گیج بازی عجیب!

امروز صبح به اصرار مامان زودتر از روزهای قبل از خواب بیدار شدم تا به موقع به کارهام برسم و برای حرکت آماده بشم. اول باید می رفتم بانک و یه مقدار پول رو به حساب مامانم می ریختم. حساب مامانم سپهر بود و توی بانک صادرات. پول ها رو گرفتم و راهی بانک شدم. وارد بانک شدم، نوبت گرفتم. شمارم 71 بود و 10 نفر جلو تر از من بودن. توی این فاصله دستم رو زیر چونم زده بودم و داشتم به کسایی که توی بانک بودن نگاه می کردم. از کارمندای بانک گرفته که از 7 تا متصدی سه تاش کار می کرد و 4 تای دیگه دور هم جمع شده بودن و گل می گفتن و گل میشنیدن تا مردمی که اومده بودن تا کارهای بانکیشون رو انجام بدن.


تو این بین جمله " هر کجا که سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد" که مدام زیرنویس می شد توجهم رو حسابی به خودش جلب کرده بود. هی با خودم می گفتم یعنی چه؟! مگه اینجا بانک صادرات نیست؟! پس چرا تبلیغ بانک ملی رو دارن می کنن؟! یعنی سیستمشون قاطی کرده؟! عجبا!!


تصمیم گرفته بودم وقتی نوبتم شد به متصدی بانک این موضوع رو بگم و هر هر بهش بخندم.


خلاصه نوبتم شد. نشستم و گفتم بی زحمت یه فیش واریزی سپهر بهم بدین. یارو گفت سپهر یا سیبا؟!

گفتم نه! سپهر!

یارو در حالی که با تعجب داشت نگام می کرد دوباره گفت: سیبا دیگه؟ سپهر که مال بانک صادراته!!

اون لحظه دقیقا شده این شکلی شده بودم:


تازه دو زاریم افتاده بود که بانک رو اشتباه اومدم و الکی نیم ساعته تو صف انتظار نشستم!! به جای بانک صادرات رفته بودم بانک ملی و اون نوشته ای که زیر نویس می شده هم بنده خدا درست بوده!


یعنی به عمرم همچین سوتی وحشتناکی نداده بودم!! معلوم نیست حواسم کجا بوده که انقدر گیج بازی در آوردم!! شانس آوردم کسی نزدیکم نبود بهم بخنده! البته مطمئنم بعد از رفتنم اون متصدی هم به جمع 4 متصدی دیگه پیوسته و هر هر و کر کر به من خندیدن!


خلاصه اومدم بیرون و رفتم بانک صادرات و کارم رو انجام دادم. بعدش هم اومدم خونه و وسایلم رو جمع کردم. الان دیگه اماده حرکت هستم. آخرین ناهار خوشمزه دست پخت مامان رو هم خوردم. به به!! دیگه کم کم باید دوباره با غذاهای خوشمزه مامان خداحافظی کنم و به فکر غذاهای سلف دانشگاه باشم که باید حداقل برای 2 ماه و نیم آینده به شکم ببندمشون.


تنها کاری که تا قبل از رفتنم باقی مونده و باید انجام بدم اینه که برم و با مامان و بابای دوستم سامان که مثل اعضای خانواده خودم می مونن خداحافظی کنم.

اگه خدا بخواد پست بعدی رو از اردبیل براتون می نویسم...

فعلا خداحافظ همگی...!


پ.ن: چند روز پیش فول آلبوم پیانو " فریبرز لاچینی " رو دانلود کردم که 11 تا آلبوم داره. فوق العادست این مجموعه.بی نهایت آرامش بخشه. اگه گیرتون اومد حتما گوش کنید. هر کس هم دوست داشت می تونه بهم ادرس بده براش پست می کنم. اگر سرعت دانلودتون هم خوبه بگید براتون لینک بذارم دانلود کنید.


پ.ن: هر کی بین ترم تند تند میره خونشون و دست پخت مامانش رو می خوره از گلوش پایین نره. چه اونایی که تو شهر خودشون درس می خونن و چه اونایی که تا خونشون 7 ساعت راهه (غیر مستقیم)

نظرات 7 + ارسال نظر
دخترک پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:45 ب.ظ http://yadam-hast.blogfa.com

منم یه بار این سوتی رو دادم.
اما بر عکس! به جای بانک ملی رفتم بانک صادراتُ کلی هم عجله داشتم!!!

!! پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ب.ظ

نوچ نوچ نوچ نوچ
وای وای وای
خرس قطبی عاشق می شود!
این گیج بازیات نشون میده که بله!


عاشقی کجا بوده بابا!
داشتم به این فکر می کردم امروز (شنبه) که می رسم اردبیل تا دو روز ناهار ندارم چیکار کنم

خانوم معلم پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ

معلومه دم در بانک- قبل از اینکه به نگاه کردن به بقیه ادما مشغول بشی- یکی چشمتو گرفته که اینجوری اشتباهکی رفتی تو:دی
نگو نه که عمرا باور نمیکنم :دی


خدا وکیلی این جوری نبود
خودم هنوز موندم که چی شد که بانک رو اشتباهی رفتم.

خانوم معلم پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ

بعدم دیگه چیه خوردی خوشت اومده.یه ماه خونه بودی بسه دیگه
پاشو برو خونه خودت.دلم واسه دستپختت تنگ شده :دی

باشه! رفتم دیگه!
امروز رسیدم اردبیل (شنبه)
چشم
غذا هم می پزم براتون

اکرم جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

حالا اگه متصدیه هم بهت نخندیده بود من که حسابی خندیدم
احسان این گیج بازیا ازت بعیده راستشو بگو حواست کجا بوده؟
بس که به فکر ضایع کردن بانکیه بودی نفهمیدی از کجا خوردی

نمی دونم
هنوز نفهمیدم خودم حواسم کجا بوده

مریم دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام.

چه باحالههههههههههههههههههههههههههه. منم یه بار یه سوتی دادم که بهتر نگم. خاطرات تلخ بهتر فراموش بشه.

فرانک سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ب.ظ http://www.onlystarlove.blogfa.com

سلام.از این اتفاقات ژیش میاد .مهم نیست.روحیتو حفظ کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد