احسنت! باریکلا !

آخرین باری که یه معلم / استاد سر کلاس من رو تشویق کرد به خیلی وقت پیش بر میگرده


اولین باری که یکی از معلم ها من رو جلوی بچه ها تشویق کرد و کلی احسنت و باریکلا نثارم کرد به سال دوم راهنمایی بر میگرده. اون موقع دو تا دفتر برای ریاضی داشتیم. یکی پیش نویس و یکی پاکنویس. به خاطر اینکه پیش نویس من از پاک نویس خیلی از بچه ها تمیز تر و بهتر بود اون روز که معلم داشت دفتر هامون رو نگاه می کرد حسابی تشویقم کرد و دو تا از بچه ها رو هم با کشیده ادب کرد تا از من یاد بگیرن و تمیز جزوه بنویسن.


توی سال های بعد از راهنمایی هم گاهی پیش میومد که معلم ها تشویقم کنن، مخصوصا معلم کلاس زبان ! که خیلی رو من حساب می کرد! یادش به خیر...


ولی توی دوران کارشناسی به یاد ندارم هیچ کدوم از استاد ها من یکی رو تشویق کرده باشن! حالا نمی دونم ! احتمالا حواسشون نبوده! یادشون رفته! شاید نخواستن بقیه بچه ها احساس ضعف و کمبود توی خودشون بکنن ! شایدم نتونستن استعداد های من رو کشف کنن و الا منطقیش این بود لا اقل یه بار توی چهار سال یکی من رو تشویق کنه. دیگه انقدرها هم دانشجوی ضایعی نبودم. شایدم من یادم نیست. از علی و مسعود می خوام اگر چیزی یادشون میاد بهم بگن!


حالا بعد از سال ها دوباره شانس داره بهم رو می کنه کم کم ! توی دو هفته اخیر چند بار از سوی اساتید ریاضی مهندسی و محاسبات مورد تحسین قرار گرفتم و چند تا باریکلای سفت و محکم دریافت کردم و حسابی روحیم رفته بالا امیدوارم این قضیه تداوم داشته باشه .


شما اخرین باری که تشویق شدین کی بوده؟

نظرات 1 + ارسال نظر
فرناز یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.mochaleokhis.blogfa.com/

فعلا توی شرایط کنونی زندگی تنها کسی که هر روز منو تشویق می کنه
همسرمه
چون هر روز غذاهای خوشمزه واسش درست میکنم
و اونم هر روز به به میکنه و میگه دستپختت خیلی عالیه از مامانممم بهتر درست کردی

ایول
کی از همسر آدم بهتر
شما که دست پختت خوبه یه چند تا دستور غذا بزن تو وبلاگت یاد بگیرم واسه جمعه ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد