولی این مگس سمج با بقیه مگس های که تا حالا دیده بودیم فرق داشت و فرقش در نوع نیشش بود!! نیش این زنبور قابلیت عبور از دیواره نازکی به ضخامت ال رو داشت!! یعنی چی؟! یعنی اینکه از روی لباس هم نیش می زد لا مصب!! هر کدوممون رو یک بار نیش زد، اون موقع بود که همگی بسیج شدیم (بسیج فعال، ایشالا برای سربازیمون هم تخفیف میدن) تا این مگس رو بکشیم! طبق بند اولی که در بالا عرض کردم از یک عدد حشره کش + یک عدد دستمال پارچه ای محکم ترجیحا برزنت! برای استفاده به جای حشره کش های دستی استفاده کردیم! هر چی حشره کش می زدیم نمی مرد لا مصب! در اخر با چندین ضربه کاری که از جانب پدر من نواخته شد، بال سمت چپ و موتور سمت راست مگس خراب شد و بالاخره این مگس از صحنه روزگار محو شد!!!

 

نتیجه اخلاقی: از هر موضوع بی ربطی میشه پست نوشت! یاد بگیرین!!!

نظرات 10 + ارسال نظر
خودم ( آزمایشی) یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ب.ظ



نازپری سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممم.خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدا رو شکر اول شدم.چرا همش قالبتو عوض می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ولی بازم عاللللللللللللللییییییییییییییییییییییی بود.۲۰.دست گلت درد نکنه.

نی نی طلا سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:19 ب.ظ

خیلی باحال بود
خیلی خندیدیم :))
مرسی واقعا
داشتم می مردم از دپرسی
یکم شاد شدم
خدا خیرت بده :ی

آرام جان چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ق.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلام!

از مگس چه استفاده ها که نمیشده!:ی
توی خونه ما هم چند ماه یه بار شاهد همچین مگس هایی هستن!
البته دو سه شب پیش یه مگس رو جلو در خونه خفت کردم تا نیاد باعث عذاب شه!
من آپم خوشحال میشم بیای!

آرام جان چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ق.ظ http://aram-jan.blogfa.com

راستی:
۱ـ عکس جدید مبارک!
۲ـ قالب نو مبارک این ناز تر از قبلیس!

علی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:11 ق.ظ

منم می خوام از این شکلکا بذارم!!!

علی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:12 ق.ظ

اتفاقا اون یکی استاد هم یه جمله معروف داشت :
( یه چند تا از این حرکتا انجام بدین !!!!!!!!! با لهجه ی غلیظ دزفولی حدود ۱۰۰۰پی پی ام )

خودم پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 ق.ظ

هنوز امکان قرار دادن شکلک ها توی همه وبلاگ ها فعال نشده متاسفانه

شقایق یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ق.ظ http://www.shaghaygh.blogsky.com

سلام
جالب بود من هم اتفاقا در ترم اخر هر دو را داشتم و۴ کیلو وزن کم کردم
موفق باشی

پیمان سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ http://pd62.blogfa.com

سلام ... جالب بود .. احتمالا تو نشریات دانشجویی هم زیاد مطلب مینویسی ! بگذریم ...........!
موفق باشی ... به من هم سر بزن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد