سالگرد کنکور!

دیروز سالگرد کنکور کارشناسی ارشد بود. یک سال پیش روز ۲۸ بهمن ۱۳۸۸ روزی بود که باید نتیجه ۸ ماه زحمتی که برای کنکور کشیده بودیم رو می گرفتیم.


هر چند نتیجه کنکور اون جوری که انتظار داشتم نشد ولی یاد آوری خاطره اون روز ها و اینکه بالاخره تونستم اون روزهای سخت رو پشت سر بگذارم و به اینجایی که هستم برسم واقعا برام لذت بخشه.


جا داره همینجا از مسعود، که یار و همراه من توی کل دوران قبل از کنکور بود و البته مشوق اصلی من برای درس خوندن و آماده شدن برای کنکور ارشد و ادامه تحصیل، اون هم توی شرایطی که اصلا به فکر ادامه تحصیل نبودم و هیچ هدفی نداشتم، تشکر فراوان داشته باشم. بدون شک محبتی که اون موقع مسعود در حق من کرد رو به هیچ شکلی نمی تونم پاسخ بدم.


مسعود هم پستی درباره کنکور یک سال پیشمون نوشته. فکر می کنم خوندن اون برای شما هم خالی از لطف نباشه.


لینک پست

نظرات 10 + ارسال نظر
خانوم معلم شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ق.ظ

خیلیا به همین جایی که تو هستی حسودی می کنن پسر

هرچند منم واقعا معتقدم که تلاشتون خیلی بیشتر از اینا بود ولی بازم خدا رو شکر :)

آره خوب
منم نا شکری نمی کنم
ولی همون طور که گفتی خیلی بیشتر تلاش کرده بودیم.
به هر حال خدا رو شکر

نسیم شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ق.ظ

این همه فک می زنی و همه جا کامنت می ذاری هیشکی زیاد تحویلت نمی گیره واست کامنت بذاره ،دلم سوخت واست گفتم سلامی کرده باشم .راستی اینهمه کوکو رو تنهایی خوردیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

علیک سلام.
من در درجه اول مطالبی که توی این وبلاگ می نویسم رو برای خودم می نویسم. اینجا برای من مثل دفترچه خاطراتمه. اگر کسی هم نخونه و نظر نده ناراحت نمی شم.
به هر حال ممنون از دلسوزیت!!
نه همش رو تنهایی نخوردم. فرداش دوستم اومد پیشم با هم خوردیم بقیش رو

مسعود شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ http://alichap.blogfa.com

آقا شرمنده کردی اینکارا چیه :ی
ماچت نمی کنم که سرما نخوری :دی

چاکرم داش مسعود
یه بوس طلبم هر موقع خوب شدی

مسعود شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ http://alichap.blogfa.com

با اون "خیالت راحتی"ای که دیروز اس ام اس کردی، گفتم الانه که احسان رسوای عالممون کنه :دی
دمت کردم واقعا :دی

نه دیگه بحث حیثیتی بود. نمی شد کاریش کرد

میلاد شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ب.ظ

به نسیم:
وبلاگ احسان چند تا خواننده ی همیشگی داره. یکیشم خود منم. کامنت نذاشتن دلیل بر این نیست که خونده نمیشه. ضمنن خیلی خوبه که کلمات رو با دقت انتخاب کنیم. فک زدن شاید واسه شما توهین نباشه. دلیل نمیشه واسه بقیه هم نباشه

ممنون داش میلاد

بنده ی خدا پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام.ممنون از فیلم جالب ترسیدن 2 ایرانی در شهربازی در سایت کلام.ممنونم.
ولی موسیقی فیلم پدر اخلاق و پسر بازیگوش به نظرم درست نبود.منظورم اینه که شرعی نبود.
امیدوارم از انتقادم ناراحت نشید.
بااحترام.خدانگهدار

سلام. خواهش می کنم.
من اون دو تا کلیپ پدر اخلاق و پسر بازیگوش رو یادم نمیاد.
اگر موسیقی بدی داشته من عذر می خوام که قرار دادم اون ها رو.
اگه لینک هاشون رو بدی ممنون میشم. چون من خیلی از کلیپ ها رو یکی دو سال پیش گذاشتم یادم نیست

نسیم شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ق.ظ

عجب،بابا بیخیال. کلمه ی فک زدن فکرنمی کنم اونقدر ها که شما می گید دور از ذهن و بی ادبانه باشه که این طوری برخورد می کنی .
بابا قشر تحصیل کرده جامعه

نسیم شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ

به میلاد
یادمه یکی از دوستام می گفت تا از ادم انتقاد نشده ادم پیشرفت نمی کنه از انتقادت ممنون ولی...
خوب اگه کامنت نگذاشتن به معنای دیده نشدن نیست ولی به نظر من کامنت گذاشتن به معنی مورد استقبال قرار گرفتن وبلاگ هست.
بعدش من هر وقت می خوام با کسی حرف بزنم به شخصیتش نگاه می کنم ،احسان جان ببخشید ولی ادمی که تو وبلاگش فقط از خاطره و عکس و سرگرمی هست و توی پیوند های روزانش این جمله به چشم می خوره (محاسبات ریاضی برای تعیین بهترین زاویه دید زدن یک زن زیبا) فکر می کردم توی فرهنگه لغاتش به عنوان یه جوون امروزی فک زدن فحش محسوب نشه.
و به نظر من شما مخاطب من نبودی که بخوای جواب بدی.
ولی اخرش اگه بی ادبی کردم واقعا معذرت می خوام

در مورد این حرفتون:

" ولی ادمی که تو وبلاگش فقط از خاطره و عکس و سرگرمی هست و توی پیوند های روزانش این جمله به چشم می خوره (محاسبات ریاضی برای تعیین بهترین زاویه دید زدن یک زن زیبا) فکر می کردم توی فرهنگه لغاتش به عنوان یه جوون امروزی فک زدن فحش محسوب نشه. "

کاش قبل از اینکه در مورد عنوان یک لینک قضاوت کنید، بازش کنید و ببینید در مورد چی هست.

برای نخستین بار این تمرین را پرفسورفرانتس ر ِلیش (Franz Rellich 1906- 1955) در دانشگاه گوتینگن ِ آلمان، پس از آنکه شنوندگان درسش او را سرزنش کردند که درس آنالیز او ارزش کاربردی ندارد، طرح کرد. فرانتس ر ِلیش خدمات ارزنده ای در زمینه ریاضیات در فیزیک به ویژه در زمینه پایه های کوانتُم و همچنین معادله های دیفرانسیل انجام داد.

این تمرین از کتاب Humor in der Mathematik می باشد

من تا حالا هیچ مطلب و عکس زننده ای تو وبلاگم نذاشتم که بخوام لینک این جور مطلبی رو بذارم.

غلی شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ

احسان!!!!!!!!!!!!!!!۱۱






















































چه خبر؟

نسیم یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ

دلیل دارم بازم واسه حرفام ولی من هیچ وقت این فکر رو به ذهنم راه ندادم که چیز بدی توی این لینک باشه.
بیخیال بحث بیهوده ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد