شام مخصوص + سس مخصوص

تصویری که در زیر مشاهده می کنید تصویر یکی از غذاهای مخصوص منه که پریشب برای اولین بار درست کردم. سیب زمینی هایی که در عکس مشاهده می کنید با جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا پخته شده و بسیار خوشمزه و لذیذ می باشن

و اما مخصوص تر از سیب زمینی ها، سسی هست که من درست می کنم

سس مخصوص احسان که بسیار پر آوازه و مشهوره.

این سس گدیما همچین ترکیبی داشت: سرکه تازه، فلفل سیاه یا خاکستری، فلفل قرمز، شکر و بسیار هم خوشمزه بود.

جدیدا ترکیبات سس رو به روز کرده و 8 اسانس مختلف به اون اضافه کردم:

سسی که در تصویر می بینید که اسمش رو سوپر سس مخصوص سر آشپز گذاشتم شامل:

سرکه

اسانس خیارشور

اسانس گل کلم

اسانس برگ کلم

اسانس هویچ

اسانس موسیر

اسانس کرفس

و اسانس فلفل های سبز و قرمز هست.


بله، از اون جایی که یارانه ها می خواد هدفمند بشه و آدم باید از هر چیزی استفاده بهینه کنه و جلوی مصرف بی رویه رو بگیره، توی این سس به ناچار از سرکه ترشی ای که یکی دو هفته پیش خریدم استفاده کردم که چون ترشیه همه اون چیزایی که گفتم رو توی خودش داره سرکه اش هم طعم همه اون ها رو در بر میگیره که البته باید یه چیزی در حد یانگوم باشی که با خوردن این سس بتونی تمام این مواد رو تشخیص بدی


با این حال سس بسیار خوشمزه و سیب زمینی ها بسیار خوب از آب در اومده بودن.

نوش جان...


نظرات 8 + ارسال نظر
فرناز پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.mochaleokhis.blogfa.com/

سلام کدبانو آقا احسان
دیگه کم کم داری مرد میشی ها
راستی اسموبتو نمی خوای تغییر بدی؟؟؟
مثلا احسانو اردبیل
یا احسان و آشپزی
احسان اردبیل آشپزی


نه این اسما خیلی ضایه است
همین باشه فعلا خوبه

علی پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ب.ظ

هوووووووووووووووو
چن تا پست دادی که من نخوندم!!!

زیاااااااااد

مهسا جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 ق.ظ

khiiiiiiiiiiWch..به به...گشنم شد!

آره دیگه
معلومه
ساعت ۴:۴۰ صبح میای اینترنت معلومه گشنت میشه
تو خواب نداری بچه؟

رهگذر ثانیه ها جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ http://unsaidwords.blogfa.com

سلام واقعا از وبلاگتون خوشم اومد
خیلی بامزه و جالب مینویسید
این پست آخری هم جالب بود، عجب سسی!

مرسی لطف دارین

خانوم معلم جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ

هه
ما هم از این کارد دسته قهوه ایا داریم !

هه

خانوم معلم جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ

دیگه حالا باید منتظر باشیم هی به جای ق بنویشی گ
ها ؟ :دی

آره دیگه

خانوم معلم جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ب.ظ

پ سسه توی سست چیه ؟ :دی

منظورم اینه که چی توشه که انقد قرمزه ؟ همون سس گوجه فرنگیا ؟

رب گوجه و سرکه و اون چیزایی که گفتم
ربش خوبه خیلی سرخه
رفرش کن. پست دید دادم

احسان شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ق.ظ http://kajopich.blogfa.com


بوخور بوخور!
ما نیز بلوییم دانشگاییمان از این غذاه ها بخولویمیه!
ببوسی‌ام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد