چاقو هیچ وقت دسته خودش رو نمی بره!

ساعت 20:58

... اون روز بعد از ظهر هوا ابری بود و بالاخره حدودای غروب آسمون شروع به باریدن کرد. هوا نسبت به چند روز قبل خیلی خنک شده بود. دم در وایساده بودم و با موبایلم اس ام اس بازی می کردم و از وزش نسیم خنک لذت می بردم که دیدم یه ماشین جلوی در خونمون پارک کرد. یه پژو بود. راننده و نفر کنار دستش توی تاریکی شب آشنا به نظر می رسیدن. کمی دقیق شدم. آره! آشنا ان! مسعود و میلادن!

ساعت 20:35

... پول رو واریز کردم. یه اس ام اس اومد. میلاد بود. آدرس خونمون رو پرسیده بود! ...

ساعت 20:17

... یه ذره خسته بودم. یه ربعی می شد که دراز کشیده بودم و چشام رو بسته بودم که گوشیم زنگ خورد. سامان بود. اهواز بود و پول لازم داشت. پا شدم و آماده شدم و رفتم دم بانک که براش پول حواله کنم ...

ساعت 19:35

... مونیتور رو خاموش کردم و یاد امروز عصر توی کتابخونه افتادم! یه اس ام اس به مسعود دادم:

-          پیتزاش خوشمزده بود؟ :D سیب زمینی هاش خوب سرخ شده بود؟ :D فلفل خاکستری هم بود؟ :D

-          والا پیتزایی در کار نیست 2 2شی :D

چراغا رو خاموش کردم و دراز کشیدم ...

 

ساعت 15:45

...

-          باور نمی کنی بیا خودت بهش اس ام اس بده بابا!

-          نه بابا نمی خواد. الان دیگه؟ تابلوه داری من رو می پیچونی!!

-          الان بهش اس ام اس میدم خودش بهت اس ام اس بده

-          نمی خواد داداش من! معلومه که هماهنگ کردید از قبل

-          ...

ساعت 14:00

-          تا کی بمونیم دانشگاه؟

-          تا هر موقع که هوا گرم شه و دیگه نتونیم اینجا طاقت بیاریم

-          نه آخه باید 1 ساعت قبلش به میلاد خبر بدم

-          اوکی. پس تا یه ساعت قبل از اینکه گرممون بشه می مونیم

-          اوکی

-          ...

ساعت 8:17

-          سلااااااااااااام. بذاااااااا ماچتتتت کنم. آقا مبااااااااارکه!!!!!

-          مااااااچ واسه چیییییییی. ولم کن بابا!!

-          حرف نزن بینم. ماااااااااااااچو بده منننننننن

-          اووووممممممممممماچ ... اوممممممممماچ ... اوممممممممماچ

-          آقا دایی شدن دوباره ات رو تبریک میگم. ایشالا تولد بچه خودت ماچت کنم!

-          آره. لابد تولد پسرای دو قلوم

-          آره دیگه

-          حالا کی پیتزا میدی؟

-          پیتزا؟!!

-          ولم کن بابا!! پولم کجا بود! پیتزا واسه چی!؟ چه خبره بابا! از قدیم گفتن چاقو دسته خودش رو نمی بره! داری بر خلاف قوانین MEIA عمل می کنی! نکن این کارو!

-          چی میگی بابا! این فرق می کنه. تازه قرار نیست کسی بفهمه که! تو به من پیتزا میدی من هم تو شادیت سهیم میشم! صداش رو هم در نمیاریم!

-          بده دیگه. پیتزا بده! بده! بده! پیتزا می خوام! یالا پیتزا بده. زود ! پیتزا ! بدو ! شام بده! ...

-          باشه بابا میدم

-          کی؟

-          به زودی؟!

-          یعنی چی بابا! به زودی یعنی کی؟

-          امشب؟

-          فردا شب؟

-          کی؟

-          ...

ساعت 14:00

-          تا کی بمونیم دانشگاه؟

-          تا هر موقع که هوا گرم شه و دیگه نتونیم اینجا طاقت بیاریم

-          نه آخه باید 1 ساعت قبلش به میلاد خبر بدم

-          اوکی. پس تا یه ساعت قبل از اینکه گرممون بشه می مونیم

-          اوکی

-          ...

-          باز می خواین برین تک خوری؟! پیتزا و دلستر و تخمه و نون خامه ای و ... ؟!

-          نه بابا تک خوری چیه! باور کن کار داریم ...

-          باشه آقا تو راست میگی!

-           ...

ساعت 15:45

...

-          ولی واقعا کار زشتی داری می کنی ها! تو روی خودم داری من رو می پیچونی و می خوای با میلاد برین شام و گشت و گذار و ... این رسمش نیس بابا! چرا سعی می کنی من رو بپیچونی اخه؟

-          باور نمی کنی بیا خودت بهش اس ام اس بده بابا!

-          نه بابا نمی خواد. الان دیگه؟ تابلوه داری من رو می پیچونی!!

-          الان بهش اس ام اس میدم خودش بهت اس ام اس بده

-          نمی خواد داداش من! معلومه که هماهنگ کردید از قبل

-          ...

یه اس ام اس اومد. میلاد بود:

-          پیتزا سرشار از مواد مضر برای بدن است. این جمله رو هر روز با خودت بگو تا مثل من و مسعود هیچ وقت پیتزا نخوری

-          آره خوب

-          نه احسان باور کن پیتزایی در کار نیست. باور کن اگر کار به پیتزا خوردن کشید خبرت می کنیم که داریم می خوریم!

-          باشه آقا. شما موفق شدید من رو بپیچونید. عیب نداره

مسعود حالا که میلاد دزفوله خوب بیا با هم 3 تایی میریم شام بده دیگه! دایی شدی مرد حسابی!

خدا شاهده من اگر دایی می شدم 1 هفته شام میدادم. یه هفته چیه ! یه ماه (چه کنم که خواهر ندارم)

-          بابا ولم کن. پیتزا کدومه. تو داری نامردی می کنی! آقا من اصلا استعفام رو از MEIA می نویسم همین فردا رو میزته!

-          استعفا میخوای بدی بده ولی پیتزا رو باید بدی!

-          عمرا!

-          نمیدی؟! حرف آخرته؟! دوس داری این خبر رو پخش کنم؟ به سجاد و میلاد بگم اون موقع مجبوری به جا 1 پیتزا 3 تا بدی ها!!

-          عمرا بابا!

-          باشه. خودت خواستی

دست به کار شدم و میلاد و سجاد رو با خبر کردم. سجاد که گفت هفته دیگه میاد. ولی با میلاد طی یه سری صحبت ها که رد و بدل شد بنا به این شد که امشب شام رو از مسعود بگیریم حتما!البته اس ام اس ها با شوخی تموم شد و به نظر جدی نمیومد!

خلاصه ساعت 4.5 اینا بود که من برگشتم خونه و مسعود دانشگاه موند تا میلاد بیاد دنبالش...

ساعت 20:35

...

پول رو واریز کردم. یه اس ام اس اومد. میلاد بود. آدرس خونمون رو پرسیده بود! ...

-          مسعود آدرسمون رو داره که

-          نمی خوام مسعود بفهمه! می خوام بیام در خونتون شام بریم بیرون!

-           ایول ! این آدرس ما ...

10 دقیقه بعد دوباره میلاد اس ام اس داد:

-          داریم میایم ...

ساعت 20:58

... اون روز بعد از ظهر هوا ابری بود و بالاخره حدودای غروب آسمون شروع به باریدن کرد. هوا نسبت به چند روز قبل خیلی خنک شده بود. دم در وایساده بودم و با موبایلم اس ام اس بازی می کردم و از وزش نسیم خنک لذت می بردم که دیدم یه ماشین جلوی در خونمون پارک کرد. یه پژو بود. راننده و نفر کنار دستش توی تاریکی شب آشنا به نظر می رسیدن. کمی دقیق شدم. آره! آشنا ان! مسعود و میلادن! ...

-          به به به سلاااااااااااام !! شما ؟ اینجا؟ خبریه؟!

-          به به سلام مسعود جاااان ماچچچچو بده بییینم!

-          اومممممممماچ اوممممممممماچ اوممممممماچتبریک مجدد میگم آقا ! جریان چیه؟ راه گم کردین ! نکنه اومدی شام بدی مسعود؟!

مسعود بنده خدا از هیچی خبر نداشت! میلاد همچین براش فیلم بازی کرده بود تو ماشین که متوجه نشده بود دارن میان طرف خونه ما !

میلاد گفته بود که یه دوستی داره توی خیابون عدل که مسعود هم راهنماییش کرده بود و تا در خونمون اومده بودن!!

خلاصه مسعود که حسابی جا خورده بود و رنگ به رخسارش نبود سعی می کرد با حرفایی مثل من که اصلا پول نیاوردم و فکر شام رو از سرتون بیرون کنید و این صحبتا همون جا قائله رو ختم به خیر کنه!

ولی خبر نداشت که میلاد فکر همه جاش رو کرده !

30 تومن پول قرض داد به مسعود و یه سری صحبتا که جاش نیست اینجا بگم زده شد و خلاصه مسیر رو به سمت پیتزا فروشی در پیش گرفتیم !!

عجب شبی بشه امشب !!

خلاصه بعد از اینکه پیتزا تک خیلی شلوغ بود و جای نشستن نبود رفتیم سراغ یه پیتزا فروشی دیگه !

جاتون خالی چه پییییییتزایی بود!

خیلی چسبید !

مخصوصا اینکه شیرینی مخصوصی بود!

شیرینی دایی شدن مسعود !

ولی دیشب مسعود غذا از گلوش پایین نمی رفت ! شوک بزرگی بهش وارد شده بود. ولی هر چی که بود دیگه راه بازگشتی نبود !

یک اصل میگه چاقو هیچ وقت دسته خودش رو نمی بره ! ولی این بار برید !! و این اصل نقض شد !

بله! MEIA دوست و آشنا نمیشناسه ! همکار و شریک نمیشناسه ! MEIA شتریه که همیشه آماده خوابیدن روی جلوی در خونه شماست !

اگر چه مسعود حسابی شاکی شد و ممکنه همکاریش با MEIA رو قطع کنه ولی خوشبختانه با پتانسیلی که از میلاد دیدم و خوشبختانه با توجه به اینکه اول اسم میلاد هم M داره شاید یه عضو خوب و جایگزین برای مسعود باشه !

منتظر موفقیت های بعدی MEIA باشید!

این هم تصاویری از مراسم دیشب که البته به علت مخفی موندن هویت تصویری اعضای گروه MEIA از گذاشتن عکس کامل معذوریم:

 

پ.ن: مسعود اصلا غصه نخور. یه روزی خواهر زادت به داشتن همچین دایی ای افتخار می کنه می تونی براش تعریف کنی که مثل یه مرد شیرینی تولدش رو به دوستات دادی

نظرات 27 + ارسال نظر
خانوم معلم چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ

:))))))))))))))))))

/m\

خانوم معلم چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ

تحسین و اعجاب ما رو حسابی برانگیخته کردن میلادخان

مال من رو هم همین جوری کرد که میگی : دی

خانوم معلم چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ

اون سالاده اسمش چیه ؟
به نظر خوشمزه میاد

اونا سالاد نیستن : دی
سیب زمینی پنیری ان : دی
خیلییییییییییی هم خوشمزن : دی

خانوم معلم چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ب.ظ

مظلوم تر از این بچه گیر نیوردین شما ؟
هاااااااااااااااااااااا؟
اصن خودت چرا پیتزا نمیدی ؟
هااااااااااااااااااااا؟
میلاد چرا پیتزا نمیده؟
هااااااااااااااااااااا؟

نه گیر نمیاد که :دی
اگه پیدا کردی معرفی کن بهم خوشحال میشم :دی
هر موقع دایی شم پیتزا میدم : دی
برای میلاد داریم مبسووووووووط : دی

خانوم معلم چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ

واقعا ادم به کی میتونه اعتماد کنه دیگه

به من : دی

خانوم معلم چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:18 ب.ظ

هرچند تو همشهریمی و بسیار نزدیک تر از بیگانگان :دی
ولی این دفعه واقعا درد داشته :دی

گناه نیز هم:دی

: دی
نگو الان عذاب وجدان میگیرم : دی

علی پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ

ای نامردا

علی پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ

واقعا که چه گروه خفنیه این گروه meia !!
باید ازش ترسید!
چاقو ، قتل و حمله و این حرفا!!!

آره
پس چی : دی

علی پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ

بیچاره مسعود! فکرشم نمی کرد که یه روز اینجوری گرفتار بشه!!
گروه تشکیل می دی ها!!!

تو دلت برای خودت بسوزه :دی

علی پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ

پستت خیلی با حال بود. پروفشیونال بود

چاکریم /m\

علی پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

/m\

احسان پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ http://kajopich.blogfa.com

احسان ترسناک شدی هان ...
عکس اول پستتو که دیدم با خودم گفتم زدی یکی از این تک خورای "X" رو ناکار کردی!

: دی

احسان پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ http://kajopich.blogfa.com

ج جمالتو ... م مرامتو ... ک کمالتو ... ج جمالتو ص صفاتو ... خلاصه ما همه جوره مخلصیم با مرام

اختیار داری
شما سرور مایی

مهندس پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ

احوال بچه های دزفول چطوره؟

ما خوبیم
شما چطوری مهندس؟

میلاد شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ق.ظ

من بازم می خوام. اسمش سخت بود هی آدم یادش میره. ایشالا این بار که تو خواستی پیتزا بدی یدونه اسم آسون باید انتخاب کنم.

کی من ؟
کی تو ؟
: دی

میلاد شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ق.ظ

شنیدم مسعود شده چهل و دو کیلو
خوب شد سی تومنو متذکر شدی یه وقت هاپولی نشه این وسط

مسعود الان رنگ به رخساره نداره
دیروز ۴۲ کیلو بود
الان حد اکثر ۳۵ کیلوه :دی

احسان شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ق.ظ http://kajopich.blogfa.com

پستتو ویرایش کردی؟!

تا اونجایی که یادم میاد نه!!
چطور مگه؟

پری پاتر شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ب.ظ

خیلی باحال بود ...
منم می خواااااااام عضو گروه شم ! از پس همه تونم بر میام تک نفره ! شاهد عینی دارم در این زمینه !

ثبت نام از اول اردیبهشت به مدت ۱۵ روز خواهد بود
فرصت رو از دست ندید !!

مسعود یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ

تیسسس
پست میدی؟

مسعود یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ب.ظ

من از امروز دیگه هیچی نمی خورم تا میلاد برگیرده :دی
دارم برات عزیزم

مسعود یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ

ضمنا من عضویت پری پاتر رو تضمین می کنم.
خودم میشم ضامن ش

مسعود یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ

منتها یه سری آزمایش هست باید قبلش انجام بده، میدونی که چین؟

میلاد دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:29 ب.ظ

قابل توجه کسانی که می خوان عضو شن:
هر کی می خواد عضو شه واسه نشون دادن حسن نیت باید خودش و ضامنش یه بار پیتزا بدن.

مسعود دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ب.ظ

کوفتت بشه اون رانی ای که همون روز برات خریدم

میلاد دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ

به به! چشمم روشن. رانی؟
پس منم یه رانی طلب کارم.

علی سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ق.ظ

مثل اینکه من قراره تو تهران یا کرمانشاه قربانی گروه خفنتون بشم!!!
بهتره پولام رو جمع کنم واسه غافلگیری احتمالی!
یهو دیدی فرمانده پادگان هم همدستتون شد!

فرناز سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ

به این سیب زمینی ها دلمو آب کرد
بیکاری این همه در مورد غذاهای خوشمزه مینویسی
دل ملتو میسوزونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد