عید ۸۹ عیدی متفاوت

سلام به همه بر و بچس

سال نو رو با تاخیر 3 هفته ای بهتون تبریک میگم و امیدوارم تعطیلات عید حسابی بهتون خوش گذشته باشه. سال 89 هم براتون سالی پر از شادی و سلامتی باشه.

1 ماهی میشه که به وبلاگم سر نزدم

تو این مدت بعضی وقتا حس پست دادن میومد ولی امکان و وقت پست دادن نبود.

بعضی وقتا هم که اصلا حس و حال پست دادن نبود.

چه حال پست دادن باشه چه نباشه سال 88 یه جور متفاوت از سال های قبل تموم شد

2 هفته آخر سال 88 شروع دوباره درس خوندن من و مسعود برای کنکور آزاد که توی نیمه دوم اردیبشهت 89 برگزار میشه بود.

قرار گذاشتیم که هر روز بیایم دانشگاه و توی کتابخونه درس بخونیم.

شروع خوبی بود تا اینکه به عید خوردیم و تعطیلات و مهمونی و این ور و اون ور و ... و یکم از درس ها فاصله گرفتیم که البته الان هم که تعطیلات تموم شده دوباره میریم دانشگاه و با قدرت تمام مشغول آماده شدن برای کنکور هستیم.

اما از این صحبتا گذشته عید امسال کلا عید متفاوتی بود!

از همون لحظه سال تحویل بگیر تا آخر تعطیلات

شاید جالب باشه بدونید توی خونه ما همه فکر می کردیم که لحظه سال تحویل ساعت 9 و 13 دقیقه شبه و از اونجایی که تلویزیون رو هم با دقت نگاه نمی کردیم متوجه ثانیه شمار عید نشدیم. خلاصه طوری شد که لحظه سال تحویل و ترکیدن بادکنک ها و بوق و شادی تلویزیون هر کی سرش به یه کاری گرم بود. یکی داشت آماده می شد و لباس مرتب می پوشید. یکی داشت موهاش رو سشوار می کرد. خلاصه وقتی سال تحویل شد حسابی غافلگیر شدیم. طوری که هنوز سفره 7 سینمون هم کامل نچیده بودیم و بعدا از روی عکس های سفره 7 سین متوجه شدم یه سین رو کم گذاشتیم (سرکه)!

ولی خوب، تخم مرغای امسال خیلی از تخم مرغای پارسال خوشگل تر شدن!

عکس تخم مرغای عید پارسال رو هم توی وبلاگم گذاشته بودم. یادتون میاد؟!

امسالیا هم کار خودمه

چطور شدن؟!

اما یکی دیگه از تفاوت های عید سال 89 کسادی بازار عیدی بگیرها بود (البته بین فامیلای ما. شما رو نمی دونم). طوری که رکورد امسال من توی جمع کردن عیدی رو باید توی کتاب گینس ثبت کنن! فقط و فقط 2000 تومن ناقابل که اونم به همت بابابزگرم نصیبمون شد (البته به جز عیدی بابام که اون بصورت VIP بود. حالا مبلغش بماند)

اما تفاوت های عید 89 به همین جا ختم نمیشه!

رکورد دیگه ای که توی عید امسال برای من ثبت شد رکورد متراژ سفره پاک کردن ناهار و شام بود.

3 تا مهمونی 25 نفری و 1 مهمونی 15 نفری توی خونه ما که برای مهمونی های 25 نفری هر بار سفره های 9 متری روی زمین پهن کرده بودیم و برای مهمونی 15 نفری یه سفره 6 متری که جمعا متراژ سفره ای که توی این مهمونی ها پاک کردم به 33 متر رسید. از قضا 2 تا مهمونی هم خونه خالم و عموم رفتیم که باز از اون جایی که هیشکی از من باگذشت تر نبود اون سفره ها رو هم من پاک کردم تا سر جمع با رکورد پاک کردن 50 متر سفره اسم خودم رو توی کتاب رکوردها ثبت کنم.

امسال بر خلاف پارسال پیک نیک رفتنمون هم بیشتر شده بود و خوشبختانه 3، 4 دفعه ای خانوادگی به پیک نیک رفتیم و جاتون خالی حسابی هم خوش گذشت بهمون.

خلاصه در مجموع تعطیلات خوبی داشتیم و به قدر کفایت بهمون خوش گذشت. امیدوارم که به شما هم خوش گذشته باشه.

هر چند برای گفتنش زوده ولی یه حسی بهم میگه امسال کلا سال متفاوتیه و باید هر روز منتظر اتفاق های جور و واجور باشم!

امیدوارم لا اقل بیشترشون اتفاقای خوب باشه

خوب فعلا برای این پست کافیه

بابای

 

نظرات 1 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ق.ظ http://kajopich.blogfa.com

سال نو تو هم جدید گلم!

قالب تازه مبارک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد