خود کشی!

من می خوام خودکشی کنم

هر بدی از من دیدین تو این مدت حلال کنید به بزرگی خودتون

می دونین علت خودکشی من چیه ؟

من دیشب تا 3 بیدار بودم داشتم پروژه درس ترمودینامیک 2 رو تایپ می کردم، امروز صبح هم از 9 تا 11.5 ادامش رو تایپ می کردم. خلاصه وقتی تموم شد با عجله واسه اینکه استاد از دانشگاه نرفته باشه شال و کلاه کردم و رفتم دانشگاه. بعد از پرینت وقتی رفتم سراغ استاد رفته بود غذا بخوره. منتظر موندم تا بیاد بعد ترجمه رو تحویل دادم

حالا اگه گفتین چرا می خوام خودکشی کنم؟

.

.

.

.

.

ساعت 1.5 وقتی از ماشین پیاده شدم تا در خونه رو باز کنم و ماشین رو بیارم داخل، متوجه شدم که زیپ شلوار بنده متاسفانه به مدت 2 ساعت توی دانشگاه باز بوده و من متوجه نشدم

فاجعه از این عمیق تر میشه ؟!

نه . میشه ؟!

جاهایی که امروز توی دانشگاه سرک کشیدم:

1. سایت، رفتم پیش علی

2. انتشارات پیش حاجت خانوم

3. دوباره پیش علی. رم ریدر خراب بود فایلم باز نشد. فلش علی رو قرض گرفتم 

4. سایت بغلی، برای ذخیره فایل Word به صورت Word 97 چون 2007 ذخیره کرده بودم فایل رو

5. دوباره انتشارات پیش حاجت خانوم

6. دم در اتاق استاد...بسته بود

7. اتاق اساتید مهمان...اونجا نبود استادمون

8. ناهارخوری...اونجا بود...با علی رفتیم دم اتاقش منتظر موندیم تا بیاد

9. کتابخونه برای گرفتن یک کتاب

10. دوباره سایت برای دانلود یک کتاب

11. خروج از دانشگاه

و در تمام این مراحل... زیپ ما باز بود 

حلال کنید دیگه...

نظرات 8 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ

عالیییییییییییییییییییییییییی

علی سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ

انتشارات!!!!!!!!!!
عالیییییییییییییییییی

! چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:08 ق.ظ

e man fekr kardam daran khar dagh mikonan nagoo halva pazoone

فرزانه چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:12 ق.ظ

مثل شکست عشقی بوده که
میدونی شکست عشقی یعنی چی؟ یعنی بری پای تخته کنفرانس بدی ، بعد بفهمی زیپ شلوارت باز بوده

خانوم معلم چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ب.ظ


عیب نداره خب

بابا مشکلی نیس که

پیش میاد حالا

هول بودی تقصیر تو نبود که

یادشون میره همه


خانوم معلم چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ب.ظ

چرا شکلکام اینجولی شدن ؟
من شکلک دندونی خودمو میخواااااااااااااااااااااااام
اییییییییییینووووووووووووووو ::d

:دی
این شکلک مال بلاگ اسکای نبود
من خودم ۴ تا شکلک آخر رو اضافه کرده بودم
ظاهرا با تنظیمات بلاگ اسکای همخونی نداره اینا
اشکال نداره
مهم نیته :دی

Hamed.z جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:20 ب.ظ http://irapidshare.net/forums/

سلام
اولش ناراحت شدم
اما بعدش
.
.
.
.
.
گفتم طوری نیست این همه آدم می رن خب تو هم روش.
فقط وقتی تصمیم قصعی گرفتی پسورد این وبلاگ و آی رپیدشیرت را بده کارت را ادامه بدیم

شوخی کردم اما شنیدم تصمیمت عوض شده...ناراحتمون کردی!!!!

باز هم شوخی کردم.

سپید شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ق.ظ http://www.dokhmal66.blogfa.com

vayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد