آخر ترمی و بدبختیاش

این روز های آخر ترم سخت مشغول درس خوندن برای امتحان ها هستم. دو تا از امتحانامون این طور که سال بالایی ها میگن سوال هاش از سوال های آخر فصل کتابه ولی به حدی این سوالات آخر فصل سخته که واقعا این مسئله باعث نگرانی هممون شده و شب و روز داریم واسه حل کردنشون جون می کنیم. از شانس بد ما این کتاب ها حل المسائل هم ندارن و اوضاع بد جوری به هم ریخته. خدا خودش این ترم رو به خیر بگذرونه.


ترم که تموم بشه تازه باید بزنیم تو سرمون تا این همه پروژه برنامه نویسی و مقاله نویسی و ... رو انجام بدیم که خودش کل تابستون رو پر می کنه.

خلاصه این ایام امتحانات یکم حضورم کمرنگ میشه توی وبلاگ. ولی معمولا توی فیس بوک فعال هستم و هر موقع بیکار شم یه چیزی می نویسم. دوست داشتید سر بزنید. لینکش هم توی پیوندها هست.


واسه همه اونایی که در حال تحصیلن و امتحاناشون نزدیکه آرزوی موفقیت توی امتحان ها رو دارم. امیدوارم همه امتحان هاتون رو با نمره خوب پاس کنید.

اینم واسه این که این پست بی نمک نباشه. عکس ته دیگ سیب زمینی ماکارونی که امروز پخته بودم. بالاخره توی در آوردن ته دیگ سیب زمینی خبره شدم!! حالشو ببرید:

 


پ.ن: با یه دختره دوست شدم... ناز، خوشگل، خوش بر و رو، تو دل برو، خوردنی.

نگات می کنه ضعف می کنی. همچین عشوه میاد قند تو دل آدم آب میشه. چشماش به قشنگی آسمونه.

توی محلمون می شینن. چند وقت بود خیلی بهم نگاه می کرد. هر موقع رد می شدم بهم خیره می شد تا اینکه بالاخره پریروز بهم سلام کرد و منم بهش سلام کردم و احوال پرسی.

دیروزم با نگاه های پسر کشش چند باری ازم پذیرایی کرد.

به عمرم کسی این جوری بهم نگاه نکرده بود.

فقط حیف!! آخه فکر کنم 7، 8 سال بیشتر سن نداشته باشه. سر کار بودین! اخه ما رو چه به دوست دختر


پ.ن: راستی، توی این تعطیلات حزن انگیز شما نرفتین شمال؟!

نظرات 17 + ارسال نظر
سانی جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.sani68.blogsky.com

سلام
واقعا که آخه پسر جون این کارا خوب نیست هااااااااااااااااااااااا.
نکن زشته!!!!!
ولی خوشم اومد دمت گرررررررررررم.
به منم سر بزن خوشحال میشم

سلام
چیش زشته به این خوشگلی
چشم سر می زنیم

سپهر جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ http://www.cope13.blogsky.com

بلاگت رو نگاه کردم کارت زیبا بود
خوشم اومد رفیق

چاکرتیم
لطف کردی سر زدی

ویدا شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ

من این ترم اخری اصن نمیتونم درس بخونم حتی یه صحفه.خوشحالم جای تو نیستم با این استرس امتحانا....
یه ماه تو فرجم یه صحفه درس نخوندم. تازه باید معدلم بالای 19 باش تا گندی که اون ترم زدم جبران کنم ،معذلم بیاد بالا. اینجوری که پیش میرم احتمالش خیلی زیاده موفق بشم ا ی دی ..........

اووووه اووووووه خوشم میاد به دختر مردم نخ میدی بعد میگی اون کرد.
خوشم میاد تو محلتونم فعالی...منو باش دلم براتون میسوخت.میخواستم بگم انتقالی بگیری بیا سنه ......
ولی این جور که معلومه خودت همه فن حریفی
ای ول پسر. ماشالله به مرامت

استرس؟
کی من؟
نمی بینی با چه آرامشی آشپزی می کنم؟
درس بخون بچه
معدلت بالای 19 بشه همه جا بگیم رفیقمون بچه زرنگه

کی من؟ نخ؟ منو چه به نخ و بافتنی و این چیزا
کجا بیام؟
انتقالی برای کجا؟
بیشتر توضیح بده
باور کن 7 8 سالش بیشتر نیست
می خوای باهاش بهم بزنم ؟

ویدا یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ق.ظ

باور میکنم جا به درو. مخصوص که این مدت همش درباره تز اردیبهشت حرف زدی.
گفتم بیای سنندج.
ادم با رفیقش که پز نمیده اخه یکی رفته بود زن بگیره گفتن چه کاره ای گفتم برادر زنم سربازه. میگم که رو من حساب نکنی بخوره تو ذوقت. به من امیدی نیست. ولی به شما هست. من هرجا میرم میگم یه بزرگواری هست ، دوستشم هست احسان هردو ارشدی ان.ای دی

7/8 سال برو بابا.... بهم بزنی چی گیر من میاد.زندگیتو بکن گل پسر.

راستی دیدی من بردم.
من بردممممممممممممممم


میام میام
ما رو شما حساب می کنیم. نفرمایید
امیدت به خدا باشه جوون

باشه پس با این بچه هه به هم نمی زنم

آره من به نفعت کشیدم کنار تو بردی
روحیه پهلوانی رو داری؟

خانوم معلم یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ق.ظ

چی چیو به ما نمیاد
اتفاقا خیلی هم میاد :دی

قشنگ معلومه داری زمینه رو واسمون آماده می کنی
عیب نداره بابام جان
وقتته دیگه
با این سیب زمینیای خوشکلت :دی

نگران نباش :دی آره :دی

نمیاد دیگه خواهر من! اگه میومد که این همه سال عذب نبودیم (عذب رو این جوری می نویسن؟)

چه زمینه ای چه علیکی !
با یه ظرف سیب زمینی که بهار نمیشه

نگرانم خو

مگه بچه 7 8 ساله به ما نظری داشته باشه

هییییییییییییییییییییییییییییییی

ویدا یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ب.ظ

کمال تشکر را دارم. میدونستم مردی شکست تو قبول میکنی دی.
ولی همین قبول شکستم بزرگی میخواد.
ای ول اخلاق ورزشی.
باریک الله پسر

چاکرتیم

علی یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ

احسان اینا که فایده نداره. می افتی بابام جان!

sajad سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ق.ظ

eyyy joooooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnn
ehsan khili namardi
manam mikham


خوب بیا اینجا برات درست کنم

sajad سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ق.ظ

boro mohandes
man to ro mishnasam
in negahe to del boro mitone shabihe negahe ye nafare dige ham bashe
hatman khahari,dokhtar khalee ,....


نه بابا
باور کنید هیچ خبری نیست
اون رو نوشتم بخندیت
نه اینکه هی بهم گیر بدین بگین خبریه

مریم چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ق.ظ

دخترک پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ب.ظ http://yadam-hast.blogfa

سیب زمینی هات دیوووونه کننده است... عالی شده...
امیدوارم امتحاناتت روخوب بدی، خوب بخون معدلت بالا بشه، من خیلی با معدلم مشکل دارم
عکس این دخمله رو هم بذار ببینیم

ممنون. لطف داری

هنوز ازش عکس نگرفتم

آرام جان جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ب.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلام!
به به چه سیب زمینی هایی من که دخترم هنوز نتونستم به این خوبی در بیارم ته دیگ ماکارانیو
این دختمله هم کیس خوبیه ولی خوب حاضری ده سالی براش صبر کنی؟ بالاخره باید به سن قانونی برسه دیگه!
دعا میکنم امتحاناتو خوب بدی!
من به روزم

آره دیگه یه پا کد آقا شدم برای خودم

آره کیس خوبیه ولی برای نسل بعد از من
خیرش به من نمی رسه

ممنون
اولیش رو امروز دادم. خوب بود

ویدا شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ب.ظ

اوه... امتحانتو خوب دادی!!!!
الان تو مود حسودیم.
من که افتضاح بودم. این استادمون با خودش مشکل داره. تو کلاس سر هرچی تایید کرده بود ما خوندیم از اون نداد. تازه باید این ترم معدلم 19/35 بشه تا معدل کلم بالا بره. اگه این درس سه واحدی 10 ببرم حتما میشم.
تو که زبون ادما رو خوب بلدی یه نامه جانم فدایت شود بلدی برام بنویسی واسه اساتید تو برگه امتحان بنویسم. ای دی
جدی میگم جا به درو.


من تا حالا از این نامه ها ننوشتم. نگرانم اگه من بنویسم نتیجه معکوس بده بدتر بشه نمره ات
حالا نگران نباش. انشاالله که نمره میاری. جا به دروووووووووووووووو

آرام جان دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ق.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلام!
این عکس سیبزمینی ها رو که میبینم واقعا دلم آب میشه!
امیدوارم بقیه اشم خوب بدی!
امتحانا رو میگم!

فرناز سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.mochaleokhis.blogfa.com/

چه جلافتا
گفتم دو روز نیومدم سراغت رفتی زن و بچه پیدا کردی
عجب دوره زمونی ایه به خدا

سلام خوبی؟ باز هم به معرفت تو یه احوالی ازم پرسیدی
بقیه نامرد بودن
این جور مواقع آدم دوستاشو میشناسه
ممنون

آرام جان سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلام!
خوبی؟
چه طوری؟؟
با امتحانا چه میکنی؟
من به روزم اگه خواستی و وقت داشتی بیا

آرام جان شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ق.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلام!
خوبی؟
امتحانات چی شدن؟
امیدوارم موفق باشی!

سلام
مرسی
همچنان درگیر امتجان ها هستم
واسه همین زیاد نت نمیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد