اتفاقای خوب

این چند روزی که نبودم کلی خاطرات خوب برام اتفاق افتاد.

اولیش حنا بندان و عروسی پسر عمم بود. جمعه و شنبه هفته پیش کلی رقصیدیم و خندیدیم و بهمون خوش گذشت.

دومین اتفاق خوب هم مسافرت دوباره ما به شیراز برای تکمیل کردن کار نیمه تمومی بود که یک ماه پیش به خاطرش به شیراز رفته بودیم و اون هم نامزدی داداش بزرگم بود.

سه شنبه به اتفاق تعدادی از فامیلامون که سر جمع 20 نفر می شدیم رفتیم شیراز. 5 شنبه عقد محضری بود و جمعه شب هم جشن نامزدی.

این چند روز خیلی بهمون خوش گذشت. هم دور هم بودن فامیلیش لذت بخش بود و هم بیرون رفتن های مجردی با پسر عمو هام و هم رقص های وقت و بی وقتمون.

خلاصه جاتون خالی خیلی حال کردیم.

دیروز (شنبه) از شیراز برگشتیم و امروز دارم دزفول رو به مقصد تهران ترک می کنم. 3 ساعت دیگه به حرکتم مونده. هنوز وسایلم رو جمع نکردم.

از امروز به بعد تا یکی دو هفته ممکنه اینترنت نداشته باشم که بهتون سر بزنم. بعدش جبران می کنم حتما. احتمالا اگر کامنت بذارید هم تا همون موقع بدون جواب می مونه.


خوب. فعلا وقت ندارم بیشتر بنویسم و از جزئیاتش بگم. تا بعد . . .


پ.ن: امروز سالگرد ورود من به اردبیله D: یادش به خیر سال پیش این موقع بود که وقتی رسیدم خونه، با شیلنگ ترکیده زیر ظرف شویی و آشپزخونه پر از آب مواجه شدم. هیچ وقت یادم نمیره اون هفته اولی رو که هر روز مجبور بودم چلو با کتلتی که بابام قبل از رفتنش پخته بود رو بخورم، چون بلد نبودم غذا بپزم...

نظرات 16 + ارسال نظر
سمانه یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ http://shamsevelaiat.blogfa.com

سلام براقااحسان
میبینم که خیلی سرتون شلوغه که کم پیدایین وبه ماسرنمیزنید
خب الانم دیرنشده
۲تااپ جدیدگذاشتم
اصول زندگی
بیایادبگیریم
پس میاین دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
منتظرم

سلام. چشم حتما سر می زنم می خونم. ببخشید دیگه. من حدود 1 ماه نت نداشتم

اکرم دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ق.ظ

از رنگ و روت معلو م بود که عروسی حسابی بهت خوش گذشته
حالا دیگه بعد از گذشت یک سال واسه خودت حسابی کدآقایی شدی

آره خوب. خوش گذشت. تازه شیراز نبودی! اونجا بیشتر خوش گذشت!!

آرام جان سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ب.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلام!
آخی......یادش بخیر!!!!!!
سالگرد ورودتون به اردبیل مبارک باشه!!!!!!!
امیدوارم خاطرات امسالت شیرین تر از پار سال باشه!
نامزدی پسر عمه ات مبارک باشه!
آخی زنداداش دار داری میشی!
اونم مبارک باشه!
ان شالله نامزدی خودت

سلام. مرسی!!!
بازم مرسی!!
بازم ممنون!! البته عروسی پسر عمه! نامزدی داداش!
بازم مرسی مرسی مرسی

یکی سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ

به مبارکا و میمنت، ایشاله عروسیه خودت بیایم واست برقصیم.آآآآآآآآآآ
آخخخخخخخخ دوباره یادم افتاد! لباس عروس..... موندم فو حسرتش

ممنون. انشاالله
رقص هم بلد بودی و نگفته بودی به ما؟!
ای دل غافل!
اون موقعا که فرصتش بود مستفیض نشدیم

آرام جان چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ق.ظ http://aram-jan.blogfa.com

فرانک جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ http://onlystarlove.blogfa.com/

به به حسابی بهت خوش گذشته .چرا هیچ وقت وسایلاتو به موقع جمع و جور نمیکنی ؟؟؟؟!!!!!

سالگرد ورود به اردبیل رو هم بهت تبریک میگم امیدوارم بهت خوش بگذره بعد این دیگه همچین اتفاقی واست نیفته .آشپزی هم که بلدی دیگه مجبور نیستی غذاهای تکراری بخوری


چقدر میرقصی احساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

والا چه می دونم. یادم رفت. این سری کلی وسیله جا گذاشتم.
ممنون. امیدوارم همین طوری باشه
آره دیگه غذا هم که کلی یاد گرفتم!
زیاااااااااااااااااااااااد

سرور جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ

مبااااااااااااااااااااارکککککککککک باشه زن داداش شیرازی

ایشالا رووووزی خودت کوک

مررررررررررسییییییییییییییییی
قسمت شما بشه انشاالله شوهر ... نمیگم کجایی

آرام جان شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلام!
دلم واسه کامنتات تنگ شده زود بیا!

سلام
امروز برگشتم به نت
باشه میام

دخترک شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

اون کار نا تمام از همه باحال تر بود، مبارکه، همیشه به شادی و عروسی.
حالا چرا شیراز؟؟ نکنه نوبت تو که شد مجبور شن بیان اردبیل؟؟

مرسی
والا عشقه دیگه!
میگه اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را / به نمی دونم چی چیه رویش چیکار کنم هند و بخارا را.یه همچین چیزی
حالا همه هم همین رو می گفتن به من
ولی فکر نکنم

آرام جان سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلام!
دلم واسه خودتو کامنتات خیلی تنگ شده!
خیلی
خیلی
خیلی
زودتر بیا

سلام سلام
باشه باشه

فرناز سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ http://mochaleokhis.blogfa.com/

سلام خوبی ؟
ببخش که کم پیدا و گاهی با غیبتهای طولانیم دوستای خوبم رو نگران کردم
از این به بعد بیشتر منو میبینی[نیشخند]

سلام. مرسی
خواهش می کنم
خوب خدا رو شکر

صبا پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام آقا احسان
پس حسابی خوش گذشته امیدوارم همیشه شاد باشی و اتفاقای خوب خوب واست بیفته

سلام
بله جای شما خالی
مرسی. لطف دارین

آرام جان یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:05 ق.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلام!
با سری پنجم عکس هام بروزم ولی تو هنوز نیومدی!

سلام. امروز میام (13 مهر)

آرام جان چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ق.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلااااااام!
هنوز که نیومدی!
آقا احسان جان من بروزم!
زودتر بیا دیگه!

به روی چشم

F.P چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ

زیبا مینویسید

ممنون

آرام جان چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ب.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلام!
یزار هر چی میخوان تعبیر کنن دیگه برام مهم نیست
خیلیییییییییییییییی خوشحال شدم اسمت رو دیدم!
راستی فکر کنم دوستیمون تا چند ماه دیگه به ۵ سال برسه! برای همین پیشقدم شدم و میخوام سالگرد این دوستی مجازی رو به خودمو خودت تبریک بگم!
یادش بخیر
خاطرات خوبی داشتیم با هم امیدوارم خازرات بهتری با هم داشته باشیم!
آقا احسان آمدنت مبارک!

سلام
ااااااااااااا شد 5 سال!!
فکرشم نمی کردم!!
منم تبریک میگم
به امید خاطرات خوش بیشتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد