غذای جدید من: کوکو سبزی

بدون شرح






نظرات 12 + ارسال نظر
اکرم جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:04 ب.ظ


واییییییییییی هوس کردممممممم

ندا جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ب.ظ http://http://www.harfhaeshokolati.blogfa.com/

سلام.چه خوشمل غذات خدایی خوب دست پختی داری. این غذا رو واقعا حرفه ای درست کردی

متشکرم. لطف داری

خانوم معلم جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ

اومم
دقیقا عین کوکوی مامان من شده

اگه سیب زمینی هم بزنی توش باحال میشه

بعد این با ترشی معرکه میشه :دی

کوکوی مامانت عین این شده
مامان من هیچ موقع توی کوکو سبزی، سیب زمینی نمی زد

خانوم معلم جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ب.ظ

انقد دیگه همه چی رو سس سسی نکن
دهه

سس نیست این !!!
ماسته !!!!


ماست سون کاله (خیلی خوشمزه است)
کاسه ماست رو ندیدی؟

ویدا جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ

پس رای گیری همون نظر من شد. خوشم میاد از خودم. چه نظرات سازنده ای دارم فقط حیف واسه خودم کارساز نیست.

آره نظر شما شد. خوش به حالت

ویدا جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ب.ظ

جدا ببین چه بحال. هم نمایش هنر و کداقایی هم ما لذت میبریم. منم هوس کردم. شامم نخوردم.
فک نکنم اون سس باشه ماست روش. اوییییییییییییییییییییییی چه کوکوی خومزه ای

ویدا جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ

چرا نمک دون خالیه ( جزییات عکس) . اقای خونه نباید یادش بره.

چرا خودت به اگهی های بازرگانی تبرک معرفی نمکنی. به جای حمیییییییییییییییییییییییییییید میگیم احسااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان.

نمک دون نیست اون
فلفل سیاه توشه. پر هم هست
زاویه عکس برداری و انعکاس نور باعث خطای دید شده

پیشنهاد خوبیه. شماره تبرک چنده؟

مینا ۶۶ شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ق.ظ

Nooosh olsooon janoooa.

چوخ ممنون درست گفتم؟

مهسا شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ق.ظ

mmm YUMMY
just so DELICIOUS

Thanks

مینا شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ

درسته

میلاد یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ق.ظ

چرا صابخونه تو عکس نیست؟

مینو چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ب.ظ

من دو طرف کو کو رو سرخ میکنم!!!

آره اون طوری فکر می کنم بهتر هم میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد