قول و قرار

تا حالا چند دفعه پیش اومده با دوستتون سر یه مسئله ای قرار مدار بگذارید و قول بدید که بهش عمل کنید؟ چقدر تو عمل کردن به قولتون موفق بودید و روی حرفتون موندید؟ و چند بار سعی کردید اگر فرصتی گیرتون اومد، بدون اینکه کسی که باهاش قرار مدار گذاشتید متوجه این قضیه بشه، حرفتون رو زیر پا بگذارید و کاری که نباد می کردید رو بکنید؟

داستان از این قراره که من و مسعود که به علت خونه نشینی های قبل از کنکور و مصرف بیش از اندازه دلستر (اونم به صورت لیتری) و تخمه(اونم از نوع آفتابگردون لیموییش) هر کدوم چند سایز به صورت عرضی رشد کردیم و با هم قرار گذاشته بودیم که رژیم بگیریم و به همون اندام ایده ال قبلمون برگریدم و مثل گذشته تو خیابون و دانشگاه و ... از ملت دلبری و دلربایی کنیم.

درست یک هفته پیش بود و ساعت تقریبا 8 بعد از ظهر بود و من هم طبق روال 1 هفته گذشته شامم رو (سالاد و دیگر هیچ) خورده بودم و با معده ای سبک مشغول گذروندن ساعات اولیه شب بودم که دوستم سامان باهام تماس گرفت و پیشنهاد داد که بریم و یه پیتزایی تو رگ بزنیم. منم از اونجایی که هم با مسعود قرار داشتیم فعلا دور پیتزا و دلستر رو خط بکشیم و به خودم هم قول داده بودم که تا رسیدن به وزن دلخواه از خوردن این جور چیزا پرهیز کنم، قبول نکردم و بهونه آوردم. ولی سامان کوتاه نیومد ومنم گفتم که باشه...فقط همراهت میام ولی پیتزا نمی خورم ها!! اونم قبول کرد.

خلاصه ماشین رو آتیش کردیم و رفتیم پیتزا فروشی. همین که وارد شدیم و با فروشنده پیتزا فروشی که رفیقمونه سلام و احوال پرسی کردیم، سامان برگشت به من گفت: احسان، این همون دوستت مسعود نیست؟!!

منم که از شنیدن این حرف خیلی تعجب کرده بودم، با تعجب صورتم رو برگردوندم و دیدم که بللللللللللله... آقا مسعود و آقا میلاد سرشون رو انداختن پایین و دارن کر کر می خندن...

مسعووووووووووووود!!!

تووووووو؟!

اینجااااااااا؟

رژیییییییییییییییم؟

پیتزاااااااااااااا؟

دود سفید؟! (به نقل از کامنت دونی علی)(که البته الان دیگه اونجا اثری از این کلمه نمی بینید. چون علی کامنت های من و مسعود رو پاک کرده و فکر کرده ما همین طوری ساده از کنار این قضیه رد میشیم)

از علت خندشون که جویا شدیم فهمیدیم که مسعود و میلاد به هم دیگه گفتند حالا اگر احسان هم همین امشب پاشه بیاد اینجا خیلی جالب میشه ها !!

من: مسعود !! مرده حسابی اومدی پیتزا بخوری؟! پس رژیم چی میشه؟ عجب آدمی هستیا!

مسعود: تو خودت برا چی اومدی؟!

من: من که رو حرفم هستم. الانم قرار نیست پیتزا بخورم که. فقط با سامان اومدم تنها نباشه!

مسعود: برو بابا. آره جون خودت. اگه ما رو اینجا نمی دیدید چی؟!

خلاصه بحث بالا گرفته بود و هی از اونا اصرار و از من انکار

خلاصه پیتزای ما رو هم آوردن و من هم به پیتزا لب نزدم. دیگه انقدرررررررررر همشون با هم 3 تایی اصرار کردن که لا اقل یه سیب زمینی یا یکم سالاد یا یه تیکه از این پیتزا بخور که واقعا هر کی جای من بود دووم نمیاورد. ولی خوب من کلی مقاومت به خرج دادم و سر حرفم موندم. تا اینکه متاسفانه سامان گفت که خیلی سیر شده و دیگه نمی تونه بخوره و سیب زمینی ها هم مونده و 3 تیکه هم از پیتزا مونده و بازم شروع کرد به اصرار کردن که باید بخوری و ... و مسعود و میلاد هم می گفتن که خیلی سیر شدن و نمی تونن اون ها رو بخورن و ...

خلاصه من هم در کمال بی میلی مجبور شدم باقی مونده سیب زمینی ها و پیتزا رو بخورم تا نعمت خدا حروم نشه و کفران نعمت نشده باشه و اون شب رژیمم رو زیر پا بگذارم.

خلاصه بعد از شام هم با مسعود و میلاد خداحافظی کردیم و هر کدوم از یک طرف رفتیم.

که البته بعدا هم کاشف به عمل اومد اکیپ مسعود و میلاد به همون پیتزا و سیب زمینی و سالاد بسنده نکردن و خلاصه دلستر لیتری هم به اضافه سایر مخلفات و افزدونی های مجاز لحاظ شده بوده اون شب. مدارکش هم موجوده

خلاصه فهمیدیم که با این روشی که در پیش داریم فعلا فعلنا از لاغر شدن ما دو تا خبری نیست. پس یه چند وقت دیگه هم باید صبر کنید و بعدش قربون صدقه خودمون و هیکل های تراشیدمون برید.

نظرات 11 + ارسال نظر
ALI پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:48 ب.ظ http://www.http://www.pars.im

سلام دوست گلم [گل][گل][گل]

وب قشنگی داری واقعا بهت تبریک میگم [قلب] کارت حرف نداره عزیز [گل]

اگه دوست داری از وب قشنگت درآمد داشته باشی یه سر به سایت زیر بزن

http://www.pars.im

سایت واقعا عالیه ای هست کارش حرف نداره[بوسه]

این رو برای این نمیگم که خودم عضوش هستم چون کارش با همه سیستم های کلیکی دیگه فرق داره میگم بزار چند تا از مزیت هاش رو بگم

برای هر کلیک تا 80 تومن پول میده که این واقعا عالیههههههههه

هیچ کلیکی رو الکی حذف نمیکنه ( این بزرگ ترین خوبی این سیستمه )

پشتش یه تیم مدیریتی عالیه و به بهترین شکل ممکن مدیریت میشه

پرداخت هاش کاملا تضمین شدست هر موقع درخواست بدید 24 ساعت بعد پول تو حسابتونه

کار باهاش خیلی راحته [قلب]

حد اقل پرداختش فقط و فقط 9000 تومان هست که 2000 تومانش رو هم همون اول هدیه عضویت میده که این واقعا عالیهههه و مزیت عالی این سیستمه نسبت به سیستم های دیگه

امکان عضو گیری و دریافت پورسانت از زیر گروهاتون این واقعا عالیه یعنی خیلی عالیه

دوست من اگه خواستید عضو بشید حتما از لینک زیر عضو بشید [بوسه][قلب]

http://www.pars.im/signup.php?from=ali222&ref_code=a6d8e04479f67f3e58d048d1d6ab64cc

یا موقع عضویت ای دی منو به عنوان معرف وارد کنید

ali222

دوست عزیز سایتت هر چقدر هم بازدید داشته باشه باز هم میتونی ازش درآمد کسب کنی

مطمئن باش اگه 100 تا هم روزانه بازدید داشته باشی باز هم میتونی درآمد خوبی داشته باشی از این سیستم

عضو شو کدش رو تو وبت بزار بعد هر موقع به حد نصاب رسید در خواست پرداخت کن همین هیچ کار دیگه ای هم لازم نیست بکنی همین کد مخصوص بلاگ فا هم میده [قلب]

من که ازش واقعا راضی هستم این آدرس وب منه من که واقعا ازش راضی هستم

http://1900.mihanblog.com

عضو بشید از تک تک بازدید های وبتون درآمد کسب کنید

حداقلش اینه که هزینه کارت اینترنت و زمانی که صرف سایتت کردی رو در میاری پس این فرصت رو از دست نده

از دامینش هم اعتبار سایت مشخصه کارشون حرف نداره

http://www.pars.im

امیدوارم عضو بشی و درآمد خوبی هم کسب کنید منو هم دعا کنید مطمئن باشید پشیمون نمیشید

پس یه امتحان کنید

دوستون دارم

بای[بوسه]

علی پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:39 ب.ظ


دوستی ها بوی شاش گرفته!!!
خودتون می رید تک خوری پیتزا می خورید و اونوقت........

علی پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:40 ب.ظ

حیف از اون پیتزاهایی که کنار هم خوردیم! حیف از اون نون و پیتزا ( نون و نمک )

علی پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ب.ظ

واقعا پیتزا ارزش این همه رفاقت رو داشت؟
نه واقعا؟
متاسفانه گریزی نیست!
شما ر.ی.د.ی.ن

مهسا پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ب.ظ

منم از این سیب زمینی ها میخواااااااااااااااممممممممممم

مسعود جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ق.ظ

تو که راست می گی عزیزم اما دروغگو ....

مهسا یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ق.ظ

دیب دمینییییییییییییییییییییییییییییی

فرناز دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:49 ب.ظ http://mochaleokhis.blogfa.com/

سلام خوبی؟
عیدت مبارک
ان شا ا... سال خوبی را شروع کرده باشی همرا با موفقیتهای بیشتر
راستی 8 فروردین حتما به وبم سر بزن
چون روز خیلی مهمیه واسم

نیتو دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ http://www.nitoo.blogfa.com/

سال نو مبارک آقا احسان
ایشالا سال خیلی خوبی داشته باشی و دست از این شیطنتا برداری
راسی خاطره تم مثه همیشه خیلی قشنگ بود من و یاد خوابگاه میندازه
حیف که خانوم معلم نیست که واسم بخونه و بیشتر بخندیم

احسان جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ق.ظ http://kajopich.blogfa.com

سلام آقا احسان. وب جدیدمو افتتاح کردمو الان آپم. راستی لینک وبلاگ قبلی رو پاک کن(Pc-Home). چون به لطف دوستان قوه قضاییه حذف شده! اگه خواستی با این وب جدید تبادل لینک کنیم یه ندا بده. سه سوته لینکت میکنم. راستی خوشحال میشم به ما هم سر بزنی. فعلا بای تا های دیگر

صادق یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:48 ب.ظ http://kamobish.parsiblog.com

بابا هیکل تراشیده !

وقتی خوب تراشیدیش بهم یه خبر بده بیام یه ماچ اساسی ازت برم!
این عکس رو وقتی نیگا کردم که داشتم از گشنگی ضعف می کردم نااااااااااااامرد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد