غذای جدید!

چند روز پیش که با بچه ها رفته بودیم خیابون، چشمم به برگ مو هایی که یکی از میوه فروشی ها میفروخت افتاد. یاد دلمه های مامانم افتادم که دو سالی می شد نخورده بودم.

با خودم گفتم حالا که مامانم پیشم نیست تا برام دلمه درست کنه، بهتره خودم دست به کار شم.

خلاصه تصمیم گرفتم آخر هفته یعنی امروز، دلمه برگ مو درست کنم.

از مامانم دستور پختش رو پرسیدم و خودم هم یکم توی نت طرز پیچیدنش رو نگاه کردم و خلاصه با کلی زحمت، نتیجه اینی شد که می بینید 

انصافا خودم هم فکرش رو نمی کردم به این خوبی بشن 

جا داره از نویسنده وبلاگ http://hedyebeshoma.blogfa.com هم تشکر کنم که طرز پیچیدن دلمه رو آموزش داده بود.












نظرات 14 + ارسال نظر
دخترک شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ق.ظ

سلام
ظاهرشون که خیلی قشنگه
حتما عکس ها رو به مامانت هم نشون بده
من زیاد دلمه دوست ندارم، آخه شیرینه.
کاش کنار عکس ها طرز تهیه اش رو هم می نوشتی. خودم دوست ندارم اما دوست دارم یاد بگیرم واسه بابام درست کنم یکم خودمو لوس کنم واسش

سلام.
مامانم که به صورت زنده و مستقیم در کل مراحل آماده سازی تا پخت همراهم بود (از پشت تلفن)
عکسش رو هم دید. خیلی تشویق کرد و اینا

وای نگو!! من عاشق دلمه ام!!

والا یه زمانی کنار هر غذایی که می پختم دستور می نوشتم، دخترا شاکی می شدن که اینجا رو کردی وبلاگ آشپزی. منم دیگه ننوشتم.

آره حتما یاد بگیر. آسونه

دخترک یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ

فکر کردم طرز تهیه رو مینویسی به بابام گفتم برگ مو بخره اشکال نداره سرچ می کنم پیدا می کنم

برات کامنت میذارم

متحیرم! یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ب.ظ

چه کدبانویی!
فقط من تو حکمت اون طبقات کتری و بشقاب و کاسه موندم

کد بانو چیه، کد آقا

دیگه کمبود امکاناته. حکمت اونا در نگه داشتن دلمه ها توی آبه. اگر نذاری دلمه ها غوطه ور میشن توی آب و همه موادشون میریزه بیرون

سرور چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ق.ظ

خیلییییییییییییییییییی عالییییییییییییییی بودن خدایی
همه چیش دقیقا همینجوریه که مامانم درس میکنه
خیلی دلم میخواد :((

آرام جان شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ

سلامممممممممممممممممم
بروزم بدو بیا
عکس جیگر خاله رو گذاشتم

وقت سحر دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ق.ظ http://arshade92.blogfa.com/

خیلی عالیه !
به هوس افتادیم ؟!
فکر کنم رو آشپزی سرمایه گذاری کنید یه آشپز عالی میشین!

حنا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ

یه لحظه فک کردم وبلاگ ماله یه خانم هست و این دلمه ها دسترنج یه خانم!!!
خواستم یکم بهش آموزش بدم که چرا مواد این دلمه چرا سبزی نداره.....
بعد دیدم نه شاهکاره یه پسر دانشجو هست .... گفتم بابا این جور پسرا رو باید از موزه گیر آورد
پسر و دلمه پختن؟؟؟؟؟
واقعا کدآقایییییییی

من علاقه زیادی به آشپزی دارم.
از پارسال که زندگی مجردی دانشجوییم شروع شد تا حالا غذاهای زیادی رو یاد گرفتم.
امیدوارم تا آخر دوره ارشدم بتونم یه دیپلم آشپزی هم بگیرم

غریب آشنا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ق.ظ

کاش میشد ازاینا بخورم.به نظرم خوبن

دفعه بعد یه تعداد هم برای بازدید کننده های وبلاگ نگه میدارم

امید چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ق.ظ

به به چه دلمه ای
برگ مو تا کی توی اردبیل پیدا میشه؟
راستی اینترنت گرفتم. دو ماهه مخابرات. 128 ماهی 10.5 با ترافیک 4
از 1 تا 7 صبح هم مجانی با سرعت دانلود تقریبا 230 کیلو بایت. یعنی نزدیک 4 گیک هر شب دانلود میکنم!!!
دانلود داشتی در خدمتیم

فعلا که هنوزم توی بازار می بینم هر روز.

ایول. چه خوب. پس خوب شد از پارس آنلاین نگرفتی
اون سرعت شبش که رایگان میشه افتضاحه
هیچی نمیشه دانلود کرد

صبا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ

خوشم میاد اراده خیلی بالایی داری ویه جورایی ریسک پذیر ی. واسه دفعه اول خیلی عالیه

ممنانیم. خواهش می کنیم :دی

رویا شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ http://0210.blogfa.com

سلام احسان جون معلومه که غذایه خیلی خوشمزه ای بوده..موفق باشی..

سلام. مرسی لطف دارید.
شما هم موفق باشید

فافا سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ب.ظ http://http:/darzehnishologh.blogfa.com

فرض کن مامانا یه وبلاگ داشتن که مراحل غذاهایی که میپزن رو اینجوری عکس میگرفتن و میزدن توش
سنگ رو سنگ بند نمی شد!!!

...الهام یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

من عــــــــــــــــــــاشق دلمه م

وووووووووووووووووی دلم خاســـــــــــــــت ...

...الهام یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:53 ب.ظ http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

طرز پختش رو یاد نمیدی ؟؟

دستور پختش محرمانه است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد