بازگشت طوفانی!

سلام به همه دوستان عزیزی که در این مدت غیبت صغری با حمایت های خودشون به من برای درس خوندن روحیه می دادن

امروز امتحان میان ترم دوم رو دادم

مکانیک سیالات 2

خوشبختانه خوب دادم...

واقعا شرمنده همتون هستم...

در اثر کهولت سن الان یادم نمیاد جواب کدوم کامنت هاتون رو دادم و کدوماش رو ندادم

فلهذا از اول تا آخر شروع می کنم:

 

سپیده:

ممنون از کامنتی که 24 آبان داده بودی :دی

یه غلط املایی داشتی(بهت=ابهت)، می تونی چک کنی.

دیگه تکرار نشه

وگرنه مورد اشد مجازات قرار می گیری

راستی امتحانای میان ترم ما معمولا از 6 نمرن. من چجوری بیشتر از 10 بگیرم؟ :دی

 

آرام جان:

4 تا کامنت سهم شما بود.

ممنون از آرزوی موفقیتت...

از اینکه با نسرین هم به توافق رسیدین خوشحالم

راستی اون کامنتی که نوشته بودی به وبلاگ همکلاسیت سر زدم متوجه نشدم منظورت با کیه!!؟؟

 

نسرین (نازپری) {پارادوکس}!!!

آخرش تو کدوم یکی از اینایی؟؟

هر وقت به نتیجه قطعی رسیدی خبرم کن

3 تا کامنت با اسم نازپری و 6 تا با اسم نسرین

ممنون که دعا می کنی امتحانام رو خوب بدم

منم دعا می کنم همتون عاقبت به خیر بشین و شوهرای خوب نصیبتون بشه...!!

هر چی خدا بخواد...

در مورد سوالی که پرسیده بودی:

این یک کد جاواست که می تونی تو قسمت ویرایش قالب وبلاگت قرار بدی

الان کدش رو ندارم

ولی اگه تو گوگل سرچ کنی: (کدهای خفن جاوا) یه سایت پیدا می کنه که همه جور کد جاوا توش هست. اگه نتونستی انجام بدی بگو تا بیستر راهنماییت کنم

در مورد چت هم قبلا که بهت گفتم

من از این جور سایتا خوشم نمیاد و فقط با یاهو مسنجر چت می کنم

اگه دوست داری یه وقت بگو با یاهو بیا بالا...

 

شمیم:

شطوری تو؟

راستی نمی دونم گفتم بهت یا نه

قالب وبلاگت خوب شده!!

 

فرناز:

من خرخون نییییییییییییسسسسسسستم...!!!

وقتی توی یه کلاس بشینی که 5 تا بچه خرخون خفن توش باشه اون وقت امتحانشون رو 100 بگیرن خوب دیگه استاد دلش به رحم نمیاد به ما بیچاره ها نمره بده...!!!

 

خوب برای عوض کردن جو، یه خاطره ول کنم از خودم:

اههممم

خیلی جالبه

می دونی چی؟

یه وقتایی یه حرفی میزنه آدم که اصلا منظورش یه چیز دیگست ولی طرف مقابل یه برداشت دیگه از اون حرف می کنه. براتون پیش اومده؟ جالبه که طرف طوری برداشت می کنه که فکر می کنه داری بهش لطف می کنی در صورتی که اصلا هم قصد لطف کردن نداشتی!!

چند روز پیش یکی از دوستام نیومده بود دانشگاه. بهم پیامک داد گفت از فلانی برام سوالای ترمودینامیک رو بگیر. منم گفتم باشه

سوالا رو گرفتم. بعد از ظهر دیدم نیومده ببرتشون

بش اس ام اس دادم: سلام. من این سوالایی رو که از امید می خواستی بگیری برات گرفتم. هر موقع خواستم برم بیرون میدمشون به خونه که بهت بدن. (این دقیقا عین متن اس ام اسی بود که من زدم)

30 ثانیه نشده بود جوابش اومد: نه نه اصلا. اگه آوردیشون، به خونه میگم در رو از روت باز نکنن. خودم میام می برمشون.

!!!

چند لحظه فکر کردم...؟؟

یعنی چی؟

منظورش چیه؟

شاید من ظهر ماست خوردم کودن شدم؟؟!!

من با پنیر هم که میونه ای ندارم!

شاید دوستم پنیر دوست داره؟

من که نمی خواستم براش ببرم..!!؟؟

ظاهرا 2 هزاری دوستم خیلی کج بود!!

حالا من 3 راه داشتم:

1)     ضایع کنم طرف رو بهش بگم حالا کی خواست برات بیارتشون؟؟!! یه ... هم ضمیمه اس ام اس کنم

2)     هیچی نگم بزارم خودش بیاد ببرتشون یه منت هم بزارم سرش که می خواستم برات بیارم خوب!!

3)     تیریپ پترس فداکاری بیام و وردارم برگه ها رو ببرم در خونشون

حالا خدایی اگه شما بودین چیکار می کردین؟

من گزینه 2 رو انتخاب کردم :دی 

 

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
نازپری یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 ب.ظ http://www.nazpary0098.blogfa.com

سلام .خوشحالم که اولین نفری هستم که تو این قسمت نظر می دم.من نازپریم از اسم نسرین خیلی خیلی بدم میاد. اخه از اسم نسرین تو زندگیم یه خاطره ی خیلی بد دارم .که هیچوقت یادم نمیره.راستی خودت کامل یادم بده چجوری درستش کنم من بلد نیستم .از من یاد بگیر بیا تو وبلاگم وگرنه خیلی خیلی ناراحت میشم .به دوستم گفتم اونم اومد تو وبلاگت .اونم گفت شمارو میشناسه .اخه خیلی اشنا به نظر می رسی

[ بدون نام ] یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 ب.ظ

امیر حسین دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ب.ظ

سلااااااااام ......
بازگشت شما دوست عزیز را تبریک عرض می نماییم....
ما که امتحان نداریم پس نمیتونم بگم درکت میکنم ولی خدا رو شکر که خوب دادی !
شه خبلا ؟؟؟ منتظر آپ بعدیت هستم .....
تا بعد ....
0I!!(

نازپری دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:59 ب.ظ http://nazpary0098.blogfa.com/

سلام پس حالا که می گی اینم بگو چطوری ترانه برا دانلود بزارم میسی از لطفت داداشی منتظرم

خودم پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ب.ظ

به نازپری:
سلام
من تو خونه از نرم افزار اپرا استفاده می کنم. نمی دونم چرا قسمت کامنت بلوگفا رو باز نمی کنه
واسه همین اینجا جوابت رو می نویسم:
اگه بخوای آهنگی رو که توی یک سایت دیگه هست، توی وبلاگ خودت قرار بدی تا بشه دانلودش کرد کافیه روی اون فایل کلیک راست کنی و گزینه copy shortcut رو بزنی. با این کار آدرس اون آهنگ یا هر چیز دیگه کپی میشه
حالا باید بری تو قسمتی که پست جدید میدی و از گزینه هایی که برای ویرایش متن گذاشته شده اون گزینه ای که شبیه یک کره سبز رنگه و وقتی موس رو میگیری روش می نویسه قرار دادن لینک رو بزنی
بعدش تو قسمتی که نوشته url کلیک راست کن و گزینه paste رو بزن و بعد ok رو بزن
با این کار لینک آهنگ مورد نظر در وبلاگت قرار می گیره و میشه دانلودش کرد
اگه می خوای از آهنگ هایی که روی کامپیوتر خودت داری چیزی بزاری تو وبلاگت، باید اون آهنگ رو در اینترنت در یک سایت که هاست رایگان میده upload کنی. برای این کار برو به سایت www.mediafire.com و از بالا گزینه creat new acount رو بزن. با نوشتن ایمیل و یک پسورد دلخواه تو عضو اون سایت میشی.
حالا برای آپلود فایل گزینه upload files رو از بالا بزن و بعدش گزینه browse رو بزن. مسیر آهنگی رو که تو کامپیوتر داری پیدا کن و اوکی کن. بعد گزینه آپلود رو بزن. صبر کن تا آپلود بشه. بعد یه صفحه دیگه باز میشه. تو این صفحه وسطای صفحه آدرس اینترنتی فایلی رو که آپلود کردی نوشته. اون رو با موس پر رنگ کن و کلیلک راست کن روش و گزینه کپی رو بزن. بعدش هم مثل حالت قبل برو تو قسمتی که پست جدید می دی و از گزینه های ویرایش متن گزینه درج لینک رو بزن و اون آدرس رو توی قسمت url کپی کن و اوکی کن تا لینکش تو وبلاگت قرار بگیره

خودم پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 ب.ظ

به نازپری:
به اون آدرسی که تو کامنت برات گذاشته بودم رفتی؟
برای اون قضیه میگم که اسم وبلاگ قبلیم به دنبال موس میومد
تونستی درستش کنی؟

نازپری جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 ق.ظ http://nazpary0098.blogfa.com/

سلام داداشی .نه نتونستم انجام بدم. اصلا وقت نمی کنم امتحانام شدید زیاد شده سر فرصت میام نوشته هاتو کامل انجام می دم تا وبلاگمو مثل وبلاگت با مزه کنم اگه بشه اونطرفا بیا مرسی

نازپری سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:58 ب.ظ http://nazpary0098.blogfa.com/

سلام . تولدت مبارک شرمنده انقدر سرم شلوغه که فراموش کرده بودم .دوستای دیگه رو نمی دونم .ولی خودم چند دختر ....برات در نظر گرفتم اگه خواستی بگو تا معرفی کنم البته دوست و اشنا هستند ومن خیلی ازشون خوشم میاد بیا اونورا فعلا بای بای

آرام جان چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام
خیلی ممنون که دیگه بهم سر نمیزنی

آرام جان چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ب.ظ

تولدت هم مبارک
امیدوارم ۲۱۰۰۰ شی

نازپری پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:52 ب.ظ http://www.nazpary0098.blogfa.com

~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. . .. . .. .. ... . . .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. . . . . . . . . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. . . . . .. . . . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . . . . . . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . . . . . . . .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. . . . . . . . .. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . . . . . ... .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . . .بدو بیا . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . .من آپم . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_
. . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~,
. . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),--"


نازپری جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.nazpary0098.blogfa.com

سلام کاش می گفتی چطوری ارشیو درست کنم آخه خودم می خواستم ازت بپرسم.؟؟؟راستی اون سایتی که برا دانلود ترانه دادی میشه عکس که می خوام بزارم تو وبلاگم اونجا تبدیل کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شاهین چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ق.ظ http://shahin99.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوبی داری
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
موفق باشی عزیزم
اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد