عمو سبزی فروش

من اصولا از اون دسته از آدمایی هستم که وقتی از خواب بیدار میشم یکمی بد اخلاقم, مخصوصا اگه یه عامل مزاحم باعث بیدار شدنم بشه و به میل خودم بیدار نشده باشم.

البته این عامل مزاحم می تونه شکل های مختلفی داشته باشه.


یکی از این عوامل مزاحم که خیلی روی اعصاب من تاثیر منفی میذاره بیدار شدن با صدای زنگ تلفنه. یعنی هر کسی هم که می خواد باشه, وقتی با صدای تلفن من رو از خواب بیدار کنه باید سعی کنه خیلی دلیلش برای زنگ زدن مهم باشه تا باهاش برخورد جدی نکنم! دزفول که بودم بعضی وقتا که صبح ها توی خونه تنها بودم صدای زنگ تلفن توی ساعت های اولیه صبح واقعا روی مخ بود! اینجا هم که اومدم یکی دوبار ساعت 7:30 صبح با صدای تلفن از خواب پریدم و اون روزا تا شب بد خلق بودم.


یکی دیگه از عوامل اعصاب خورد کن صدای زنگ دره. مخصوصا اگه طرف انقدر پیله کنه و هی پشت سر هم زنگ در رو بزنه تا یه نفر بیاد و در رو باز کنه. این اتفاق هم زیاد برام پیش اومده.


یکی از بدترین انواع بیدار شدن هم به نظر من, بیدار شدن به خاطر دیدن یه خواب بده. معمولا توی فصل امتحانا من همیشه از این جور خواب ها می بینم که امروز روز امتحانه و مثلا امتحان ساعت 10 صبحه و من خواب موندم و به امتحان نرسیدم. اون موقعست که با تپش قلب زیاد از خواب می پرم و بعد از اینکه کمی فکر کردم و تاریخ امتحان رو یادآوری کردم و خیالم راحت شد دوباره می خوابم.


یه مدل دیگه که اصلا دوست ندارم اون جوری از خواب بیدار شم معمولا توی ایام تعطیلات نوروز و تعطیلات دیگه توی دزفول اتفاق میفته و اونم وقتیه که صبح کله سحر واسه ما مهمون بیاد و بعد هی مامانم بیاد بالا سرم و بگه د پاشو, خالت اینا اومدن. زشته تا الان خوابیدی. بعد مجبوری با صورت و چشمای پف کرده و موهای ژولیده بری به همهمون ها سلام کنی و تازه بعضی وقتا کار به رو بوسی هم کشیده می شه.


و اما جدیدترین عامل مزاحم که تقریبا 1 ماهه که منو بد جوری عصبیییییییی کرده صدای عمو سبزی فروش اردبیلیه! جدیدا این وانت های میوه و سبزی فروش دور و ور خونه ما زیاد شده. اون یارو میوه فروشه معمولا زود از توی محله ما رد میشه و صدای بلندگوش خیلی بلند نیست ولییییییییییی این عمو سبزی فروششششش که خدا لعنتش کنه با اون صدای نکره اش, اولا که ظاهرا نمی دونه وقتی داره توی بلندگو حرف می زنه دیگه لازم نیست انقدر داد بزنه. بعدشم آخه این چه جور تبلیغ کردن برای فروش سبزیه؟!! یارو اینجوری داد می زنه اول صبحی:


سبزی, سبزی, سبزی, سبزی, سبزی, سبزی, سبزی, سبزی نمی دونم چی چی بش من تومن یه همچین چیزی. بعد میاد با وانتش دو تا خونه اون ور تر از خونه من پارک می کنه و هی این رو تکرار می کنه. به خدا دیگه اعصابم خورد شده. هر روز صبح دارم با صدای نکره این از خواب می پرم!! آخه ساعت 9 صبح نمیگی ملت خوابن اینجوری داد و بیداد می کنی؟!!  خلاصه موندم چیکار کنم با این یارو! می تونم بگم این مدل از خواب پریدن بدترین نوع از خواب پریدنم توی چند سال اخیر بوده!


شما بدترین تجربه از خواب پریدنتون چطوری بوده؟!


پ.ن: یارو حلال زاده هم هست. تا اسمش رو آوردم دوباره پیداش شد

نظرات 7 + ارسال نظر
فرناز پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.mochaleokhis.blogfa.com/

وای پس ببین من چی میکشم ازدست این سبزی فروشها
فکر کن بچه شیطونی مثل آرام خانوم رو با هزار دردسر خواب کنی
بعد همون لحظه یکی از اینا پیداشون بشه
یعنی هر چه رشته کرده بودی پنبه میشه

سجاد جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ب.ظ

ساعت های اولیه صبح یعنی کی؟؟؟

یعنی همون دور و ور ساعت ۹ و ۱۰ تا یه ربع به ۱۱ که من از خواب بیدار میشم

sajad جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ب.ظ

mohandes man chand roze ye hese bad daram
engar ke sare ye piche khatarnak mondam
nakone gharare yeki bepichonam?
to nazai nadari?

ظاهرا برنامه آخر سالمون خیلی قطعی نیست.
امروز خبرهایی مبتنی بر این قضیه به دستم رسیده

sajad جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ب.ظ

ehsan age sabzi forosh zan amo bod baz narahat mishodi?


ایول عجب سوالی
اگه زن عمو سبزی فروش خوشگل بود و صدای قشنگی داشت عیبی نداشت. تازه می رفتم سبزی هم می خریدم. ولی اگر زشت بود و صدای بدی داشت بازم ناراحت می شدم

امید شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ب.ظ

سلام داش احسان.
حالا عمو سبزی فروش که خوبه! ما تو محلمون با صدای نارنجک دستی و خمپاره از خواب بیدار می شیم! حالا از چهار هفته قبل چهارشنبه سوری پیشواز رفتن هیچ.چرا ساعت ۹--۸ آخه ترقه می زنن!

سلام.
خوب پس شرایط شما سخت تره
همون عربده های عمو سبزی فروش بهتره تا با صدای ترقه از خواب بپرم

اکرم شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ب.ظ

البته خیلی بده که آدم خوابش سنگین باشه
ولی در این جور مواقعه که من خدارو شکر میکنم
چون تا وقتی که خوابم تکمیل نشده و خودم قصد بلند شدن رو نداشته باشم با صدای توپ هم بیدار نمیشم .اگر هم بیدار شم در حد ۲ ثانیس دوباره میرم اون دنیا
و البته اگرم صدای زنگ اون قدر قوی باشه که بتونه منو بیدار کنه و مجبووووووووورررررر بشم به تلفن جواب بدم بد خلق نمیشم چون میدوونم طرف یه ساعتی هست دستش به زنگه

مسعود شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ب.ظ http://alichap.blogfa.com

مرد حسابی خجالت نمی کشی؟
گفتم لابد ساعت ۷ صبح میاد بیدارت میکنه. تا لینگ ظهر می خوابی یعنی؟؟؟


من که مثل تو خر خون نیستم صبح زود پاشم درس بخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد