بریکینگ نیوز

دیشب فوتبال زنده و مستقیم داشت...

درست وسط بازی وقتی که تیم این وری می خواست به تیم اون وری گل بزنه یهو دیدیم بازی رو قطع کردن و یه مرده سراسیمه اومد تو شبکه ۳ با نفس نفس زدن زیاد گفت خبر باور نکردنی!!!

می دونین چی می گفت؟

اگه بفهمین باورتون نمیشه...

منم اول باورم نشد

ولی انگار حقیقت داره

گفت امسال قراره دزفول برف بیاد

نظرات 21 + ارسال نظر
نسرین یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ق.ظ

واقعا راست میگی یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ب.ظ

این دزفول اینقدر شهر خر تو خریه که هر اتفاق احمقانه ای ممکنه رخ بده ؟
باور نمی کنید از اونایی که تو دزفول زندگی کردن سوال کنید !!!
البته به جز دزفولی ها !!!!!!!!۱۱
چون اونا هم جزو دزفول محسوب می شن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خودم یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ب.ظ

به نسرین:
حالا بالاخره راضی میشی بیای تو یاهو مسنجر یا نه؟؟!!

خودم یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ب.ظ

به علی:
بهت توصیه می کنم دفعه آخرت باشه که به دزفول و دزفولی ها توهین می کنی. من رو شهرم و همشهری هام تعصب دارم. یه وقت دیدی ...

خودم یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:53 ب.ظ

به علی:
هر چی باشه بهتر از کلیده
کاری نکن یه پست درباره کلید بدم!!!

آرام جان یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:01 ب.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلام!
میبینم که هنوز پست نداده خودت دعوا رو شروع میکنی{چشمک}
شرمنده جواب ندادم توی پ.ن هام !
باباجان همین قدر که اجازه میدن لیدا پاشه بیاد دانشگاه جای شکر گزاری داره مامانش و ایضا خودش طاقت لحظه ای دوری از همو ندارن!
اگه خواستی....................(ولش کن تازه حرف و حدیث ها راجع به من فرو کش کرده!)
امیدوارم پیش بینیشون درست در بیاد و اونجا هم برف بیاد!
خواستم الان یه پیوست بدم به وبلاگم که دیدم اگه بیام اینجا جواب بدم بهتره!
راستی ممنون که سر زدی!:))

آرام جان یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:02 ب.ظ

راستی ایمیلتو چک کن!

سحر یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ب.ظ http://cold-hell.blogfa.com

از اونجا که توئم بچه دزفولی فهمیدم که ادم حسابی هستی
وای که چقد دلم هوای اونجا رو کرده
بازار کهنه.. بوی کلوچه های خرمایی داغ..
بستی استقلال و پیروزی کنار هم...
لب آب..
پشه هاش
موتور سوارای دیوونه کننده ش..
وای خدا کی عید میشه بریم اونجا
( البته ما میریم اندیمشک) ولی از دزفول هم به سادگی نمیگذریم

سحر یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:51 ب.ظ http://cold-hell.blogfa.com

اییییییی تو که همون احسانیییییی

سجاد یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:41 ب.ظ

بابا خوش تیپ

سجاد یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:43 ب.ظ

از این عکسا داری بده بزنم تو وب

نسرین یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ب.ظ

اگه کسی بخواد به دزفول و دزفولیها توهین کنه احسان حسابشو می رسه اخه هرچی ازش بد بگن از حسودیه احسان جان من با ای دی نمی چتم ولی توی چت روم میام www.chatkon.comاگه خواستی یه ساعتی مشخص کن البته اگه پیامتو دیدم بریم اخه این روزا درسام زیاد شده اصلا وقت نمیکنم ولی به وبلاگ شما وابسته شدم که حتما نظر هارو بخونم خیلی حرف زدم فعلا بای بای

نسرین دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:39 ب.ظ

الان هستم میای چتکن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرزانه دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 ب.ظ

هااااااااااا؟ جدا؟ :ی
مگه برف نمی یاد ؟ :ی

نسرین سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ب.ظ

این وبلاگ منه خواستی بیا احسان

آرام جان چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:35 ق.ظ http://aram-jan.bligfa.com

سلام!
میبینم که همچنان نسرین رو گذاشتی توی خماری{چشمک}
من شنبه ها می آپم ابته به تنها کسیکه میشه خبر داد همون شنبه خودتی ولی خوب دیگه!:ی
میگم یعنی جدا دزفول برف میاد؟!

خودم چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ق.ظ

به نسرین:
آدرس وبلاگت نیفتاده
اگه میشه تو خود قسمت نظر ها بنویسش

سحر چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ق.ظ http://cold-hell.blogfa.com

هااااااا
برف؟
دزفول؟
هه چه خنده دار
حساب کتابای دنیا ریخته به همدیگه

نسزین چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ق.ظ http://nazpary0098.blogfa.com/

سلام احسان جان وبلاگمو گذاشتم درضمن ارام جان اگه میشه تو مسائل خصوصی دخالت نکن سحر خانم ممکن خیلی عجیب باشه ولی جک که نگفته که تو اینجوری قهقهه می زنی خوشحال میشم احسان به وبلاگم سر بزنی

نسرین چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ب.ظ

سلام میشه بگی چطوری ای دیمو کلا از اینترنت پاک کنم منتظرم حتما بگو

hossein شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 ق.ظ http://dezfoulma.blogfa.com

سلام
مگه شما یه فکری کنید اینجا بارون بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد