گزارش تصویری از مراسم تولدم

به دلیل زیاد بودن عکس ها و دیر بالا اومدن صفحه اول وبلاگ، عکس ها رو توی ادامه مطلب براتون میذارم

مراحل آماده سازی ژله 4 رنگ با تکه های میوه (طرح و اجرا از خودم)














میز تولد و خوردنی ها




خود اصل کاریم








شام تولد، دست پخت مهران





نظرات 17 + ارسال نظر
آرام جان شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ق.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلام
واااااااااااااااااایییییییییی
احسان
چه قدر خوشحال شدم از دیدن کامنت هات!
ممنون!
واااااااااااااااااااااو
چه کردی با این تولد گرفتن
بابا خوش به حالت!
مممممممممممم
دلم ژله خواست:ی
غذا هم که دیگه نگو
مممممممممممممممممممممممممم
خوشمان آمد
خوششان آمد؟

سلام. خواهش می کنم. دیگه باید جبران اون همه سر نزدن می شد.

دیگه تولد خودم بود سنگ تموم گذاشتم :دی

اره هم خوشمان امد هم خوششان امد :دی

دخترک شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ق.ظ

معرکه بود!!! هم ژله و هم غذات!! چشمام گرد شد!!
من با خوردن میوه ژله درست کرده بودم قبلا اما نه اینقدر متنوع
دستور پخت مرغ رو لطفا برامون بنویس.
واسه مامانتم از این هنر نمایی ها می کنی؟
من خیلی دختر ایده آلیم به من فکر کن

متشکرم. شما لطف دارید.
حالا تو فکر ایده های جدیدترم ببینم دیگه چه کارایی میشه با ژله کرد :دی
مرغ هم چیز خاصی نداشت. مرغ کامل رو تمیز کردیم. پاهاش رو گره زدیم و انداختیم تو قابلمه تا بپزه. چند تا شکاف هم با چاقو روش در اوردیم. هم واسه قشنگی هم واسه بهتر پختن. اخرم که سرخش کردیم و بعد هم رفت تو گلو :دی

مامانم هم دورا دور تشویق می کنه :دی

چشم. در کمالات شما که شکی نیست :دی

خرس قطبی شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ

به به چه کدبانوهایی
از هر انگشتت هزار تا هنر میباره
حیفه بترشی...خودم میام خواستگاریت

خرس قطبی شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:58 ب.ظ

به به چه کدبانوهاییییییی...آقایونه دکتر
از هر انگشتت هزار تا هنر میباره
حیفه بترشی...خودم میام خواستگاریت

متشکرم. چوب کاری می فرمایید.
حالا عجله ای هم نیست. من مثل ترشی سیر هستم. هر چی بیشتر بمونم خوشمزه تر میشم

یکی یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ

لا مصب چه کردی!!!
لب و لچه ام آویزوون شد...
قبلا تو رستوران کار می کردی؟

ولی عمرا ژله هات به پای ژله میوه های من برسه:دی

خواهش می کنم. لطف داشته بیدید
نه قسمت نشده. کار نکردم.

عمرا!! عکس ژله هات رو رووو کن نظر سنجی میذاریم

? یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ

نه اون نفری که زنگ میزنه من نیستم
اما میرسیم به ژله ابتکار جالبی بود
خوشم اومد به نظر خوردنی وخوش مزه میاد
امید وارم در این راه به پیشرفت های بالایی دست پیداکنی

متشکرم.
بله جای شما خالی خوشمزه بود
باز هم ممنانم

مینو یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ

آفرین به پسرهای با سلیقه

هم اتاقیت برات سنگ تموم گذاشته ها ، فقط نمی دونم چرا هر چیزی رو با ماهیتابه سر سفره گذاشتین

ولی خوشم اومد ، خوبه

به دلیل فراری بودن همه بچه ها از مقوله ظرف شستن، ما هم تا حد توان سعی می کنیم کمتر ظرف کثیف کنیم

? یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ب.ظ

راستی اون پسره تو عکس تویی

نه اون من نیستم. عمه بزرگمه. اینم مراسم تولدشه
خوب معلومه که خودمم
می خواستی کی باشه؟
نکنه وبلاگ رو اشتباهی اومدی؟
انتظار کس دیگه ای رو داشتی؟

اکرم یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ

خدا بگم چیکارت نکنه احسان
بدجور دلمو آب انداختی
ما که دیگه میگن بزرگ شدیم برامون از این کارا نمی کنن

آخ آخ ببخشید
بزرگ و کوچیک نداره به نظر من
مگه ما دل نداریم؟

یکی دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ

میخوای بین فک و فامیلات نظرسنجی بذاری؟خو معلومه به تو رای میدن
ولی عکساشو بذارم خودت اعتراف می کنی که ژله های من یه چیز دیگه است
بذارم؟؟؟؟

فک و فامیلای من که وبلاگم رو نمی خونن. فقط یکی از دختر عمه هام می خونه
آره بذار ببینم

یکی دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ

فامیل شما دختر هم داره مگه؟
منظورم همین فامیلای وبلاگیت بود
باشه دفه بعد که درست کردم عکس میگیرم آپلود میکنم.

پــ نـــه پـــ فقط فامیل شما داره
همون وبلاگیش هم مجددا پــ نـــه پـــ
باشه

صبا دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ب.ظ

واوووو عالی شده ژله ای که درست کردی چه رنگیم داره .
عجب مرغیه چه بزرگه گرسنم شد
دیگه نمیدونم چی بگم فقط اینو میدونم حسابی بهت خوش گذشته و البته تا باشه از این مهمونی دادنا وتولدت گرفتنا

وااااو متشکرم
لطف عالی متعالی
ممنانم. ممنان

فرانک چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ http://onlystarlove.blogfa.com/

خوب بود .مچکر

Angela چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ

به به چه ژله ا چه غذایی چه پسری
احسنت بر این احسان احسنت

ممنانم ممنان

? جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

دیگه به وبلاگت سر نمیزنم

پــــ چرا؟

مریم شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام احسان.تولتتت مبارک.
پس کادوهات کو؟؟؟؟؟؟
انصافا مرغش خوب شد. دستت درست مهران جان!
چون من ژله دوست ندارم هیچ نظر خاصی هم ندارم ولی خب اونم قشنگ بود غصت نشه
راستی یه مرغ واسه دو نفر ادم کم نبود!!!!!!!!

ماشالا اشتها............
نترکین

سلام. ممنون.
کادوهام تو عکس نیست ولی تو فیلم همه رو معرفی کردم.
مرغش واسه ۵ نفر بود نه دو نفر. ۳ تا از بچه ها هم بودن.
اره مرغش خوب بود. دستش درد نکنه.

آرام جان دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلام
ظهر بخیر
خوبی؟
من بروزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد