پسر حاجی به توان ۲

آره خوب

الان ماه گرد پست قبلیمه اومدیم جشن بگیریم

ا ماهه که پست ندادم

نمی گید زندست این احسان، مردست ؟! سالمه ؟! مریضه؟! تو درگیری ها کشته شده ؟!

این 1 ماهی که گذشت پر از ماجرا بود که هر کدومشون رو بخوام بگم قد دو تا پست توضیح نیاز داره

حالا به بعضیاش به طور گذری اشاره می کنم:

1.

یکی از اقدامات خوبی که در هفته های پایانی سال تحصیلی از جانب من صورت گرفت سرکوبی توطئه مسعود بود، توطئه ای که به موجب اون من 4 یا 5 هفته مجبور شده بودم براش ترشی (که عکسشم دیدید حتما توی وبلاگش) بخرم. خوب دیگه. اگه تو لری منم دزفولیم

در اقدامی نمادین مسعود با کمال میل و با تمام رضایت و نه به خاطر اینکه من مجبورش کرده باشم ها، خودش در 2 هفته متوالی اقدام به خرید تعداد 5 عدد رانی هلو برای من کرد. جاتون خالی خیلی چسبید.

2.

یه کار بسیار جالب و هیجان انگیز که من و مسعود و علی 3 تایی با هم انجام دادیم گرفتن اساسی حال یکی از ل ا ش ی ترین دوستانمون بود که اول این ترم به زور خودش رو چپونده بود توی گروه ما توی آزمایشگاه مقاومت مصالح و هیچ کاری نمی کرد و می خواست آخر ترم گزارش کار ها رو ازمون بگیره. با هماهنگی قبلی با مسعود و علی چنان حالی ازش گرفتیم که توی تاریخ باید ثبت شه

اومد به من گفت احسان بیا گزارش کارا رو با هم بنویسیم

من گفتم می خوام تک نفره بنویسم چون هم می خوام روی مباحث تئوری تسلط داشته باشم و هم برای امتحان عملیش آماده شم.

علی هم همین رو گفت

مسعود هم که گفت من هیچی ننوشتم و تا لحظه آخر طول می کشه نوشتنش و خلاصه شرمنده

دفه بعد اومد گفت لا اقل بشینیم با همفکری هم ( که البته در فرهنگ لغت ایشون همکاری هم یعنی من و علی و مسعود بشینیم جواب سوالا رو بنویسیم با هم اشون هم از ما بگیره کپ بزنه ) سوالا رو جواب بدیم که باز هم توطئه اش رو با هماهنگی هم سرکوب کردیم با بهانه اینکه دستور کار رو نخوندیم و بلد نیستیم

دفه بعد اومد گفت لا اقل نموداراشو بهم بده احسان جون

منم گفتم آخه می دونی چیه. به نوعی در واقع در حقیقت برای نوشتن هر گزارش کار و جواب به سوالاتش نیاز به نمودار داری و این چرت و پرتا و اینکه من دارم یکی یکی می نویسم و تا روز آخر طول می کشه و یه سری از این چاخان ها

بازم پیشنهاد همکاری داد که من رد کردم

خلاصه الان هیچ عذاب وجدانی ندارم از این کارایی که کردیم

خیلی حال داد اتفاقا

3.

در مورد انتخابات و نتایج جالبش و اتفاقای بعدش بهتره حرفی نزنم...

4.

اتفاق مهم تری که در این مدت و بالاخص در 2 هفته آخرش افتاد این بود که

من پسر حاجی به توان 2 شدم

دفه اولی که بابا مامان من رفتن مکه سال 84 بود. اون موقع ترم اول بودم. برای اون 1 ماه عمم اومد پیش ما و هیچ مشکلی نبود. به جز روز اول که یه خورده غیرتی شده بودم و صبح پا شدم و چایی دم کردم بقیه اش عشق و صفا بود و همه کارا افتاد گردن عمم

اما این سفر اوضا کمی متفاوت بود

عمم دیگه نمیومد پیش ما و من می شدم کدبانوی خونه

من و داداش کوچکیم که اول دبیرستانه باید این دو هفته رو با هم سر می کردیم و داداش بزرگمم که تهران بود و تا 30 تیر نمیومد دزفول

اولش آسون به نظر میومد...

اما...!

تازه فهمیدم ظرف شستن اونم 2 بار در روز یعنه چه !

جارو کردن یعنی چه !

گرد گیری کردن یعنی چه !

شستن حیاط 100 متری یعنی چه !

هر شب آب دادن به باغچه یعنی چه !

محبت کردن زورکی به داداش کوچیک و حس مادرانه پیدا کردن یعنی چه !

بهزاد جان گرسنه ات نیست ؟!

ناهار چی دوست داری برات درست...

هه چی چیو درست کنم؟!

ناهار چی دوست داری برات از تو فریزر در بیارم گرم کنم !

آره خوب !

مامان یه سری غذای فریز شده گذاشته بود و من مسئولیت خطیر و سنگین گرم کردنشون با ماکرو ویو رو به عهده داشتم که حقیقتا کار سعب و دشوار و کمر شکنی بود.

گرم کردن غذا اون هم با امواج الکترو مغناطیس کار راحتی نیست

فکر کردین ماکروویو ما از این ماکروویر الکیاست که دکمه اش رو بزنی خودش غذا رو گرم کنه ؟!

تیس... !

تیس... !

نه بابا

برای کار کردن با این ماکروویو حداقل باید به مبانی فیزیک دوم دبیرستان و فیزیک الکتریسیته هالیدی تسلط داشته باشید والا غذا گرم نمیشه. میگی نه امتحان کن

خلاصه...

گرم کردن غذا یه طرف

شستن ظرفا یه طرف

سخت ترین ، نا خوشایند ترین و دخترونه ترین کار ممکن همین ظرف شستنه ! مخصوصا اگه پیش بند هم ببندی دیگه همه چی تکمیل میشه! یه روبان قرمزم بندازی رو موهات دیگه چی میشه !

شستن توالت که کلا یه طرف !! تعریف نمی کنم چون تجربه تلخی بود

البته خوب این 2 هفته زمان خوبی بود تا یه سری تجارب گران بها هم کسب کنم

این که اگه بشقابای کثیق غذای رو بعد از غذا زیر شیر آب نگیری حداقل، وقتی بعد از 12 ساعت بخوای بشوریش با قلم و چکش هم نمیشه چربی و کثیفی رو از روش پاک کرد

یه تجربه دیگه هم در زمینه دم کردن چایی بود و بالاخره یاد گرفتم چایی دم کنم (حالا اگه می خواید بیاید خواستگاری مشکلی نیست)

یه تجربه هم در زمینه شستن حیاط بود و من به یه تئوری رسیدم

اینکه به لحاظ تئوری و شاید هم عملی

وقتی یه شب توی شهر شما باد و خاک و طوفان باشه و فردا هما صاف باشه قطعا همون روز دوباره هوا خاکی میشه و طوفان میاد و زحمت شما در شستن حیاط بر باد میره

یه نکته هم که تو این مدت حائز اهمیت بود حضور سبز دوستان و کمک های تغذیه ای بود که به من می رسید.

از مسعود و سامان و خالم اینا ... دستشون درد نکنه

خلاصه به هر زحمتی بود این 2 هفته رو گذروندم و 2 روز پیش مامان اینا اومدن و کابینه رو به ایشون واگذار کردم و رسما استعفای خودم رو تا آخر عمر از ظرف شستن اعلام کردم

پ.ن : نه دیگه من لپمو به شما نمیدم، بوس بکنید و گاز بگیرید، عضلات صورتم بگیرن. دیگه از ما گفتن بود

نظرات 22 + ارسال نظر
مدیریت حرفه ای تبلیغات ، پارسیان کل پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ب.ظ

با سلام و عرض احترام به شما وبمستر گرامی

سیستم حرفه ای تبلیغات و کسب درآمد پارسیان ، شما را به فعالیت در این سیستم پیشرفته که حرفه ای ترین و معتبرترین سیستم کلیکی در ایران می باشد ، دعوت می نماید.
شما قادر خواهید بود در این سیستم با شرایط بسیار خوب (سه بار پرداخت درآمد در ماه ، سقف پرداخت 14000 تومان و ...) ، کسب درآمد نموده و یا تبلیغات خود را در سایت اعضای سیستم به نمایش درآورده و آمار بازدید سایت خود را به شکلی باورنکردنی و هدفمند افزایش دهید و همچنین از خدمات ویژه اعضا استفاده نمائید.
در ضمن توجه داشته باشید که در پارسیان کلیک با نرخ های رویایی روبرو نمی شوید و در این سیستم وعده نرخ های بسیار بالا که حتی گوگل هم قادر به پرداخت آن ها نیست ، داده نمی شود . و سیستم ، کاملا صادقانه با کلیه کاربران کار می کند.

با سپاس
ارائه توضیحات بیشتر در پایگاه
Web Address : http://www.parsian-click.com
E-mail : support@parsian-click.com
Tel : 00989132852435
اساس کار ما کیفیت است نه کمیت

من کجام شبیه وب مستره آخه : دی ؟

دوست شما پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:08 ب.ظ

ضمن عرض تبریک به شما بابت وبسایت فوق العاده تماشایی و همه پسندی که به ثبت رسانده اید من معمولا از کمتر وبسایتی خوشم می آید از تمام بخش های فوق العاده زیبای وبلاگتان دیدن کردم و بسیار لذت بردم ولی جای یک سری چیزهایی که باعث افزایش بازدید و زیباتر شدن و حرفه ای ترشدن وبلاگتان می شود را خالی دیدم
راستش رو بخوای حیفم آمد سیستمی را که این خدمات را ارائه میدهد به شما معرفی نکنم
برای عضویت در این سایت میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:
http://www.oxinads.com/?a=22810
امکاناتی که این سیستم به شما ارائه می دهم عبارتند از سیستم تبادل لینک ودیکشنری آنلاین و سیستم پیام نما (غیر فعال) وفرم تماس با ما و رتبه سنج گوگل و وضعیت یاهوو بسیاری از خدمات ارزنده دیگر کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید در ضمن با عضویت و تلاش در این سیستم میتوانید درآمد بسیار زیادی کسب کنید این سیستم یکی از قویترین و بهترین سیستم های موجود در ایران است
عضویت سریع فقط از اینجا
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
حتما برای فعال شدن حسابتان باید کد بنرها را در سایتتان قرار دهید
این دعوت نامه مانند نقشه گنج بسیار بزرگی است که ما به شما رایگان هدیه دادیم فقط دست یابی به این گنج بزرگ بستگی به تلاش و پشتکار شما دارد که حتما آن را به دست می آورید
با آرزوی روزهایی پر از پول و شادی
و رسیدن به آرزوهای بزرگ شما و دوستدارانتان

اینجا که وبسایت نیست وبلاگه : دی

تعالئ پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:00 ب.ظ

ضمن عرض تبریک به شما بابت وبسایت فوق العاده تماشایی و همه پسندی که به ثبت رسانده اید من معمولا از کمتر وبسایتی خوشم می آید از تمام بخش های فوق العاده زیبای وبلاگتان دیدن کردم و بسیار لذت بردم ولی جای یک سری چیزهایی که باعث افزایش بازدید و زیباتر شدن و حرفه ای ترشدن وبلاگتان می شود را خالی دیدم
راستش رو بخوای حیفم آمد سیستمی را که این خدمات را ارائه میدهد به شما معرفی نکنم
برای عضویت در این سایت میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:
http://www.oxinads.com/?a=22810
امکاناتی که این سیستم به شما ارائه می دهم عبارتند از سیستم تبادل لینک ودیکشنری آنلاین و سیستم پیام نما (غیر فعال) وفرم تماس با ما و رتبه سنج گوگل و وضعیت یاهوو بسیاری از خدمات ارزنده دیگر کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید در ضمن با عضویت و تلاش در این سیستم میتوانید درآمد بسیار زیادی کسب کنید این سیستم یکی از قویترین و بهترین سیستم های موجود در ایران است
عضویت سریع فقط از اینجا
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
حتما برای فعال شدن حسابتان باید کد بنرها را در سایتتان قرار دهید
این دعوت نامه مانند نقشه گنج بسیار بزرگی است که ما به شما رایگان هدیه دادیم فقط دست یابی به این گنج بزرگ بستگی به تلاش و پشتکار شما دارد که حتما آن را به دست می آورید
با آرزوی روزهایی پر از پول و شادی
و رسیدن به آرزوهای بزرگ شما و دوستدارانتان

حالا هی میگم نره میگی بدوش

مسعود شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ق.ظ http://162.blogsky.com

خیلی ممنونم که به وبلاگ من اومدی و نظر دادی باز هم منتظرت هستم .

نیتو دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ق.ظ http://nitoo.blogfa.com

والا اگه عذاب وجدان می داشتی عجیب بود


ولی نامردیم حدی داره

: دی

نیتو دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ق.ظ http://nitoo.blogfa.com

استعفا از ظرف شستن تا آخر عمر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


زهی خیال باطل
مگه تو کجاها سیر می کنی بچه؟تو فضا
کوچکترین وظیفه ات این ظرف شستن اس بعدا

من چایی دم می کنم فقط : دی

خانوم معلم دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:48 ق.ظ

پسرم شوما از نعمت خوابگاهی بودن محروم بودی
متوجه نمشی من چی می گم
متاسفم واقعا

آره خوب :دی

خانوم معلم دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:49 ق.ظ

چرا نباید راجع به انتخابات و وقایع بعدش چیزی بگی ؟
اصن تو به کی رای دادی ؟ ها؟

چون انقدر حرف برای زدن هست که تو این وبلاگ جا نمیشه
من سبز بودم

خانوم معلم دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ق.ظ

کاش یه عکس از خودت با اون پیشبنده می زدی
دلم واست تنگ شده اخه

خوب کسی نبود عکس بگیره ازم : دی

خانوم معلم دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ق.ظ

هنو امیدی بت هس
فک کنم مامان خوبی بشی

آره
مامانت رو بفرست خواستگاریم : دی

خانوم معلم دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ق.ظ

نیتو هم راس می گه ها
سرت خیلی خوشه بچه
فوقس دو سال دیگه دووم بیاری
اونوقت تازه اول کدبانو گریته

کی حالا خواست زن بگیره :دی

مهسا دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:58 ب.ظ

دو سال !

به اذن الهی انگار همزمان به همه وحی شده که چقدر دیگه خونه باباتی

: دی
آره خوب
دو سال دیگه خدا بخواد میرم آلمان واسه گرفتن تخصص شعله های نفوذی

مهسا دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:01 ب.ظ

لطفا مسعود رو راضی کن دوباره وبلاگ بنویسه
دل و روح نازک شکسته...حالا برم حرص کیو دربیارم دیگه؟به کی بگم کچل؟

تصمیم دیگه ننوشتنش یه تصمیم شخصی بوده و به من ربطی نداره

علی شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ق.ظ

مه مه عجب خانم کنبانویی
با من ازدواج می کنی هن دن دن؟!!

هن دن دن دن آقای مرجی :دی
نه

علی شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ق.ظ

چه کار های سختی انجام دادی!
حقیقتا که بسیار با تلاش و سخت کوش و با انرژی و باحال و بی حال و بی انرژی و سخت نکوش و بی تلاش هستی!!!!

lii8l شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.zez.blogfa.com

چشاتو رو غریبه بستی
خونواده دار که هستی
آفتاب و مهتاب ندیدی از بس تو خونه تون نشستی!!
به به چه خانم دکتری خورد به پستم
می تونم اسمتو بپرسم؟!!!

آره :دی
احسانه اسمم : دی

اکرم چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:48 ب.ظ

خداییش من وحشتناک درکت می کنم،چون وقتی مامان و بابای من میرن مکه باید واسه خواهر و برادر مادری کنمحموم کردن بچه و لباس شستن و از همه مهمتر پرستاری از آجی که مریض میشه ازکارای شاق روزگاره
ولی بالاخره به یکی ثابت شد که خانومای کدبانوی ما چه زحمتا که نمی کشن

خانوم معلم جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ق.ظ

yania!
khosham miad hame baham gheyb mishin yeyho!
koshi pa?
sedat nemiad?

مهسا شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ق.ظ

آی بانو آی بانو
آی بانو بانو بانو
بنشین به روی زانو

خانوم معلم یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 ق.ظ

واسه مهسا :
واقعا !!!!!!!!!!!!!!

نیتو یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ق.ظ

میگم لااقل اگه شمام میخواین برین از اینجا لااقل مثه دوستتون یه هیس!!!بذارین ملت حساب خودشونو بدونن مزاحمتون نشن

مهسا یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:40 ب.ظ

به نیتو:
احسان خواهش می کنه....اینجا همه مراحمیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد