من برگشتم

سلام به همه دوستای عزیزم و ممنون از محبت همتون که توی این 16،‌17 روزی که نبودم برام کامنت گذاشته بودین و جویای احوالم بودین.


آخرین پستی که گذاشته بودم قبل از حرکتم به تهران بود. جاتون خالی یه هفته تهران موندم و در ادامه رقص و پایکوبی های عروسی پسر عمم و نامزدی داداشم، دو تا عروسی توپ دیگه هم دعوت شدم و حسابی مجلس رو به اتفاق دوستان ترکوندیم.


عروسی اول 30 شهریور بود و عروسی پسر دایی دوستم سامان بود. منم که نصف فامیلای داماد رو میشناختم دعوت شده بودم. عروسی توی یه باغ اطراف کرج بود و طبیعتا از همون اولش هم قاطی بود. جاتون خالی عروسی خیلی گرمی بود و تا می تونستیم رقصیدیم.


عروسی دوم هم 31 شهریور بود و عروسی داداش یکی از همکلاسی های الانم بود (مرتضی). عروسی اونا توی یه تالار توی تهران بود. عروسی اینا جدا بود. البته بعد از شام رفتیم خونه داماد و اونجا همه قاطی شدن و بازم جاتون خالی از قرهای موجود در کمرمون به نحو احسن بهره بردیم و فضاهای خالی رو باهاش پر کردیم.


شنبه 2 مهر هم به اردبیل برگشتم. خوب امسال دیگه مثل پارسال نیست و شرایط خیلی فرق کرده. هم خونه ام رو عوض کردم. هم اینکه هم خونه ای دارم و دیگه تنها نیستم که هر دوی اینا رو دوست دارم با خوشبینی هر چه تمام تر تجربه کنم و از هر دوش لذت ببرم. از هفته پیش تا شنبه همین هفته منتظر وصل شدن مجدد اینترنت ای دی اس المون بودیم که با کلی دردسر دوباره وصلش کردیم و اینترنت دار شدیم.


اولین مسافرتمون رو هم همون هفته پیش با مهران به رشت انجام دادیم و برای جلسه دفاع خواهرش که دندون پزشکی می خونه به همراه بابا و مامان مهران رفتیم رشت. چه جلسه دفاعی هم بود.  نمره اش هم 20 شد!!


توی هفته پیش برای ثبت نام کلاس زبان هم اقدام کردیم و قراره در کنار درس خوندنمون برای کنکور دکتری، کلاس زبان هم بریم تا زبانمون تقویت شه.


دیگه کم کم هم باید به طور جدی روی پایان ناممون کار کنیم تا به موقع تموم بشه.

آخرین شواهد عینی هم خبر از باز شدن بخت تنها دختر کلاسمون رو میده. خوب!! از همین جا بهش تبریک میگیم! انشاالله که خوشبخت بشن. دیگه بچه ها هم خیالشون راحته و سر تنها دختر کلاس دعواشون نمیشه.


دیشب هم جاتون خالی خیلی بهمون خوش گذشت. تولد مهران بود و به همراه 3 تا از بچه ها واسش توی خونه جشن تولد گرفتیم. از کیک و ژفک و چیپس و شربت آلبالو و انگور و ژله سه رنگ ( که من درست کردم )‌ بگیر تا بادکنک و روبان و کلاه و تزئینات و فشفشه و کادوی تولد و ... هم گرفتیم و خلاصه دیشب رو با رقص و پایکوبی ترکوندیم.


اینم یه عکس که البته تزئینات بالای میز توش معلوم نیست متاسفانه



این توضیح رو هم بدم که ژله 3 رنگه ولی متاسفانه رنگ پرتقال و هلو نزدیک به هم بود و باید توی نور به لیوان نگاه می کردی تا متوجه تفاوتش بشی.


خوب دیگه فکر کنم همه اتفاقات اخیر رو خلاصه وار گفته باشم. تا بعد ...

نظرات 10 + ارسال نظر
آرام جان پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلام!
وااااااااااااااااااااااو چه قدر عروسی دعوت بودی خوش به حالت!
کاش عکس ژل سه رنگت رو هم میذاشتی دلم میخواست ببینم
بلد نیتم درستش کنم
یه رنگشم به زور درست میکنم!!!!!!!!!!!
از طرف منم تبریک بگو به آقا مهران هم تولدشو هم دفاعیه خواهرشو!

سلام. آره 4 تا عروسی تو دو هفته. واقعا ترکونده بودیم دیگه
عکسش رو گذاشتم آخر پست. درست کردنشم خیلی آسونه.
مرسی. چشم. تبریک میگم از طرفت

صبا جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام
به به چه ژله خوش رنگییی. با این همه عروسی وتولد الان فول انرژی دیگه؟
ایول واسه دکترام میخوای امتحان بدی مطمئننا قبول میشی ولی شیرینی ما یادت نره ها
همیشه هم شاد باشی وبترکونی

سلام. مرسی. چشاتون خوش رنگ می بینه. بله دیگه. الان تو پیک انرژیم
مرسی. لطف داری. چشم. حتما
شما هم همینطور

دخترک شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ق.ظ

خوش به حالت!!! چقدر عروسی... ایشالا همیشه به شادی.
منم همیشه ژله ی چند رنگ درست می کنم، دفعه بعد خورده میوه هم بریز توی ژله، جالب میشه. عجب پسره کدبانویی هستیا!! آدم باورش نمیشه، این از آشپزی و شیرینی پزی، خونه زندگیتم که مرتبه مثل دسته گل.. به به!! نوبتی هم که باشه بعد از داداش نوبت شماست...

باشه حتما امتحانش می کنم
مرسی لطف داری
نه دیگه من فعلا می خوام درس بخونم

یکی شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ

شادی به دلت
کوفتت بشه این همه عروسی.

ممنون از لطفت

فرانک یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ http://onlystarlove.blogfa.com/

...............................................................

..........؟؟!!

سرور پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ق.ظ

باااااااااریکلا هنرمند. ژله ها وسوسه انگیز ناک شدن واقعا :دی

همه چی باهم دیگه مبارک :دی

چاکرتیم
ممنانم ممناااان

آرام جان دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ق.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلام
خوبی احسان جان؟
با درسا چه طوری؟
من به روزم
دوست داشتی
وقتم داشتی بیا

خرس قطبی سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ب.ظ

بی تو نه امور این جهان لنگ شده. نه بین زمین و آسمان جنگ شده. نه کوه شده آب و نه دریا شده خشک..... اما دل من برای تو تنگ شده!

آرام جان چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ق.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلام
من با خاطران نخودی و خنده دار بروزم!

سلام
چشم حتما میام می خونم

فرانک چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ب.ظ http://onlystarlove.blogfa.com/

سلام
خوبی؟امروز این دومین با رکه به وبلاگت سر میزنم.موفق باشی

سلام. مرسی تو خوبی؟
ممنون که زیاد زیاد سر می زنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد