شمع!

به این عکس با دقت نگاه کنین

 

به نظرتون منظور از این عکس چیه؟

قبل از اینکه بقیه پست رو بخونین نظرتون رو بگین لطفا...

ممکنه یکی فکر کنه:

-          این عکس رو به خاطر ایام فاطمیه زدم. ولی نه. ربطی به اون نداره

-          پس برای چی زدم؟

-          نکنه عاشق شدم و این 2 تا شمع رو روشن کردم تا با معشوقه خودم بذاریم سر میز شام و با هم لاو بترکونیم؟!!

-          شاید می خواستم به طرح دوگانه سوز کردن معلم هایی که مثل شمع می سوزن اشاره کنم و بگم ایشالا تا آخر سال گاز سوز میشن.

-          شاید داشتم آزمایش های آینه های محدب و مقعر رو که توی فیزیک 1 دبیرستان خوندیم با توجه به تغییرات فاصله کانونی و تغییر اندازه خط المرکزین شمع و مرکز آینه یا عدسی بررسی می کردم؟! نه بابا مگه ... خل شدم نصف شبی!؟

-          شاید تولدم شده و اینا برای روی کیک تولدمه؟؟ آخه آدم حسابی مگه من 2 سالمه که 2 شمع بذارم؟!!

 

-          شاید بچه دار شدم و الان تولد 2 سالگی بچم شده؟! خوب اینم یه احتماله دیگه؟!

-          شاید می خواستم شما رو نصیحت کنم و بگم در تاریکی درون خود، شمع هایی برای هدایت و بلوغ فکری خود روشن کنید. نه بابا!!! به نظرتون من از این حرفا بلدم بزنم؟؟!

-          شاید و شاید و شاید های دیگه ولی اگه گفتین دلیل این شمع ها چیس ؟

-          خوب خودم میگم بهتون. دیشب در حالی که مشغول چت با یکی از دوستان خوبم بودم و تنها هم بودم توی خونه یهو همه جا در تاریکی مطلق فرو رفت و برق ها رفتن!! با دردسر فراوان 2 تا شمع پیدا کردم و روشن کردم. اینم عکسش بود.! همین. سرکار رفتین حسابی ها!!

-          اینجاست که به قول مسعود باید از یک زاویه دیگه به مسئله نگاه کنیم. مسعود تو کی این حرف رو زدی که یادم نیست؟!

-          برق ها به مدت 1.5 ساعت رفته بودن. این هم عکس من که در انتظار اومدن برق ها هستم. این عکس رو خودم از خودم گرفتم:

نظرات 7 + ارسال نظر
وینچ دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ

وای آقا احسان چقدر خوشکل شدی. این عکس خودته؟ وای چه لباس خوشکلی داری.
میشه توی دانشگاه یه چشمک هم به من بزنی؟

دسته دار دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:00 ب.ظ

غلط کردی دختره ی پر رو !!!!!! حجالت نمی کشی؟
احسان صاحاب داره

نسرین دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:12 ب.ظ

سلاااااام.وااااااااااااااااااااای.اینا چشونه؟ایشالا خوب میشن.خیلی با مزه بود.ولی ۱ساعت سر کار بودیم!!!!!!!!!

نسرین دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ب.ظ

احتمالا قرصاشون رو نشسته خوردن.

نی نی طلا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:14 ق.ظ http://ninitala.blogfa.com/

احتمالا رمانتیکی خونت رفته بوده بالا :ی

مریم سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ب.ظ

من از همون اولش فهمیدم منظورت چیه از اوون شمعا . آخه اگه یه دزفولی اصیل باشی راحت می فهمی که بیشترین کاربرد شمع تو دزفول واسه وقتاییه که برق میره!!!! درک میکنم. چون از دیروز تا حالا حدود ۶ بار برق خونه ی ما رفته!!!!!!!!!!!!

یک دوست شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:23 ب.ظ http://hamsoosite.com/

دوست عزیز
سلام وبلاگ جالب و زیبایی دارید حیف است که این وب از کاربران کمی برخوردار باشد برای افزایش کاربران وب خودت میتوانی آنرا در سایت زیر ثبت کنی کاری هم ندارد نه باید لینک باکس بگذاری و نه کار دیگر فقط به نشانی زیر برو و وب خودت را ثبت کن.
موفق باشی
http://hamsoosite.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد