نسبت خویشاوندی

تا حالا براتون پیش اومده که یه نفر رو که تو هفته ۳ روز و تقریبا ۱۲ ساعت
می بینید بشناسید ولی ندونید که با اون شخص فامیل هستید و اینکه چقدر نسبت فامیلیتون نزدیکه و اون چقدر آدم خوبیه و شما چقدر اون رو دوست دارید و دلتون براش تنگ شده؟؟!!!!!!!!

برای من همین چند روز پیش اتفاق افتاد:

ساعت تقریبا ۱۲ روز ۲ شنبه بود که با سکل از خونه اومدم بیرون تا به امر مقدس خرید نان به دستور مادر گرامی بپردازم. همیشه وقتی می خواستم نون بگیرم از خونه که خارج می شدم از سمت راست می رفتم. ولی اون روز برای تنوع از سمت چپ رفتم.

۲۰ قدم بیشتر نرفته بودم که یه چیزی دیدم ولی باورم نمی شد.

نه.....

دارم خواب می بینم؟

خودشه یعنی؟

اینجا چیکار میکنه؟

یک پراید سبز لجنی اونجا پارک بود

اگه گفتین کی توش بود؟

بله درسته

استاد دینامیک و مقاومت مصالح ترم قبلیم!!

یه لحظه چش تو چش شدیم ولی فرصت نکردم سلام کنم و این خیلی ضایع بود.

همون شب وقتی از بیرون داشتم بر می گشتم خونه بازم از دور دیدم که تو ماشینشه...

سریع رفتم یه تحقیق کردم ببینم اینجا چیکار می کنه؟

که متوجه شدم که ما با هم فامیلیم و چقدر هم به هم نزدیکیم

می تونین حدس بزنین اون چه نسبتی با من داره؟

عمرا اگه بتونین حدس بزنین

ببینین... من یه پسر عمه ای دارم که تازه عقد کرده و خیلی پسر خوبیه. تازه معمولا برام فیلم میاره نگاه می کنم.

حالا فهمیدین نسبتمون چیه؟

اشتباه نکنین...

اون پسر عمم که گفتم یه پسر همو داره که ازدواج کرده و ۴ تا فرزند داره

حالا چی؟

هنوز نفهمیدین؟

اون پسر عموهه یه پسر خاله داره که میشه استاد من

یعنی تقریبا چیزی حدود پسر خاله پسر عموی پسر عمه من میشه!!

من از اون روز تا الان خیلی خوشحال هستم و نذر کردم اگه همین جوری با بقیه استاد ها هم فامیل بشم ۱۰ لیتر بنزین به یه نیازمند بفروشم...

 

 

شروع مجدد

سلام به همه دوستان عزیزم

باید به عرضتون برسونم که متاسفانه وبلاگ قبلیم فیلتر شد و به رحمت ایزدی پیوست

نمی دونم چرا نامردا فیلترش کردن

زحمت های ۲ ساله من به باد هوا رفت

به هر حال

از امروز این جا وبلاگ جدید منه

خوشحال میشم اگه مثل سابق به من سر بزنین