حسش نیست!

سلام
این adsl هم بد جوری منو معتاد کرده
از اون روزیکه گرفتمش خواب و خوراک ندارم!
رکورد بی سابقه ای برای خودم هم زدم توی وصل شدن به اینترنت!
توی این 20 روز 202 ساعت اینترنت وصل بودم
یعنی روزی حداقل 10 ساعت!
همش هم میرم توی انجمن و اونجا فعالیت می کنم
واسه همین فرصت نکردم وبلاگ رو آپ کنم
یعنی می دونین چیه؟
راستش دیگه حس آپ کردن ندارم کلا
یه جوری شدم
مثل سابق حوصله مسخره بازیای توی وبلاگ رو ندارم
شاید به زودی دوباره مثل قبلا آپ کنم

به هر حال ممنون از اونایی که لطف دارن به من و منتظر آپ شدن این وبلاگ هستند و توی نظرات این رو نشون دادن. ممنون از همتون

اگه می خواستین منو پیدا کنین آسون ترین راهش اینه که بیاین توی انجمن:

http://irapidshare.net/forums

من با اسم LargeBoy اونجا ناظر ارشد هستم. خوشحال میشم سر بزنید!

فعلا بای

نگاهی سایکالجیک به مسئله تفریحات سالم از دید دکتر احسان 12

اصولا توی هر سنی که باشی با یه تفریح خاصی حال می کنی

بسته به نوع سلیقت ممکنه اهل بیرون رفتن، گپ زدن با دوستان، بازی کامپیوتری، مطالعه آزاد و سراسری و پیام نور و یا حتی علمی کاربردی، وصل شدن به اینترنت و دانلود و چت و وب گردی و ...، ورزش که البته بعیده از شما، مخصوصا بعضیا که پلاتین توی پاشون دارن (من خودم به پیچش دست زدم. دروغ نمی گه بیچاره)!!،سینما رفتن، غذا خوردن که برای بعضیا تفریحه، و کلی چیزای دیگه باشین. ولی قاعدتا ( طبیعتا / قدر متقین / لزوما / عموما / خونمون / خونشون / خونتون / اتاق تمساحا ) هر چی سنتون میره بالاتر، نوع تفریحتون تغییر می کنه!

و البته بسته به شهری که توش زندگی می کنین و امکاناتی که توش هست هم این تفریح از فردی به فرد دیگر و از شخصی به شخصی دیگر و از موجودی به موجودی دیگر و از انسانی به انسان دیگر و از شهروندی به شهروند دیگر و از مغازه داری به مغازه دار دیگر و از پزشکی به پزشک دیگر و از مامور نیروی انتظامی به مامور نیروی انتظامی دیگر و از جوانی به جوان دیگر و از نوجوانی به نوجوان دیگر و از کودکی به کودک دیگر و از (حالا هی بخون. عجب بیکاری هستی ها!!! خوب می بینی چرت و پرت نوشتم نخون خوب! مجبور که نیستی! ) متفاوت خواهد بود.

یکی از تفریحات سالم در شهر دزفول که بخش عمده ای از مردم خون گرم و ... ولات دزفولی به اون مشغول هستند رو در این پست می خوام براتون شرح بدم. شاید شما هم خوشتون بیاد و انجام بدین

وسایل لازم جهت اینکه خیلی خوش بگذره بهتون و خفن مبسوط بشین و حاشو ببرین و از این صحبتا :

ادامه مطلب ...