برید کنار من برگشتم!

سلام به همه دوستان عزیز

بعد از ۱ ماه و اندی که نبودم بالاخره برگشتم!

یه مدتش که درگیر امتحانای ترم بودیم و بعدشم مشغول انجام پروژه یکی از درس ها و بقیش هم به دپرسی کامل سپری شد تا امروز که خبر مسرت بخش پاس شدن یکی از درس ها رو مسعود بهم داد. پاس شدن این درس کاملا میشه گفت یه معجزه بود. چون استاد این درس تا به حال هرگز نمرات رو روی نمودار نبرده بود و یا نمرات خام رو تغییر نداده بود.

ناراحتی نمره این درس و یه سری مسائل شخصی همه دست به دست هم داد که تعطیلات به بدترین شکل ممکن طی بشه و توی این مدت فقط صحبت های یک دوست خیلی خوب و همراهی همیشگی اون با من بود که یکم بهم آرامش میداد. من هرگز کمک های اون رو تا عمر دارم فراموش نمی کنم...



 خوب، بریم سراغ پست امروز

یک مسابقه داریم

حتما همتون این بازی رو تا به حال انجام دادید

من دو تا عکس براتون میذارم

هر کس بتونه بیشترین تفاوت رو توی این دو عکس تشخیص بده برنده مسابقه میشه

مطمئن باشید رقابت بسیار تنگاتنگ خواهد بود

از فرصت های مشورت، مقایسه و رد گزینه هم به خوبی استفاده کنید تا برنده مسابقه بشید

من برای اینکه شانس برنده شدنتون هم بیشتر بشه گزینه در اختیارتون میذارم

ولی هر گزینه رو که انتخاب کردید باید دلیلش رو هم توضیح بدید وگرنه قبول نیست

این هم تصاویر مسابقه:



=======



گزینه ها:


1. 5 تفاوت

2. 7 تفاوت

3. 8 تفاوت

4. 9 تفاوت

5. هیچکدام

6. همه موارد

7. گزینه الف و ب

8. گزینه 1 و 4

9. گزینه ها زیاد است

10. صورت سوال خوب چاپ نشده است

11. استاد میشه راهنمایی کنید

12. هیچ تفاوتی ندارند



به برنده مسابقه یک عدد جایزه نفیس تعلق خواهد گرفت در ضمن

منتظر حضور شما در مسابقه هستیم

تا بعد...

نظرات 21 + ارسال نظر
الناز یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام دوست عزیز . وقت به خیر.

از وبلاگ خیلی خوبتون تشکر می کنم.. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید. خیلی سرچ باکس هاش خوشکله . راهنمای کامل هم به زبان فارسی داره. نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید. در صفحه دریافت کد می توانید بر روی Persian Help کلیک کنید و راهنمای فارسی آنرا ببینید.

http://www.glseek.com/meta_search_box.html صفحه در یافت کد

http://www.glseek.com/fa-searchbox.html صفحه راهنمای فارسی

http://www.glseek.com صفحه اصلی موتور جستجوگر

نیتو یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:53 ب.ظ http://nitoo.blogfa.com/

متاسفانه من شانس برنده شدن رو دست دادم
آخه عکسی ندیدم شایدم اصن صورت سوالی وجود نداره و همه ملت سرکارن

عکس ها رو توی یه سایت دیگه آژلود کردم
اگر باز هم نتونستید ببینیدشون لطفا بگید تا یه جای دیگه بذارم

علی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ق.ظ

من هم عکسی ندیدیم!!! البته فکر هم نکنم که اگه برنده بشیم جایزه ای پیزی در کار باشه!!!
خوشبحال تو که چنین دوستی داری
و درگر هیچ

عکس های رو یه جای دیگه آپ کردم
تو برنده بشو، جایزش با من

/m\

این هم سند اثبات اینکه جایزه میدم !!

مهسا دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ق.ظ

فکر کنم 2 باشه
یعنی 7 تفاوت

بیشتر سعی کن
تو می تونی
تو می تونی
:دی

مهسا دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:55 ق.ظ

جایزه یکی از همیناست که رو میزه؟یا همشونو خالی کردی؟[:S046:]

یکیشون رو اهدا کردم چند روز پیش به یه نفر :دی
نمی دونم
اگر دوست داشتید می تونم از همین ها بهتون بدم
اون Nivea البته خالیه دیگه :دی

خانوم معلم دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:58 ب.ظ

بازگشت غرور آفرینتو ! تبریک می گم

مرسی :دی

خانوم معلم دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:00 ب.ظ http://http:khanoom-moalem.blogfa.com/

نه
نه
نه واقعا !
می خوام ببینم یعنی واقعا به قیافه ماها انقد میاد که علاف باشیم ؟
اونم در این حد ؟

مسابقست بابا
علافی نیست که
جایزه هم داره تازه
شما اگه راست میگی جواب صحیح رو بگو جایزت رو بگیر :دی

خانوم معلم دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ب.ظ

اینم که خدا تا تفاوت داره اخه
من الان با یه نگاه 10 تا دیدم !!!!!

بیشتر سعی کن
تو هم می تونی :دی

فرزانه دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ب.ظ

از اون لحاظ
تفاوت زیاد
از اون یکی لحاظ
خب عکس که با عکس تفاوتی نداره
جفتشون عکسن

کسر ثواب شامل حال شما شد با این جوابی که دادی :دی
بیشتر دقت کن

فرزانه دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:22 ب.ظ

این پولا که اینجاس چن تومنه ؟

فکر کنم ۴۰ تومن :دی
مال من نیست :دی
چشم طمعت رو از روشون بردار

فرزانه دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:22 ب.ظ

جاییزه ارسال همون پولای روی میزه ؟

بستگی داره کی برنده شه
برای تو از همون ۱۰۰۰ تایی هاش می فرستم :دی

ندا دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ب.ظ http://www.harfhaeshokolati.blogfa.com

'گزینه 11

شما ترم قبل با من کلاس داشتید؟!
چهرتون آشنا نیست
نمی تونم کمکتون کنم :دی

آرام جان سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ق.ظ http://aram-jan.blogfa.com

سلام!
هشت تا تفاوت داره!

بیشتر سعی کن :دی

مسعود سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ق.ظ

گزینه ی 4

اکرم سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام خوشحالم که پاس شدی

مرسی
لطف داری

نیتو سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:19 ب.ظ http://nitoo.blogfa.com

فک کنم یکی این وسط دلش نمی خواد من برنده شم[:S046:]
یکی از عکسارو دیدم
نکنه تا شب که دوباره امتحان کنم واسه دیدن اون یکی مسابقه تموم شه

نیتو سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:22 ب.ظ http://nitoo.blogfa.com

گزینه 6

چیه میخوام شانسمو امتحان کنم اشکالی داره

:دی
خوب این هم یکی از گزینه هاست به هر حال
خدا رو چه دیدی
شاید برنده خوش شانس ما تو باشی :دی

نیتو چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ب.ظ http://nitoo.blogfa.com

بالاخره اون یکی عکسم دیدم

ولی این که من دیدم!!!خیلی افتضاح تابلو بود
شونصدتا تفاوت داره


علی پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 ب.ظ

جواب گزینه ی 10 است. چون جواب اینه که : هیچ شباهتی به هم ندارند .
که این گزینه تو گزینه ها نیست!!

علی پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ب.ظ

چون من بیشترین تفاوت رو بین دو عکس تشخیص دادم. پس برنده ی مسابقه شدم.
اگر هم کلا نمی خواستی گزینه ای که من آوردم رو بیاری بین گزینه ها !!! گزینه ی 4 صحیحه!!!

آسمون چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:22 ب.ظ

هیچ کدوم که گزینشون و توضیح ندادن!!!
اوووم!!! تلفن+کلید+پا کن+مداد+جدول جناب آقای مندلیوف+پرگار+پولااااااا+گوشی+2تا عکس زیر میز+ اوووم!!!!! دوربینم اومده نزدیک تر و...
با این حساب!! هیچ کدام!!!!!!! گ 5
بگو بگو!!!!!! بگو که برنده شد......م!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد