راهکارهای مقابله با سرما

از اون روزی که هوای اینجا رو به سردی رفته هر کسی بسته به تجربه و نظر خودش یه سری راهکارها رو بهم پیشنهاد داده تا برای جلوگیری از سرما خوردن و احساس سردی بیش از حد از اون ها کمک بگیرم.


۱. بابابزرگم به مامانم سفارش کرده بود که حتما بهم سفارش کنه که حتما یه کلاه بخرم و موقع بیرون رفتن از خونه سرم کنم.


۲. مامانم که دیگه سفارشی نمونده که گوشزد نکرده باشه! از خرید لباس گرم و دستکش و شال و کلاه بگیر تا خوردن غذاهای گرم و روشن کردن بخاری و حموم نرفتن قبل از بیرون رفتن از خونه و ...


۳. بابام هم همون سری اولی که اومده بود ۲ تا جعبه خرما برام خرید و گفت که خرما زیاد بخور. بدنت رو گرم نگه میداره.


۴. یکی از دوستام مدام سفارش می کنه که لیمو شیرین و پرتقال بخورم تا سرما نخورم.


و اما

۵. رفیق شفیقم سامان! امروز می گفت یه بطری مشروب بخر. هر روز یکم بخور. اصلا هم مست نمیشی! هیچ حالیم بهت دست نمیده. ولی حسابی بدنت رو گرم می کنه. حالا خودم اومدم اونجا میگیرم با هم می خوریم!


نظر شما چیه؟ برای مقابله با سرما چه راهکاری رو پیشنهاد می کنید؟

نظرات 13 + ارسال نظر
اکرم پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ

بابا اینم دوسته تو داری؟؟؟؟؟
به نظر من همون راهکارای مامانو بابا جواب میده
زیادم از خونه بیرون نرو

من معذرت می خوام

فرناز پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 ب.ظ http://www.mochaleokhis.blogfa.com/

اول راهکارهای اولی را انجام بده
اگه نتیجه نداد بیوفت تو دام دشمن

ویدا پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ

راهکار مقابله با سرما... چقد هوایی ( چه جوری استفاده میکنن از این کلمه من معنیشو بلد نیستم. مسولیتش با شماست.

چقد چقد هوایی نوشتی.


اااااااااااااا تو هنوز اینو یادت نرفته؟!!
در ضمن من کجا هوایی نوشتم آخه

ویدا پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ب.ظ

مشروب شنیدم تو مرزا مشروب میدن. واسه سرما... امتحانش کن ولی مواظب باش الکلی نشی.

آستارا میگن مشروب خوب گیر میاد
چه عجب یه نفر از همون اول گفت بخور !!

مهسا پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ب.ظ

تو اون هوای سرد کپی اوغلی هیچی به اندازه ی "گهوه ی داگ" نمیچسبه!

خانوم معلم پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ

واویلا

گول نخوریا
آدم سرما بخوره بهتره تا از این کارا بکنه
اینا همه نتایج اون هم صحبتی اقاهه تو قطاره

زن بدین این دوستتونو اقا جان
داره از دست میره :دی


حالا مگه خوردم !!؟
نمی خورم بابا
نترس

خانوم معلم پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ب.ظ

رفتی تو کار دختره ؟
پ دخمل کارشناسیه چی؟
دیده دوسش ننالی ؟

دختره رفته تو کار من
اون امار نمیده!! چیکارش کنم خو
چرا دارم هنوز

میلاد جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ق.ظ

بخور. فقط یادت باشه شب جمعه بخوری بعدشم فاتحه بخونی ثوابش به اموات برسه

با صابخونه نخوریا


باشه
تو باز گیر دادی به این صابخونه؟
امروز جمعه است
جمعه پیش که ناهار نیاوردن خدا رو شکر
امیدوارم امروزم نیارن که تو هی به من تهمت ناروا نزنی

میلاد جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ق.ظ

کم کم داره وقت ناهار میشه

خدا رو شکر
خبری از صابخونه نشد
خودم دارم ماکارونی می پزم

مینا ۶۶ شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ق.ظ

پیشنهاد من حلوای سیاه پر ادویه اردبیله.یه بار امتحان کن.خییییلی خوشمززس.

اتفاقا یه بار خوردم
زیاد خوشم نیومد ولی
انقدر دیدم مردم عین حلیم میشینن و کاسه کاسه می خورن گفتم یه امتحانی بکنم. ولی دو قاشقش رو بیشتر نخوردم.
ولی آش دوغتون خوبه. صابخونه ۳ بار آورده برام

مینا شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ب.ظ

نووشه جان.آش رشته اردبیلی ا رو چطور؟امتحان کردین؟این دیگه خییییییلییییی خوشمززس.(Farda hatman tartibe asar midam)البته واسه خودم

نه اون رو نخوردم. باید به صابخونه بگم دفعه دیگه برام بیاره
شما واسم درست کن با پیک بفرست

مینا یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:06 ب.ظ

دای بی امرووون؟؟؟!!!!

هااا ایییییی که وگفتی یعنی چه؟

مینا دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد