شام سبک!


تقریبا میشه گفت دو ماه اولی که اومده بودم اینجا برنامه شام به این صورت بود:

املت

سیب زمینی سرخ کرده

سوسیس سرخ کرده

تخم مرغ خالی سرخ کرده

سیب زمینی پخته

کنسرو لوبیا چیتی

املت

سیب زمینی سرخ کرده / پخته

کنسرو لوبیا چیتی

و ...


و این سیر به دفعات بسیار زیاد تکرار می شد و تنها ترتیبش تغییر می کرد که مسئله تعیین کننده در تغییر ترتیب خوردن اینا، موجود نبودن مواد لازم یکی و یا تنبلی برای آماده کردن شام مورد نظر بود.


از اونجایی که من اینجا فعالیت خاصی ندارم و هوا به حدی سرده که نمیشه هر روز برای پیاده روی بری بیرون و فقط توی مواقع ضروری مجبوری از خونه بیرون بزنی با رویه ای که در پیش گرفته بودم احتمال این می رفت که در مدت زمان بسیار کم با شکمی گرد و قلمبه مواجه بشم. منم تصمیم گرفتم برای داشتن تنی سالم و نداشتن شکمی گرد و طبقه طبقه، رژیم غذایی رو در دستور کار خودم قرار بدم.


به این ترتیب شد که چند هفته ای هست برنامه شام تغییر کرده و بسیار با کلاس و سبک دنبال میشه. منوی بالا به منوی پایین تغییر کرده:


شیر + یکی دو تا خرما + یه دونه سیب زرد / قرمز / سبز

شیر + یکی دو تا خرما + هر میوه ای که موجود بود که معمولا همون سیب زرد / سبز / قرمزه !

و بعضی شبا هم که خیلی بخوام به خودم حال بدم یه سوسیسی هم سرخ می کنم


توی همین چند هفته حسابی به اندام ایده ال خودم رسیدم. شکمی تخت با حداقل میزان چربی اضافی و کمری باریک و ورزشکاری ! سرشونه هامم که ماشالا 1000 ماشالا با اون چند وقت بدن سازی و تکواندویی که توی زمان جوونیم رفتم حسابی رو فرمه. خلاصه خوشتیپ بودیم، خوشتیپ ترم شدیم!

چیه؟ حسودیتون میشه؟ وبلاگ خودمه ! دوست دارم از خودم تعریف کنم! شما هم برید واسه خودتون تو وبلاگتون از خودتون تعریف کنید. کسی که جلوتون رو نگرفته


پ.ن: این سیب های سبز یه ماهی بود که چشمم رو گرفته بود تا بالاخره پریروز 1 کیلو و نیم خریدم. اصلا خوشمزه نیستن. هر یه گازی که می زنم این جوری تکون می خورم. مزه کیوی نرسیده میده. البته من کیوی دوست دارم ولی اینا ترشی باحالی نداره. پشیمون شدم از اینا خریدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد