بام دانشگاه

همون طوری که قبلا هم گفتم یکی از سرگرمی های ما توی جندی شاپور، قدم زدن توی محوطه دانشگاه بود. هیچ نقطه ای از دانشگاه نبود که من و مسعود و علی اونجاها رو نگشته باشیم. نه یه بار نه دو بار بلکه بارها!!


دانشگاه اردبیل هنوز برای من نقاط کشف نشده زیادی داره که به خاطر اینکه هنوز پایه ای برای قدم زدن پیدا نکردم، کشف نشده باقی مونده.


اما امروز به اتفاق یکی از بچه ها به اسم مرتضی که بچه تهرانه و تقریبا میشه گفت صمیمی ترین دوستم توی کلاسه، یکی از اون نقاط کشف نشده رو کشف کردیم که من اسمش رو گذاشتم " بام دانشگاه". میشه گفت بلند ترین نقطه دانشگاهه که روی یک تپه توی محوطه دانشگاه و نزدیک خوابگاه پسرهاست. نمی دونم اونجا چه تاسیساتی قرار دادن ولی روی تپه پله داره و میشه رفت بالاش. بالای تپه منظره خیلی قشنگی از دانشگاه و شهر داره. یه نیم ساعتی اون بالا موندیم و از مناظر اطراف لذت بردیم. آخر سر هم چند تا عکس پاناروما گرفتم که براتون لینک هاش رو میذارم.

موقعی که داشتیم بر می گشتیم به مرتضی گفتم اگر مسعود و علی اینجا بودن خیلی وقت پیش اون همه زمینی که اطراف دانشگاه می بینی رو گشته بودیم...! جوونی کجایی که یادت بخیر...!


اینم لینک عکس ها ( چون سایزشون خارج از سایز وبلاگ بود مجبور شدم لینک بدم)


عکس 1

عکس 2

عکس 3

نظرات 5 + ارسال نظر
خانوم معلم پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ب.ظ

وااااااااااو
عکسا واقعا محشر بودن

اون دریاچه هه چقد باحاله
واسه چیه اون ؟

اون دریاچه شورابیله
پشت دانشگاهه
شهربازی هم داره توش با چرخ و فلک و اینا
شب اول که اومده بودیم اردبیل کنار دریاچه چادر زدیم

اکرم پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ

خیلی قشنگ بوووووووووود
خیلی جای باحالیه

یه سفر بیا این ورا

رهگذر ثانیه ها جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ق.ظ http://unsaidwords.blogfa.com

سلام.چه عکسای خوشکلی

کاش همینجور که شما میگین باشه چون من واقعا به پیانو علاقه دارم ولی یه جورایی دارم نا امید میشم !


نا امید نباش. همون طوریه که گفتم

رهگذر ثانیه ها جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:00 ب.ظ http://unsaidwords.blogfa.com

سلام.مرسی بهم سر میزنین
خوشحال میشم
فتوشاپ ندارم که عکسا رو کوچیک کنم !
نمیدونم درباره سرگذشت لپ تاپم تو وبم خوندین یا نه ولی از بس که خراب میشه این دفعه آخری هیچ برنامه ای روش نریخته برام !

رهگذر ثانیه ها شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ب.ظ http://unsaidwords.blogfa.com

سلام.خوبید؟

من در تجعبم شما مدل گوشی منو (s83000 سامسونگ) از کجا فهمیدید؟!
جدا نمیدونم !! تو یکی از عکسا یه گوشی هست ولی نوکیاست!

بعد من با سون کار میکنم اگه میشه راهنماییم کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد