کلیپ های تصویری

با سلام خدمت همه دوستان

از امروز به بعد بخش جدید وبلاگ با عنوان " کلیپ های تصویری موبایل "  راه اندازی میشه

امیدوارم خوشتون بیاد از این بخش

هر کلیپ رو که می خوام بزارم یه جمله دربارش توضیح می دم و بعدش لینک دانلود رو میزارم

برای دانلود کافیه روی لینک ها راست کلیک کنید و گزینه Save Target As رو بزنید

بعد هم بهش مسیر بدین و Save رو بزنین

---

۱. خوب مامورای شهرداری هم دل دارن دیگه!! ببین چجور داره دلبری می کنه

http://largboy20.persiangig.com/video/Ashgalans.3gp

۲. می تونی مثل این یارو با دهنت صدای موتور دربیاری؟

http://largboy20.persiangig.com/video/Bike%20sound.3gp

۳. ببین این دو نفر با ماشین هاشون چیکار که نمی کنن!!

http://largboy20.persiangig.com/video/Car%20Dance.3gp

۴. اگه تونستی مثل این آقاهه زبونت رو بزنی به چشمت من اسمم رو عوض می کنم

http://largboy20.persiangig.com/video/Cheshm-Zaboon.MP4

۵. همه جور دی جی دیده بودیم به جز دی جی عربی!!!

http://largboy20.persiangig.com/video/Dj%20Arab.3gp

---

فعلا اینا براتون کافیه

هر بار ۵ تا کلیپ میذارم که سردیتون نشه

 

حسن کچل این بار ماکارونی می خورد!

فرض کنین دارین توی خیابون قدم می زنین ( مثلا دانشگاه بودین دارین میرین خونه )

بعد یه صحنه جالب و البته عجیب می بینین

داستان حسن کچل رو که حتما شنیدین همتون

مامانش می خواست مجبورش کنه که از خواب پاشه براش سیب چید تا دم در بعدشم در رو از روش بست

خوب...

اون موقع چیز دیگه ای نبوده بخورن خوب

بهترین چیزی که باهاش میشده یه نفر رو تشویق به بلند شدن کرد سیب بوده

ولی...

امروزه به نظر شما سیب جواب میده؟

من که فکر نمی کنم

پس باید از چی استفاده کرد؟

نظرتون راجع به ماکارونی چیه؟!!

آره ماکارونی. درست شنیدین...!

منم اول باورم نشد ولی وقتی با چشای خودم دیدم اول شاخ در آوردم بعدش باورم شد

ساعت 1 ظهر تو خیابون یه مرد میانسال رو که کم مو هم بود اتفاقا در حالی دیدم که داره بسته های ماکارونی رو (تک ماکارون بودن در ضمن ) که با فاصله های مساوی روی زمین چیده شده بودن جمع می کنه!!

حتما این آقاهه هم مثل حسن کچل خوابیده بوده مادرش می خواسته بیدارش کنه

نظرتون چیه؟؟!!!

.

.

.

خوب بزارین از یه زاویه دیگه به مسئله نگاه کنیم

زاویه اول از پشت یک پیکان که کنار خیابون پارک شده بود بید.

زاویه دوم : از کنار پیکان به آرامی رد میشیم.

چی می بینیم؟؟!!

بله درسته

یک عدد سکل 125 رو می بینیم که با نگاه ملتمسانه ای داره به عقب نگاه می کنه و با اون نگاه تقریبا مهربونش عاجزانه داره پاچه شلوارت رو می خارونه که بی زحمت اگه میشه یه لطفی بکنی و اون ماکارونی هایی رو که از تو پاکتش افتاده رو زمین جمع کنی و بدی دستش..!!

 

نتیجه اخلاقی:

1.شهروند گرامی، موتور، وانت نیست که 2 تا کیسه ماکارونی انداختی رو باکش داری با سرعت زیاد ویراژ میدی

2. به من چه ماکارونی هات افتاده رو زمین

3. هر پیرمردی که کم مو باشه دلیل نمیشه اسمش حسن باشه

4. هنوز هم سیب محبوبیت خودش رو حفظ کرده

5. هر وقت از پشت یه پیکان رد میشی خوب فکر کن. شاید در اون دور دورا یه سکل وایساده باشه

6. می دونستی خیلی بیکاری که داری این پست رو می خونی؟!
7. می دونی من از تو بیکار ترم که این پست رو نوشتم؟!

 

پ.ن:

من بالاخره بر اعتیاد اینترنتی خودم به صورت 98% فائق اومدم و تونستم 6 شبانه روز کامل به اینترنت وصل نشم

داربست

  • سلام احسان
  • سلام
  • داربستای دم در رو دیدی؟
  • آره. صبح که میومدم یه قسمت رو زده بودن. معلوم نیست برا چی زدنشون
  • ماشینت رو چطور آوردی تو؟
  • ماشینم؟ من که ماشین رو گذاشتم اینور!!
  • مگه صبح اینور داربست نداشت؟
  • مگه الان داربست داره؟!!!!!!!!!!!
  • هاهاهاهاهاهاها
  • مگه ندیدیش؟؟!!
  • هاهاهاهاهاهاها
  • مرض. بگو بینم چی شده
  • ماشینت رو آوردی تو. پشتش داربست کشیدن
  • نه!!!!!!!! جدی؟!!!!!!!!! حالا چی کار کنم؟؟؟؟ عجب .... خل هایی هستن اینا (بی تربیت چرا فکر بد می کنی؟ اشتباهی نقطه گذاشتم )
  • هاهاهاهاهاهاها
  • بیا برو تا دیر نشده بگو داربست ها رو برات باز کنن ماشین رو بیار بیرون
  • باشه صبر کن دیسکانکت کنم الان میرم.
  • کیفت رو بزار اینجا
  • باشه. بگیرش

 

دم در:

  • آقا سلام
  • سلام
  • میگم من صبح ماشین رو گذاشته بودم اینجا انگار جلوش داربست کشیدین
  • هاهاهاهاهاهاها ماشین شماست؟؟؟
  • بله
  • هاهاهاهاهاهاها
  • مسئله ای نیست. این جاده خاکی رو میبینی ؟؟ این و میگیری میرییییییییییی انقد میرییییییییی تااااااااا بیای بیرون
  • هاهاهاهاهاهاها
  • باشه دستت درد نکنه

 

حالا برای اینکه بهتر شرایط رو تجسم کنین فکر کنین نشستین تو ماشین. ساعت 11.5 صبحه و آفتاب همه جا رو فرا گرفته. باد ملایمی از سمت اون ور با سرعت 5 گره دریایی در حال وزیدنه و هر کی رد میشه میگه این دیوونه چجوری ماشینشو آورده تو!!!

 

به نقشه مسیر دقت کنین:

 

خلاصه به هر زحمتی بود اومدم بیرون

فقط به خاطر اینکه در خواست کرده بودین پست با عکس دادم

خداییش دیگه ازم نخواین

خیلی ضایست

احساس می کنم 15 سال جوون تر شدم الان ۶ سالمه