دانلود ورژن خوابگاهی آهنگ سوسن خانوم!


حتما خیلی از شما کلیپ تصویری باحال آهنگ سوسن خانوم گروه بر و بکس رو دیدید.

حالا دانشجوهای خوابگاه دانشگاه شریف اومدن و این کلیپ رو با هم دیگه ساختن و انصافااااااا کارشون حرف نداره

من یکی که کلی با این کلیپ خندیدم

گفتم برای شما هم بذارم دانلود کنید حالشو ببرید


ویرایش: خبر رسیده که بعضی از دوستان نتونستن این کلیپ رو با این پسوندی که براتون گذاشتم ببینن و فقط صدای کلیپ پخش شده. واسه همین فرمتش رو به 3gp تبدیل کردم و دوباره براتون آپلود کردم. البته فایل به صورت زیپ هست و باید اول روی فایل کلیک راست کنید و گزینه اکسترکت رو بزنید


دانلود کلیپ با پسوند 3gp | با حجم 3.88 مگابایت

دانلود کلیپ با پسوند Mp4 | با حجم 3.6 مگابایت

نظرات 5 + ارسال نظر
علی دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ http://soundtrack2010.mihanblog.com

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___سایتت خیلی قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@


سلام دوست گلم.بهت خسته نباشید میگم چون وبت رو خیلی خوب طراحی کردی.

[دست][دست][دست][دست]

از خدا میخوام توی زندگیت پییروز وسر بلندت کنه.[لبخند][لبخند][لبخند][لبخند]

اسم من علی هستش.

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

به منم سر بزن.خوشحال میشم.وب من کاربردیه حتما به دردت میخوره.

این ادرسشه:http://soundtrack2010.mihanblog.com

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

تمایل دارم با هم تبادل لینک کنیم.[تفکر][لبخند][لبخند][لبخند]

منو با اسم کاملترین مرجع دانلود کتاب صوتی لینکم کن.

[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

منم لینکت میکنم.[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

در ضمن میتونی توی گروه یاهوی من هم عضو بشی.

اونجا میتونی با اعضای گروه تبادل اطلاعات کنی.

[چشمک][چشمک][چشمک][چشمک][چشمک]

من و توهم میتونیم کاملا باهم اشنا بشیم.

این ادرسشه.http://groups.yahoo.com/group/soundtrack2010

بهت توصیه میکنم حتمآ عضوش بشی.[رضایت][رضایت][رضایت][رضایت][رضایت]

منتظرتم.بای.

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود]

مهسا دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ب.ظ

قصد ضایع کردنت یا تو ذوقت زدن رو ندارم ولی من این کلیپ رو چیزی حدود سه قرن پیش در فیس بوک دیدم
بهرجهت مرسی

خوب خوش به حالت
من که فیلتر شکن ندارم فیس بوک برم
به هر حال این رو برای کسانی گذاشتم که شاید ندیده باشن

فرناز سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ب.ظ http://www.mochaleokhis.blogfa.com

سلام خوبی ؟
وای این رنگ قهوه ای چیه گذاشتی
اصلا نمیشه متن وبتو خواند
در حال دانلود میباشم
مرسی

سلام
مرسی خوبم
رنگ قهوه ای نذاشتم جایی که !
حتما قالب برات کامل لود نشده
رنگ ژس زمینه سفیده و متن هم مثل قبلا مشکیه
شما یه بار کش مرورگرت رو ژاک کنی و بعد وبلاگ رو باز کنی مشکلت حل میشه

احسان سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ http://kajopich.blogfa.com

آخه من چی دارم به تو بگم؟!

هیچی : دی
دانلود کن حالشو ببر : دی

خانوم معلم سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ

خیلییییییییییییییییییییییییییی باحااااااااااااال بود :))

من و مامان کلی خندیدیم :))))))))))

دمت گرم

کلی حالم خوب تر شد :دی

ایول :دی
خوشحال شدم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد