پست تخم مرغی

به دنبال اعتراض دوستان: علی و احسان در بخش نظرات نسبت به عدم اطلاع من از فروش کیلویی تخم مرغ در اکثر نقاط کشور، وظیفه خودم می دونم که برای حمایت از دوستان و به خاطر حفظ ارزش های دینی، اخلاقی، اسلامی، مذهبی، اجتماعی و غیره و ذلک، سهم خودم رو به عنوان عضو کوچکی از جامعه وبلاگ نویسان در اشاعه فرهنگ و سنن ایفا کرده و فروش دونه ای تخم مرغ رو محکوم و حمایت 100 درصد خودم رو از فروش کیلویی تخم مرغ اعلام داشته و از تمامی دوستان و عزیزان بخوام تا حمایت همه جانبه خودشون رو از فروش کیلویی تخم مرغ اعلام کرده و تمامی فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، بقالی ها و تمامی مراکزی که به نحوی با فروش تخم مرغ دونه ای در ارتباط هستند رو از خرید تخم مرغ هاشون تحریم کرده و خط قرمزی بر ادامه این شیوه ناجوان مردانه و به دور از انسانیت فروش تخم مرغ داشته باشیم.

باشد که رستگار شویم

و من الله توفیق

حاج دکتر احسان آی تی ملقب به اسی بلوتوث

نظرات 2 + ارسال نظر
علی جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ب.ظ

تکبیر

احسان شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ق.ظ http://kajopich.blogfa.com

و من الله توقییییف!!!!!!

دمت گرم حاجی!!!!!!
گل کاشتی!!!!!
این بیانیهمشت محکمی بود بر دهان استکبار جهانی و این صوبتا!!!!!
دست مریزاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد