معمای بابابزرگ

یادم میاد بچه که بودیم بابابزرگم همیشه یه معما داشت که وقتی چند تا از نوه هاش دور و ورش بودن اون رو مطرح می کرد تا نوه باهوش و زرنگش رو پیدا کنه و احیانا بهش یه شوکولات جایزه بده

امروز نشسته بودم و به هیچی فکر نمی کردم که یهو به ذهنم رسید اون معما رو اینجا هم بنویسم تا شما هم فیضی ببرید  

معما ساده تر از اون چیزیه که فکر می کنید.

یک جمله هست که به شکلی عجیب و غریب نوشته شده و بدون معنی به نظر میاد.

کافیه شما بتونید جمله صحیح رو تشخیص بدید تا برنده شوکولات بابابزرگ بشید

به امتحانش می ارزه


و اما جمله از این قرار بود:



کسی می دونه این جمله درستش چی میشه ؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:08 ب.ظ

سر پاکت نوشته بود بانک ملی ایران شعبه دزفول

احساس می کنم همچین یه نمه به شعور خواننده هات توهین کردی

این معما رو بابابزرگ من ۱۷ سال ژیش برای ما مطرح کرده بود بابا!!
من که گفتم آسونه
البته از این هم نباید گذشت که ماشالا تو آی کیوت خیلی بالاست

به قول ح د ا د : خیلی باهوشی ... :دی

علی جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ

رمز یابی کن :
hdk u;sh v, j, ;n,l shdj jold H\ndj ld ;kd ;i fhc kld ai !!!!
چه وبلاگ زیابیی داری به من هم سر بزن!

khanoom moalem جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:00 ب.ظ


اون قرمزه منم :ی
راستی یه سر بهم بزن تا ماجرای نیتو رو بفهمی
البته زود بیا تا خودش نفهمیده و نپاکولوندتش :ِی:ی:ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد