گوشیم خراب شد :((

انقدر هر کی ازم می پرسید چه موبایلی بخرم هی گفتم موبایل من خیلی خوبه و فلانه و این جوریه و اون جوریه و مدلش اینه تا کار به جایی رسید که حتی چند بار بهم پیشنهاد خرید گوشی رو هم دادن تا بالاخره نمی دونم کدوم از خدا بی خبری موبایل نازنینم رو چشم زد و روز سه شنبه هفته پیش موبایل سامسونگم خراب شد. طوری که کلا تاچش از کار افتاد و فقط چند تا دکمه سخت افزاریش که مال کم و زیاد کردن ولوم و دکمه دوربین و اینا بود کار می کرد. این اتفاقا موقعی که توی کلاس پایپینگ می خواستم صدای استاد رو ضبظ کنم اتفاق افتاد. اعصابم حسابی به هم ریخته بود. قبلا یکی دو بار این جوری شده بود ولی زود درست می شد و به 5 دقیقه هم نمی کشید. گفتم شاید این بار هم همین طوری باشه ولی تا شب درست نشد.


صبح فرداش موبایل رو بردم تا به یکی از تعمیرکارهای موبایل نشونش بدم. از یکی دو تا مغازه موبایل فروشی سوال کردم و یه نفر رو بهم معرفی کردن. موبایل رو پیش همون بردم. گفتش که باید تا بعد از ظهر بمونه. گفتم باشه. بعد از ظهر باهاش تماس گرفتم. گفت که صفحه تاچش سوخته و درست نمیشه و باید عوضش کرد و خرجش حدود 20 تومن میشه. اصرار کردم که نمیشه درستش کنی و از این حرفا که گفت خودت بیا نگاش کن ببین که نمیشه درستش کرد. بعد از کلاس رفتم و دیدم. راست می گفت. چیزی نداشت که بشه درستش کرد. یه صفحه شیشه ای بود که چند رشته شیم خیلی نازک ازش بیرون اومده بود.


اون شب موضوع رو که به سامان گفتم یادم انداخت که گوشی گارانتی طلایی داره! ولی باز که فکرش رو کردم دیدم گوشی اینجا، کارتش دزفول! شرکت گارانتی هم تهران. دیدم کلی معطلی داره تا بخوام از گارانتیش استفاده کنم واسه همین بیخیالش شدم.


خلاصه قرار شد طرف بگرده و برام یه دونه صفحه تاچ اصلش رو پیدا کنه. فرداش یعنی پنجشنبه شب رفتم و موبایل رو ازش تحویل گرفتم. 25 تومن هم رفت تو پاچم. البته شب که موبایل رو آوردم خونه دیدم که آنتن نمیده. با طرف تماس گرفتم و گفت ظاهرا یادش رفته سیم آنتن رو وصل کنه   و قرار شد فرداش که جمعه بود برم و برام درستش کنه.


جمعه گوشی بردم و برام درستش کرد. خلاصه این واسم درس عبرتی شد تا من باشم دیگه از گوشیم جلوی این و اون تعریف نکنم. علی الحساب به همتون میگم هیچ وقت گوشی سامسونگ سری استار مدل S5233 نخرید. اصلا گوشی خوبی نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد