شام مجردی (تصویری)

چون همه ازم حمایت کردین در پست قبلی، خودکشی نکردم 

فقط این توضیح رو بدم که کسی خونه نبود و تصاویری که مشاهده می کنید شاهکار بنده هست

===

===

===

===

عکس آخر مربوط به بعد از خوردن املت هست

پ.ن: از خانم های واجد شرایط برای ثبت نام در کلاس های آشپزی خودم دعوت به عمل میارم. با ما تماس بگیرید 

شرایطش رو بعدا توی روزنامه های کثیرالانشار میدم حاجت خانم بزنه

البته شرط اولش اینه یکیتون آستین بالا بزنه ظرفای امشب رو بشوره

درضمن همین طوری که مشاهده می کنید در 2 عکس آخر، قالی هامون دست بافه. اگه کسی خواست بخره ما فروشنده ایم

تورو خدا با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

جون هر کی دوس دارین

نظرات 16 + ارسال نظر
! پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ب.ظ

hamleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

هااا؟؟؟؟؟؟

! پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ب.ظ

برای بار اول من اینجا اول شدم
دوم هم شدم
به افتخارم یه کف مرتب

موفق باشی جناب !
برای شما در سایر مراحل زندگی هم آروزی موفقیت می کنیم
ارزش شما بیش از اینه
شما حتی می تونی سوم هم بشی اگه اراده کنی :دی

مهسا پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ب.ظ

حتما اون قسمتی از فیلم کفش های عمو نوروز رو دیدی که شیشه گلابش میشکنه و هرچی گداست میریزن درب خونه که حلوا بخورن
کامنت دونی این پست هم احتمالا همینطور میشه

نه متاسفانه ندیدم :دی
من فقط محصولات ام ای کمپانی رو می بینم
این روز ها همه محصولات ما رو می بینین
شما چطور؟ :دی

فرزانه پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ

عجب

فرزانه پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ب.ظ

من فقط از عکس آخری خوشم اومد

:دی

فرزانه پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ

نوشتی دو عکس آخر
عکس یکی به آخر که هیچی معلوم نیس
فقط یه ذره معلومه
قالی قشنگیه
چند تومن میفروشی حالا ؟
البته همینطوری پرسیدما
من که خریدار نیستم

چون شمایی اصلا نمی خواد پول بدی. وردار بذار سر جاهازت :دی

مهسا جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:49 ق.ظ

آخی
چقدر تو بخشنده ای پسرسنگ کابینت رو که واسه جهاز من گذاشته بودی فرش هم واسه جهاز فرزانه جون

خجالتم نده لطفا
نمی خوام ریا محسوب بشه
بالاخره وظیفم بود بهتون یه کمکی کرده باشم :دی

علی جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:33 ب.ظ

فاجعست پسر

علی جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:37 ب.ظ

آبروی خودت و ما و حاجت خانم رو بردی

عالی

فرزانه جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ب.ظ http://jojo.blogfa.com

اوا
مرسی
آدم که هدیه رو رد نمیکنه
دلت میشکنه اگه بگم نمیخوام
عیب نداره
آدرس رو همینجا بنویس من بیام ببرمش

تو رسیدی دزفول یه کامنت بده خودم میام دنبالت :دی

فرزانه جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 ب.ظ

میگم ها
توی املتت سوسیس هم ریختی آیا ؟

نه بابا
ما وسعمون به این چیزا نمیرسه
همین تخم مرغ و گوجه رو هم از همسایمون قرض گرفتم

علی شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:28 ب.ظ

عالی
یعنی تخم مرغ ها رو از حداد اینه قرض گرفتی؟
پس احتمالا می افتی
چون سهم ساوش بوده اونا

خانوم معلم یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ب.ظ

گشنمه منم
اخه ناهار امروز کوبیده بود و منم اصن دوس ننالم

بعدم تو درخواستای فروشی که داده بودی من طالب خرید اون ماهیتابه هم

رو چشمم
اسم شما هم رفت توی لیست کمیته امداد دختران دم بخت :دی

خانوم معلم یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:48 ب.ظ

پشم کنایه از یه چیز سبکه یعنی محلی از اعراب نداشتنمنظور من این بودفمیدی؟

من کی گفتم منظورم با پشمه ؟‌:دی
آره بابا فهمیدم چرا می زنی حالا :دی

پشم مگه چیز بدیه ؟ :دی

khanoom moalem دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ب.ظ

pas manzoret chie ?
nakone avalesho migi ke neveshtam ye vahede darsi?
akhe do vahede na yeki

منظورم همونیه که گفتی تو کامنت قبلیت :دی
بگذریم حالا
خودت چطوری؟ :دی

سپید جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.dokhmal66.blogfa.com

salam kheili kheili jaleb bood ham shame khoshmazatonn ham maraseme azadarii!!!!!!!!!are hoorolayn!!! dorost neveshtii up kardam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد