اینترسکت

یکی از مشکلاتی که خونه من داره به آنتن ایرانسل برمیگرده! خونه من دقیقا توی محل تقاطع امواج منتشر شده از 5 آنتن مخابراتی ایرانسل واقع شده. کافیه نیم تر از جایی که هستی جابجا شی تا آنتن به 0 برسه و اسم آنتن مخابراتی که روی صفحه موبایل میفته عوض بشه!


Gods-Alley 1

Gods-Alley 2

Gods-Alley 3

Sareyn Station 3

Farhang-St 2

یعنیا!! همچین چیزی واقعا در نوع خودش کم نظیره ! که دقیقا توی محل تقاطع 5 تا آنتن مخابراتی باشی! و کی خوش شانس تر از منه برای داشتن همچین موقعیتی ؟!قطعا هیچ کس!


الان مدتی هست که در حال تحقیق و پژوهش روی نقطه نقطه خونه ام هستم. خونه رو با مربع های فرضی به مساحت 1 متر مربع مش بندی کردم و توی موقعیت های مختلف اس ام اس می زنم و تماس میگیرم تا ببینم کجاها پیک آنتن رو دارم که البته این کار هنوز در مرحله پژوهش هست و به نتیجه قطعی نرسیدم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد