پاییز یهویی !


امروز صبح ساعت ۲۰ دقیقه به ۷ از خواب بیدار شدم. نماز خوندم، صبحونه خوردم، برای رفتن به کلاس بسیار بیخود موتورهای احتراق داخلی آماده شدم و وقتی در خونه ام رو رو به حیاط باز کردم دیدم که درخت بیچاره باغچه ما دیشب دچار پاییز یهویی شده و هر چی برگ داشته ریخته روی زمین. حتی برگ هاش هنوز زرد هم نشده بودن. 


دوباره از دیروز هوای اینجا سرد شده! منی که تا بحال هرگز سراغ کرم مرطوب کننده دست و صورت نرفته بودم امروز مجبور شدم یه کرم بخرم، چون پوست دستام به حدی خشک شده که اگه کرم نزنم تا چند روز دیگه از دستام خون میاد!


این اولین باره که همچین پاییز سردی رو تجربه می کنم. حیاط خونمون توی دزفول 4 تا درخت داشت ولی یادم نمیاد برگ هاشون تو پاییز ریخته باشن. معمولا تو دزفول برعکسه! تابستونا درختا برگ می ریزن، اونم به خاطر اینکه از گرما تمام برگ هاشون خشک میشه. اینم یه جورشه دیگه!


پ.ن: ایضا من توی فصل پاییز و زمستون لب هام هم حسابی خشک میشه. میگن رژ لب چربی زیادی داره و واسه این جور وقتا خوبه. ولی از اونجایی که من نمی تونم رژ لب بزنم به یک خانوم بسیار با شخصیت داوطلب جهت امر فرنچ کیس نیازمندیم. در واقع مثل این می مونه که روی دستت کرم بزنی بعد بخوای با اون دستت مالشش بدی تا کامل روی دستت پهن بشه و جذب پوستت بشه. فلذا در صورت تمایل برای قبول این زحمت، بنده رو در جریان بگذارید.

نظرات 4 + ارسال نظر
علی یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ب.ظ

بابا چقدر پست دادی تو
ما اینجا صرفه جوری می کنیم تا به هموطنان عزیزمون در اردبیل گاز برسه

ممنون

مینو دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:40 ب.ظ

به جای فرنچ کیس ، برو داروخونه یک چپ استیک chapstick بخر.

مثل رژ لبه ، ولی بیرنگه. لباتو نرم می کنه

اون رو قبلنا استفاده می کردم یعنی مثلا وقتی سن راهنمایی بودم
بعد یه سری زن عموم دید انگار دارم رژ لب می زنم
گفت احسان این چیه می زنی
بعد بهش دادم
گفت این بیشتر در واقع واسه طعم دار کردن لب های خانوم هاست واسه بوسیدن و اینا
بعد از اون یه پوماد میگیرم به اسم هیدروکورتیزون که خیلی خوبه
ولی خوب اون پیشنهادی که من دادم هم تاثیرش بیشتره هم کیفش

مینا سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ب.ظ

میتونی از همون کرم های مرطوب کننده استفاده کنی

بله چشم

میلاد چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ

می تونی رو صایخونه واسه فرنچ کیس حساب کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد