آره خوب... می دونی...

آره خوب

حتما تا الان به دست فراموشی سپرده شدم من

اصلا دیگه تایپ کردن هم از یادم رفته

۳ ماهی میشه به وبلاگم سر نزدم فکر کنم

۲۳ تیر آخرین پستم بود و بعدش دیگه نیومدم

تابستون پر ماجرایی بود

دو هفته شب و روز روی پروژه درس مبدل های حرارتی کار می کردم

۲ با مسافرت به تهران و شمال داشتم

۱ کار آموزی خنده دار و باحال ۲ ساعته که توی گواهی کار آموزیم ۱۳۶ ساعت رد شده

چندین بار خرابی ماشین و صبح و بعد از ظهرهایی که توی تعمیرگاه ها سپری شد

شغل یکی دو هفته ایه من که شده بودم راننده اختصاصی بابا بزرگم

و از همه مهمتر درس خوندن برای کنکور ارشد امسال


آره دیگه

می دونی

من که ترم آخرم و فقط ۶ واحد دارم

پروژّه تخصصی + درس سیستم های انتقال آب

واسه همین تقریبا از وسطای تابستون مشغول درس خوندنم و تقریبا از آخرای تابستون با رفیق شفیقم ( اینترنت ای دی اس ال رو عرض می کنم ) موقتا خداحافظی کردم تا سر فرصت بیام و تلافیش رو در بیارم


حالا هم نه که شما خیلی نگران من بودید و جویای حالم می شدید گفتم بیام از نگرانی درتون بیارم و تجدید بیعتی باهاتون بکنم و ایشالا بعد از کنکور مثل گذشته به عرصه شریف وبلاگ نویسی بر گردم


پس تا بهمن ماه بدرور...

مواظب خودتون باشیدا

نظرات 8 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ب.ظ

من به یادت هستم. با یه لیوان دوغ

hخانوم معلم سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ب.ظ

تو بیااااااااااااااا
من وبلاگتو می زنم سر در خونم
ایشالا با خبرای خوب برگردی

ویل دلم واست خیلی تنگ شده بود خدایی
و جاتم خیلی خیلی خالیه

مسعود شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 ق.ظ

می دونی هرکی درس بخونی چیه؟
بگم علی بهت بگه؟

jojo یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:13 ب.ظ

eh
bebin
silam :D
esan
un site bud ke un dafe goftiya
hamun ke user o password vase nod 32 dashto
dobare begu :D looftan
lazem dashte bidam :D

سلام
از این سایت بگیر:

www.nod325.com

jojo یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:15 ب.ظ

tazasham :D
man ke 2 mah die konkur daram
ama har ruz miam neT:D
taze hanuz foghe dipamam nagereftam
bayad in term tamumide beshe :D
yad begir az man :D

واقعا روحیه بخش بود :دی

khers سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:26 ب.ظ

az manam yad begir

علی سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:48 ب.ظ

عجب دوغی بود ها!!!

علی سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:48 ب.ظ

می خوای واست یه بشکه 20 لیتری بیارم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد