اتوبوس کج

از اونجایی که من به همه چیز گیر میدم امروز که داشتم از داشنگاه بر می گشتم اتوبوسی که داشت از جلوم رد میشد توجهم رو حسابی جلب کرد. این اتوبوس یه جوری بود

خیلی کج بود !!

منم با سرعت کمربرندم رو توی سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت باز کردم و موبایلم رو از جیبم بیرون آوردم که ازش عکس بگیرم

کلی گاز دادم تا برسم به اتوبوس و این عکس ها رو بگیرم




حالا فکر می کنید علت این کج شدگی چی بوده؟
با سرعت رفتم کنار اتوبوس تا علت رو جویا بشم

بله

این اتوبوس، اتوبوس حاوی دانشجوهای دختر دانشگاه آزاد بود که به علت اینکه همه میان لب پنجره که بیرون رو نگاه کنن و حالا یه دستی واسه ماها تکون بدن و از این صحبتا به یک طرف کج شده بوده...

خوب دیگه، دیسکانکت کن برو سر درس و مشقت

نظرات 27 + ارسال نظر
نیتو دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:58 ب.ظ

اعتماد به نفست منو کشته

حالا کی گفته میان کنار پنجره تا شماها رو ببینن

شواهد و قرائن موجود این رو نشون میداد : دی

علی دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ب.ظ

یه چند تاشون رو تو سوار می کردی تعادل حفظ شه!

نه خوب دیگه نزدیک دانشگاه بودن می خواستن برن سر کلاسشون
نمی خواستم مانع تحصیلشون بشم : دی

خانم معلم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:11 ب.ظ

قرار بود اپ کردی من اسم وبلاگتو بزنم سر در وبلاگم
الان یادم اومد ... برم انجام بدم حرفمو :دی

دیگه دیر شده
باید خسارت پرداخت کنی
همینجوری قبول نیست :دی

خانم معلم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:16 ب.ظ

من خودم همیشه میچسبم به شیشه
هیچ وقتم پسرا رو نگاه نمی کنم
بلکه
!
نفس می کشم

مگه من گفتم میان پسرا رو نگاه کنن؟
گفتم میان امثال ماها که همون امثال من میشه رو نگا کنن که از اونجایی که من یکی یه دونم توی پسرا و ۲ ندارم نتیجتا میان کنار ژنجره که من رو ببینن : دی

خانوم معلم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:17 ب.ظ

چییییییییی میگییییییییییی
دیر چی شده
به من چه که تو هی تند تند می آپی

خانوم معلم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:18 ب.ظ

همش تقصیر علی یه
یه بار جلو شما کوتاه اومده
حالا میخواین از همه خسارت و شیرینی و ... بگیرین
نچ نچ نچ :دی

هیچ کس تاب مقاومت در برابر ما رو نداره
چی خیال کردی : دی

خانوم معلم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:19 ب.ظ

برم پستای قبلیتو بخونم
شایت ! یکم حال و هوام عوض شد

بای بای سریع العکس العمل :)) ( در رابطه با فی الفور جواب دادن کامنت اولم :دی)

اسی عکس العمل معروفه که
نشنیدی مگه ؟ : دی

خانوم معلم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ب.ظ

اگه اینجوری که شما می گین باشه که باید ته اتوبوس میومد پایین نه بغلش

نه خوب
آخه ته اتوبوس جا نیست همه وایسن
اومدن کنار پنجره تا من خودم رو برسونم : دی

خانوم معلم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:21 ب.ظ

زدم که بابا
مورد 3 م
حالا حتما باید سر درش باشه ؟

آره
همون بالا به جای
Personal Notes Of a Little Teacher
اسم وبلاگ من رو باید بزنی
اونجا سر دره دیگه : دی
یا می خوای بنرم رو بدم یه هفته تبلیغات کن روش بزن بالا وبلاگت : دی

خانوم معلم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:24 ب.ظ

حال ندارم رفرش کنم :دی
کامنت میذارم که جوابتو بخونم :دی

کار خوبی می کنی
صرفه جویی در مصرف کلیکه : دی

خانوم معلم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:25 ب.ظ

دیگه نه اونقد بالا
ولی می برمش بالا تر :دی

بنرم رو هم باید بذاری : دی
حرف زدی پاش وایسا دیگه : دی

خانوم معلم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:27 ب.ظ

جون داداش دیگه از این بالاتر راه نداره

چرا هر چی رفرش می کنم اسم وبلاگم رو نمی بینم که اضافه شده باشه؟
مگه تو پیوند ها نباید باشه ؟
نیست که : دی

خانوم معلم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:29 ب.ظ

دیگه جانشین شریعتی شدی
بیشتر از این امکان نداره

ایییییییییییول : دی
این شد یه چیزی

خانوم معلم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:29 ب.ظ

خداییش تو خوابم نمی دیدی که جایگزین شریعتی بشی روزی :))

میگم حالا که داری لطف می کنی
عکس خودم رو بزن که یکی از اون مداد های بالای وبلاگ رو توی دستم گرفتم دارم پست می نویسم : دی

خانوم معلم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:31 ب.ظ

حواسم به پیوندا نبود
اونم درس کردم

مال پیوند ها هم باید میومد بالا ها : دی

خانوم معلم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:32 ب.ظ

چیییییییییییییی میگییییییییییییییی
:))
مدااااد ؟ :))

آره بابا
دیگه رسما میرم سر در وبلاگت : دی

خانوم معلم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:34 ب.ظ

میگم تورو خدا تعارف نکنی ها
میخوای یه دور کولی هم بت بدم ؟

=))
شرمنده می کنی : دی

خانوم معلم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ

حالا این پیتزاهه رو زدین به بدن که این مدلی شدین ؟

هنوز علی نیومده دزفول که
بدون علی هم که هرگززززززز
هدف دور هم بودنه ها !
انگار فراموش کردی : دی

خانوم معلم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:36 ب.ظ

یا این هنوز قبل از پیتزاس ؟
اگه اینجوریه که خدا به بعد از خوردن پیتزا بهمون رحم کنه :دی

بعد از خوردن پیتزا احتمالا بگم یه وبلاگ دیگه درست کنی که توی آدرس وبلاگ، اسم من هم گنجونده شده باشه : دی

خانوم معلم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:38 ب.ظ

آها !
این کامنت دونی درپیتت هم که ثبت مشخصات نداره که
هی هر دفعه من باید بنویسم نام : خانوم معلم

بنویس خ . ن
:دی
تازه کلی روی این کار کردم اینجوری شده می تونید شکلک بزنید : دی
نا شکری می کنی دیگه

خانوم معلم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:40 ب.ظ

دیگه واقعا داریم میرسیم به همون یه دور کولی انگار :دی
من برم بهتره انگار :دی
والا !
کمرمو از سر نیوردم که :دی

ایشالا علی حالا حالاها نیاد دز :دی
هه هه :دی
بای بای

نه هنوز چند مترش مونده : دی
علی میاد ایشالا
نیاد که فارغ التحصیل نمیشه :دی
مجبوره بیاد
بابای

خانوم معلم پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:41 ب.ظ


آخه اینجوری شبیه ا.ن می شه
حتی ذره ای هم شباهت عمراااااااااااااااااا

همون کامل مینویسم هی :دی بختره :دی

مهسا جمعه 4 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:39 ق.ظ

قالب جدید مبارک

مرسی
البته این موقتیه
دارم دنبال یه قالب درست حسابی می گردم

آسمون یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:05 ب.ظ http://jaieposhtelabkhandha.blogfa.com

آقای ایرادگیر، برو اول " داشنگاه" ِت رو درست کن بیا تا بیام راجع به اعتماد به نفستم برات بگم!!!!

:))

آسمون یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:06 ب.ظ http://jaieposhtelabkhandha.blogfa.com

قالب جدید هم مبارک!!!

مرسییییییی : دی

احسان دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ق.ظ http://pc-home.mihanblog.com

کسایی که دانشگاه چمران اهواز درس میخونن این وضعیت رو ساعت 6 بعد از ظهر به عینه میبینن.

راستی آقا احسان شما مکانیک میخونین؟
آخه پست قبلیتون عنوانش "تعادل استاتیکی" بود. منم مکانیک میخونم. وبلاگت خیلی باحاله. من که تا حالا دو سه تا از مطالبت رو رندم خوندم خیلی خوشم اومد.

اگه پایه ای تبادل لینک کنیم یه ندا بده.
به ما سر بزن.
فعلا بای تا های دیگر

بله من مکانیک می خونم البته دیگه ترم آخر هستم و فقط پروژم مونده
شما لطف دارین. شرمنده می کنید
بله حتما چرا که نه. تبادل می کنییییییییییییم

mahsa سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ق.ظ

ehsan bia up kon dige

باشه : دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد