امتحان آفلاین

شاید اکثر شماها که دانشجو هستید براتون پیش اومده باشه که امتحان یک درس رو به صورت کتاب باز یا کتاب بسته برگزار کردید و مراقبین و استاد ها اول جلسه این رو اعلام می کنند که امتحان کتاب باز هست یا بسته

من فکر می کنم این تذکر رو باید ویرایش کنن و بنویسن:

دانشجویان عزیز توجه کنید، امتحان به صورت آفلاین برگزار می شه
می دونید چرا؟

چون با پیشرفت تکنولوژی 15 دقیقه قبل دوستم از سر جلسه امتحان درس عمومی بهم زنگ زده و میگه بی زحمت وصل شو اینترنت رابطه بین انسان و طبیعت و معماری رو توی 5 خط برام پیدا کن تا 20 دقیقه دیگه بهم بگو وقت امتحان داره تموم میشه!!!

جالب اینه خودش هم خندش گرفته بود از درخواستش!

من همچنان بهت زده دارم سرچ می کنم!

آخه یعنی چی مر حسابی؟!!!!

این دیگه چه صیغه ایه!!!


خسته شدم دیگه. چیزی پیدا نمیشه!

نظر شما چیه؟ هنوز چند دقیقه وقت باقی مونده

نظرات 6 + ارسال نظر
علی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:24 ب.ظ

معذرت می خوام . متوجه نمی شم؟

علی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:26 ب.ظ

این یعنی اینکه از سر امتحان با بیرون تماس گرفته

آره بابا :دی

علی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:27 ب.ظ

آخه چطور ممنکه این عمل لحاظ شده باشه ؟
در کدام لفافه این حادث شده ؟[:S046:]
در این اثنا احیانا کسی متوجه نشده ؟

علی یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ب.ظ

راستی این گوشه نوشته که سال اخر مهندسی؟
سال اخرین؟
مطمئنی؟؟؟

:دی
یه چک می کنم ببینم :دی

رهگذرک! جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ق.ظ

واااااااااااااااای
چه فاجعه ای
منوهم دراین مصیبت وارده شریک بدونید

رهگذرک! جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ق.ظ

هه هه
منظورم مطلب انگیزه خودکشیت بودا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد