دختر ... !

توی پست قبلی گفتم که توی چند وقته گذشته هیچ اتفاق خنده داری برام پیش نیومده ولی انگار اشتباه می کردم و یک مورد باحالش رو فراموش کرده بودم که اون رو هم به لطف پست های خانوم معلم در مورد تاکسی یادم اومد. البته این خاطره یکم مصبط حیشتهه و به صورت شانصور شده می نویسمش

دو هفته پیش بود که می خواستم برای تحویل گرفتن فایل ویرایش شده نهایی پروژه برم پیش استاد راهنمام. اومدم توی حیاط و خواستم با ماشین استارت بزنم که حس کردم ماشین بوی بنزین میده. چون لکه بنزینی کنار ماشین ندیدم استارت زدم. ماشین روشن شد ولی فوری خاموش شد. دوباره استارت زدم و گاز دادم تا ماشین خاموش نشه. پیاده شدم که در حیاط رو باز کنم یهو دیدم که شر و شر داره از زیر کاپوت بنزین میریزه. فوری کاپوت رو بالا زدم و دیدم یکی از شیلنگ های بنزین پاره شده. ماشین رو خاموش کردم و با تاکسی روونه دانشگاه شدم. موقع برگشتن از دانشگاه یک پیکان از این پیکان های مدل 40 برام چراغ زد و منم دست تکون دادم و سوار شدم. رانندش یه پیرمد بود.

به جز من 2 نفر دیگه توی ماشین بودن. یه دختر و پسر که ظاهرا دوست بودن و از اندیمشک میومدن.

بدون اینکه حتی چهرشون رو هم ببینم سوار ماشین شدم و به راهمون ادامه دادیم...

-          چه هوای گرمیه واقعا! من توی این 30 سالی که رانندگی کردم هیچ وقت یه همچین هوایی رو تجربه نکرده بودم. آفتابش واقعا وحشتناکه

-          آره خیلی گرم شده.

تنها حرفی که بین من و راننده رد و بدل شد همین بود تا اینکه دختره و پسره می خواستن پیاده شن.

کرایه دزفول – اندیمشک 400 تومانه و واسه همین پسره یه 1000 ای برای دو نفرشون به راننده داد (توی پرانتز بگم که چون یه نظر حلاله من هم یه نظر به دختره نگاه کردم. بزنم به تخته خانوم با کمالاتی بود ولی پسره واقعا افتضاح بود). راننده گفت که پول خورد نداره و ازشون درخواست پول خورد کرد که ظاهرا اون ها هم نداشتن. دختره دست کرد تو جیبش و یه 500 تومانی برای دو نفرشون داد و راننده هم بنده خدا حرفی نزد و قبول کرد.

همین که در رو بستن و رفتن راننده رو به من کرد...

-          دیدی چه دختر ح... ای بوووووود؟!!

-          جاااان؟!!

-          میگم دیدی چه دختره ح... ای بود؟!

-          چطور مگه؟ من که چیزی ندیدم؟

-          اینا با خودشون نمی گن من از توی آینه می بینمشون؟!؟*

-          مگر چیکار کردن؟!

-          والا من با این سن و سالم ح... ای شدم. دیگه وای به حال اون پسره!!!

-          ای بابا حاجی. چیکار کردن مگه؟!

-          پس حواست نبوده!! دختره یه دستش رو انداخته بود دور کمر پسره، اون یکی دستشم روی ... پسره بود. اصلا پسره تو باغ نبود!!. این دختره واقعا ح... ای بود!! حتی صبر نکردن تا از ماشین پیاده شن!!

-          جدی میگی؟!!! عجبببب!!! اینا دیگه چه آدمایی بودن!!

-          آره والا!! تازه کرایه منم ندادن!! حالا بعضی مسافرا هستن وقتی پول خورد ندارن بقیه پولشون رو نمی گیرن! ولی اینا 300 تومان هم به من کمتر دادن! خوب ناجوونمردونه است!

-          آره حق با شماست. اینا دیگه چه آدمایی بودن! حالشونو کردن پول شما رو هم ندادن!! ها ها ها ها

-         

فکر کردم راننده از این شوخیم خنده اش میگیره ولی ظاهرا خیلی خوشش نیومد و بهش برخورد. چون بعد از شنیدن این حرف از من، دیگه تا رسیدن به مقصد هیچی نمی گفت. ولی من که خودم خیلی از شوخیم خوشم اومد!

پ.ن*: آینه ماشینش واقعا گنده بود! تا حالا همچین آینه ای ندیده بودم. فکر کنم به همین دلیل بود که انقدر داشت حرص می خورد. چون توی صندلی عقب ماشینش یه چیزایی رو پخش زنده دیده بود.

نظرات 17 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ب.ظ http://ir4n.forum.st

سلام
اگه دوست داشتی بیا با هم بنویسیم
جای شما توی جمع ما خیلی خالیه

احسان دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ http://kajopich.blogfa.com

اگه یکی به تو هم این لقبو بده خوشحال میشی!!!

احسان دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ب.ظ http://kajopich.blogfa.com

این روزها همه ح... ای میشن ... شما چرا؟!!!!!

خانوم معلم سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:45 ب.ظ

چه راننده بی تلبیتی واقعا !

حالا اونا هرکاری می کردن
تو باید تا ته ته شو نگا می کردی ؟
مرتیکه ناخوشایند !

حالا شما خون خودتو کثیف نکن :دی

خانوم معلم سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:46 ب.ظ

گوشیتم مبارک
هرچند به خوشکلی گوشی من نیست
ها ها ها
می گم رنگ این گوشیمم میتونی حدس بزنی؟

مرسی!

مدل گوشیت رو بگو رنگش رو میگم :دی

خانوم معلم سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:49 ب.ظ

ینی مثلا از تاکسی پیاده می شدن کجا می رفتن اخه
تو خیابون که بدتر بود که

کنار یه پارک پیاده شدن : دی

خانوم معلم سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:50 ب.ظ

اصن شاید راننده خودش توهمی بوده !
والا !

خانوم معلم سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:52 ب.ظ

اخه تو هوای گرم کی از این کارا می کنه
ادم از خودشم بدش میاد

خانوم معلم سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:52 ب.ظ

الان مشخصه من خیلی شوکه شدم
نه ؟ :))

آره خیلی تابلوئه : دی

اکرم چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ق.ظ

حالا نیازی نیست شما هر چیزی که می بینی بیای تعریف کنی که

هدف اطلاع رسانیه : دی

sajad شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ

chetor to ro rah nadadan?
to ba in hame bar o ro!!!!!

sajad شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ب.ظ

albate manzoram in bod ke chetor shoma ro ba in sathe elmi rah nadade and?

sajad شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ب.ظ

mohandes jan digar in daneshgah hae bad jae shoma nist
shoma bayad kole bare khod ra baste va be shahr hae bala biyaeed
faghal lebase garm faramosh nashavad

sajad شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ

rasti ye pitza ham be ma bedi bad nist

زن عمو سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ق.ظ

عجب رانندهی هیزی ! یه سوال : دست پسره کجا بوده؟؟؟؟

زن عمو سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ق.ظ

میشه جواب بالا رو زود تر بدی ؟؟ ببخشید ح...ای یعنی چی ؟؟

زن عمو یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:34 ب.ظ

اقا احسان چرا جوابمو نمی دی !!!!! منتظرم!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد