بد شانسی در حد کارتونی!

وقتی بد شانسی بخواد به آدم رو بیاره میشه عین این کارتونای پلنگ صورتی و میگ میگ و تام و جری که هیچ کاریشم نمیشه کرد

بعد از 8 ترم که رفتیم دانشگاه و بعد از میشه گفت 6 ترمی که سر و کارمون به خوابگاه دانشگاه میفتاد (برای بعضی از کلاسای کارگاه و آزمایشگاه) بالاخره توی ترم 8 یه سایه بون برای ماشین پیدا کردیم

که رو بروی خوابگاه و توی پارکینگ یه مرکز آموزش فنی و حرفه ای بود

تقریبا 4 هفته پیش متوجه شدم که می تونم ماشین رو اونجا پارک کنم و از گرمای شدید تابستون و همین فصل بهار که ماشین رو فوق العاده داغ می کنه و دیگه بعد از کلاس کارگاه یا آزمایشگاه نشستن توی اون ماشین ... طالبی می خواد نجات پیدا کنم!

آخه تا قبلش خیال می کردم پارکینگ مال اوناس و حق پارک کردن ماشین رو توی اون ندارم

اوضاع داشت به خوبی پیش می رفت

تا اینکه:

بله دیگه

همین شد که می بینید

حالا که فهمیدن من می خوام ماشینم رو اینجا پارک کنم اصلا بالکل سایه بون ها رو برداشتند

خداییش دیگه بدشانسی از این بیشتر هم می تونه کسی بیاره ؟!

۴ ساله اونجا سایه بون داره حالا ۴ هفته من ماشینم رو گذاشتم زیرش برشون داشتن

دروغ آموزشی!

آره خوب

دانشگاه صنعتی شده

باید کلاس بذاریم دیگه

کی به کیه

حالا کی می خواد گیر بده؟

بذار هر چی می خوایم بزنیم توی این برد

کی می خونه؟

کی توجه می کنه؟!


هه. من رو فراموش کردین ؟‌


آره خوب

به این عکس توجه کنید تا نکته اش رو بگم:



۲ تا نکته داره:


اول اینکه این استاد ما چون توی ایذه روی سد کارون ۳ کار می کنه ۳ روز میاد دزفول و ۴ روز میره اونجا. واسه همین بعضی وقتا دیر میرسه یا نمیرسه

اما

نکته اساسی اینجاس که اولا ایذه هواپیما و فرودگاه نداره

دوما استاد ما با ماشین شخصی یا ماشین اداره میاد و میره همیشه


و نکته دوم همین داغ بودن همیشگی خبرهای دانشگاه ما توی برده

یعنی همون روز

همون ساعت

تازه میگن که استاد نمیاد

کلاس نیست

جالب نیست؟!

دکتر شدن در ۶ ماه!

چندی پیش یکی از استادای دانشگاه ما که عضو هیات علمی هم هست ولی فقط زبان تخصصی درس میده گفته شد که برای گرفتن مدرک دکتری عازم مالزی شده. دکتری ایشون هم در زمینه آلودگی موتورهای احتراق داخلی هست.

نکته جالب توجه این وسط اینه که این استاد ما تازه یک ترم از درسش گذشته و طی صحبت هایی که دو سه هفته پیش باهاش داشتیم هنوز فصل اول تز دکتری شو هم شروع نکرده ولی توی دانشگاه همه بهش میگن دکتر. این هم یه نمونه از ... مالی مسئولین اداره آموزش دانشگاه:



و نکته جالب تر از اون، جمله بندی این پیامی هست که توی برد زدن:

کلاس زبان تخصصی امروز برگزار گردید!

خبر دست اول رو حال می کنید ؟!

نه بابا ؟! راس میگی ؟!


پ.ن: ما ۸ ترم درس خوندیم یه نفر بهمون جدی جدی نگفت مهندس ملت ۶ ماه درس می خونن بهشون میگن دکتر