مسافرت فشرده

چند روز گذشته از بهترین و خاطره انگیزترین روزهای زندگی دانشجوییم بود که به لطف درس خوندنم توی اردبیل نصیبم شد.


از اون موقعی که اینجا قبول شدم، خیلی از دوستان و فامیل هر موقع من رو می دیدن و می بینن، میگفتن و میگن که هر موقع فرصتی پیش بیاد یه سر به اردبیل می زنن. البته از این بین خیلی ها موفق نشدن بیان اینجا، ولی یه چند نفری هم موفق شدن.


از جمله اون افرادی که همیشه می خواست بیاد اردبیل، پسر خالم بود. چند روز پیش بالاخره براش جور شد و به همراه خانم و برادر خانمش (که البته 8 سالشه) اومدن اردبیل.


هر چند سفرشون خیلی کوتاه بود ولی از این فرصت نهایت استفاده رو کردیم و علاوه بر دیدن تمام جاهای دیدنی خود اردبیل و شهرهای اطرافش (که بعضی هاش رو هم خودم هنوز ندیده بودم)، سری هم به آذربایجان شرقی زدیم و جاذبه های تبریز و شهرهای اطرافش رو هم دیدیم.


بعد از آذربایجان گردی هم به اتفاق هم رفتیم شمال ویلای خالم و دو روز هم اونجا بودیم. خلاصه این 5 روز برای من فوق العاده خاطره انگیز و خوب بود. 


براتون عکس های جاهایی رو که رفتیم میذارم تا شما هم سهمی تو این گردش داشته باشید.


راستی یادم رفت بگم

نتیجه کنکور دکتری هم اعلام شد. همون طوری که انتظارش رو هم داشتم، مجاز نشدم.

رتبه آخرین نفر قبولی 568 بود و رتبه من 652 شد. 

گرچه اگر مجاز هم می شدم فکر کنم توی مصاحبه رد می شدم. چون فعالیت علمی خاصی نداشتم که بخوام ارائه بدم.

به هر حال اینم از شاید آخرین کنکور زندگی ما...

ادامه مطلب ...