سکته ناقص!

بالاخره نتایج کنکور ارشد سراسری رو 2 ساعت پیش زدن

امروز اصلا استرس نداشتم طوری که ساعت 8 شب که قرار بود نتایج رو تو سایت بزنن، داشتم سریال 24 میدیدم و با تلفنی که مسعود بهم زد یهو یادم افتاد که نتایج رو همین الان زدن

شماره داوطلبی و شماره پرونده و بقیه اطلاعات مسعود دست من بود. واسه همین من قرار بود براش چک کنم. می خواستم موقع دیدن رتبه یکم اذیتش کنم ولی از لحن جدی ای که پشت تلفن داشت ترسیدم.

به درخواست خودش اطلاعاتش رو برای یکی از دوستامون هم فرستادم و دو نفری داشتیم سعی می کردیم کارنامه مسعود رو در بیاریم.

حدود 45 دقیقه گذشت و من همچنان نتونستم سایت رو باز کنم. همون موقع بود که میالد تماس گرفت و گفت که امید رتبه مسعود رو در اورده و بهش گفته. رتبه نسبتا خوبی هم شده بود. با رتبه 1154 میشه چند تا دانشگاه خوب رو قبول شد. اونم روزانه!

بعد از اون سعی کردم کارنامه خودم رو ببینم ولی همچنان سایت باز نمی شد. ساعت 9:30 بود و من هنوز کارنامه ام رو ندیده بودم. اگر چه توی تموم روز استرس نداشتم ولی اون موقع دست و پام حسابی یخ کرده بود. اطلاعات من از قبلا دست یکی از دوستام بود.

اول بهم اس ام اس داد و رتبه ام رو پرسید. ولی بعد از اینکه من جواب دادم که سایت برام بالا نمیاد بدون اینکه به من اطلاع بده کارنامه ام رو نگاه کرده بود. وقتی ازش رتبه ام رو پرسیدم این طور جواب داد:

بدون سهمیه : 2143. با سهمیه : 2130

با خوندن این اس ام اس انگار دنیا رو سرم خراب شد یهو!!

هنگ کرده بودم !! نمی دونستم چیکار کنم!! داشتم دیوونه می شدم! آخه درصدهای من و مسعود به هم نزدیک بود و انتظار 1000 رتبه اختلاف رو نداشتم اصلا!!

تو همین فاصله 4 تا از دوستام هم با تماس و اس ام اس از رتبه ام خبردار شدن!

تو همین حال بد بودم که دوستم اس ام اس داد و گفت اگر می خوام کارنامه ام رو برای ایمیل کنه

من هم سریع رفتم و ایمیلم رو چک کردم!!

قسمت جالبش اینجا بود. وقتی کارنامه ام رو دیدم فهمیدم رتبه ام 1386 شده نه 2143 !!! قضیه از این قراره که رتبه ما توی 8 تا گرایش زده میشه که ما فقط گرایش 2 و 3 و 4 برامون مهم بود و این دوست من ندانسته رتبه گرایش 1 رو برام نوشته بود که مربوط به ساخت و تولید میشد!! بایدم رتبه اش می شد 2143 چون 2 تا درسش رو سفید گذاشته بودیم!

این فکر می کنم بد ترین اتفاقیه که توی روز اعلام نتایج کنکور می تونه برای یه نفر پیش بیاد!!

اول 2 تا سکته ناقص بزنی بعد رتبه واقعیت رو ببینی!

حالا آبرو ریزی رو هم باید جمع می کردم. واسه همین بلافاصله با همه دوستام تماس گرفتم و رتبه ام رو تصحیح کردم!!

البته این رتبه هم خیلی امیدوار کننده نیست. شاید بشه شبانه دانشگاه چمران رو باهاش قبول شد. هنوز ایناش رو نمی دونم ولی خوب! لااقل یه ذره میشه آبرو رو باهاش حفظ کرد!

2143 کجا و 1386 کجا!!

هنوز توی شوک رتبه ام هستم و سرم حسابی درد می کنه !

امیدوارم برای شما این اتفاق ها پیش نیاد...!

نظرات 38 + ارسال نظر
mahsa شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:04 ق.ظ

ببخشیدا ولی کسی که نیت سر به سر مردم گذاشتن رو داشته خدا این بلا رو سر خودش میاره

amir dehnavi شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:17 ق.ظ http://www.linknegar.persianblog.ir

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید. از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و عضویت تان ملغی خواهد شد. اگر به مشکل برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

احسان شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 ق.ظ http://kajopich.blogfa.com

اووووفی .... یعنی هم دانشگاهی میشیم!!!!
یعنی میشه؟!!

خدا کنه که بشه .... چی میشه اگه بشه ...

مسعود شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ق.ظ

تیس
هه
می خواستی منو اذیت کنی؟
می خوای به ملت بگم از شب قبلش چه اس ام اس های کثیفی واس من می فرستادی؟

فردین دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ق.ظ http://hamsafareabadi.blogsky.com/

سلام
من آپم
پیشم بیا
منتظرتم
کنکورتم که تموم شده دیگه بهونه نداری

میلاد دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ب.ظ

پس اون شیرینی اون شبیه واسه این بود من یادم نمیومد.

خانوم معلم سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ب.ظ

هرچی این مدت بخیال بودی شب اخری تلافی شد

خانوم معلم سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ

باهم انتخاب رشته کنید
اختلاف رتبتون که زیاد نیست
ایشالا یه جا قبول میشید

خانوم معلم سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ب.ظ

هرچند حق دوتاتون خیلی بیشتر از اینا بود ولی بازم خدارو شکر
تبریک میگم : ایکس :دی

اکرم پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ب.ظ

تبریک میگم،ایشالا یه جایخوب قبول شی

فرناز شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:54 ب.ظ http://www.mochaleokhis.blogfa.com

آفرین صدآفرین هزار و سیصد آفرین
یه کف مرتب برای بچه درس خون

تشویقت کردم که افسرده نشی

زیبا چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ http://jaieposhtelabkhandha

http://omid20.in/?p=6551

خانوم معلم پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ب.ظ

نمی خوای بیخیال قضیه کنکور بشی و بنویسی ؟
کم کم دارم به زنده بودنت مشکوک می شم !

احسان جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ب.ظ http://kajopich.blogfa.com

بابا بیخیال ... میای پیش خودمون ... خیلی هم خوش میذگره .. دلم واسه خاطره های خوشمزت تنگ شده ...

sajad یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ

salam mohandes
nisti?
bache hae arshad dige hese neveshtan nadaran?

sajad یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ب.ظ

HOLOE MANI TO

? یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ب.ظ

tabrik migam,ishala k hamishe movafagh bashin,b agha masoud ham tabrik begin...

مسعود دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ

به بالایی بگید آقا مسعود تبریک ناشناس ها رو قبول نمی کنه

خانوم معلم دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ

اقا بخونم فاتحه رو ؟

آسمون سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ق.ظ http://jaieposhtelabkhandha.blogfa.com

وا..
زبونتو گاز بگیر خانوم معلم!

احسان سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ق.ظ http://kajopich.blogfa.com

الو ...
الو ...
حاجی ...
حاجییییییی .... سیدتو کشتن!!! (دیالوگ معروفی در فیلم نمیدونم چی چی که هی تیلیفیزیون میذارتش)

مهسا سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ق.ظ

راست میگن دیگه...زبونتو گاز بگیر خانوم معلم
احسان بیا آپدیت کن دیگه رکورد کامنت رو زد این پستت

مسعود سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ب.ظ

به اطلاع کلیه ی دوستان و آشنایان و بستگان می رساند که هیچ کس بیخود نگران این مردک عیاش نباشهایشون سخت مشغول خوش گذورنی می باشد .

احسان سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:24 ب.ظ http://kajopich.blogfa.com

دهنت مسواک ...

من خیال کردم الان تو فاز خودکشی و اینایی ...

بی خبر میری مسافرت؟!

فرناز چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 ق.ظ http://www.mochaleokhis.blogfa.com

الهی سکتنه ناقص تبدیل به سکته کامل بشه
چرا یه سری نمیزنی

خانوم معلم پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:18 ب.ظ

هی واااااااای
چقد خاطر خواه داری تو بچه

احسان جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:08 ق.ظ http://kajopich.blogfa.com

اینجا که همش فحشه؟!

کی خاطرخواشه؟!

خانوم معلم شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:18 ب.ظ

چرا نمیاین به فرناز بگین زبونشو گاز بگیره
زورتون فقط به من می رسه
هااااااااااااااا ؟>

مهسا شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ب.ظ

فرناز زیونتو گاز بگیر

خوبه خانوم معلم؟

صادق پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ب.ظ http://kamobish.parsiblog.com

من و احسان منتظرینم تا توی چمران ببینیمتاااااااااا !
روزانه ش اگه باشه که چه بهتر !
حالا مث ما دوتا جامداتی یا سیالات؟

خانوم معلم جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ب.ظ

شوما که انقد خرت می ره یکی ام بزن پس کله صاحاب وبلاگ مهسا جان
که بیاد و بنویسه

مهسا شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ق.ظ

با پس کله زدن نیست خانوم معلم جان
صاحاب وبلاگ هروقت حال و حوصله وبلاگ نویسی داشته باشه خودش میاد اینجا رو آپ میکنه

احسان یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ق.ظ http://kajopich.blogfa.com

میای بنویسی یا کتک میخوای؟!

خاموشششششششش سابق روشن فعلی پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ب.ظ

بیا بنویس دیگه من خواننده خواموش بودم دیگه روشن شدم از بس نیومدیییییییییییییییییییییییییییییییی بیاااااااااااااااااااااااااااااااا

? جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ق.ظ

be agha masoud:
ghabul nemikoni nakon,be ghole khodet be yevaram!!!

مجهول شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ب.ظ

شما ها اعصاب خودتونو خرد نکنید من خودم مجبورش میکنم بیاد بنویسه

مجهول شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ب.ظ

آقا عاشق شده

مجهول شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ

بی جنبه چرا ترک بازی در میاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد