تماس تلفنی عجیب!

عجیب ترین تماس تلفنی که تا به حال داشتید از طرف کی بوده؟!

از طرف یه دوستی که چند سال ازش بی خبر بودین و حالا یهو بهتون زنگ زده؟!

از طرف یه آدم مهم که فکرشم نمی کردید یه روزی باهاش تلفنی صحبت کنید؟!

از طرف یه دخمل خوب که نمیشناسیدش؟!

از طرف استاد یا رئیس دانشگاه؟!

از طرف یه شخصیت علمی برتر؟!

تا حالا به این فکر کردید که اگه یه تماس از خودتون دریافت کنید چقدر می تونه عجیب باشه؟!

یعنی توی خونه نشسته باشید و موبایلتون زنگ بخوره، وقتی به صفحه موبایل نگاه کنید اسم خودتون رو ببینید و قرار باشه با خودتون حرف بزنید؟!

اگه توی همچین شرایطی باشید چه احساسی پیدا می کنید؟!

تعجب؟!

ترس؟!

خنده؟!

...

حتما فوری جواب میدید ببینید قضیه چیه دیگه

اوایل که موبایل گرفته بودم توی لیست اسامی، شماره خودم رو هم به اسم خودم ذخیره کرده بودم

امروز برای اولین بار موبایلم وقتی زنگ خورد اسم خودم رو روی صفحه موبایل دیدم!!!

اااااا یعنیییی چی؟!!!!!!!

چطور ممکنه؟!

موقعی که زنگ می خورد به شماره دقت کردم

شماره خودم بود فقط به جای 0935 اولش 0937 بود!

جواب دادم

یه پسره بود

-          سلام آقا

-          سلام

-          حالتون خوبه؟

-          مرسی شما خوبی؟

-          آقا به شماره ای که الان روی گوشیت افتاد دقت کردی؟

-          آره اسم خودم هم روی موبایل نوشته شده بود

-          آره داداش. فقط یه رقم فرق دارن. من می خوام سیم کارتت رو بخرم

-          ها؟! آقا شما الان کجایی؟!

-          من ؟! بزرگراه اشرفی اصفهانی!

-          من دزفولم ها!!

-          اووووووووووووووووووه. چقدر دوووووووووووووووووور. آقا اگه اومدی تهران حتما باهام تماس بگیر

-          باشه حتما !

-          خدافظ

 

بله. این چنین بود که با خودم صحبت کردم و تعجب رو به شیوه ای نوین تجربه کردم...

نظرات 10 + ارسال نظر
فرشته چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ق.ظ http://faaaaz.blogfa.com

================================= =======
========================================
=============###======##=======###======
=======#======##======##======###=======
======###=====#############==###========
========##=####===========#####====###==
========###===================######====
==###==##=======================###=====
===####===========================##=##=
====##====================###======###==
====#===================#######=====#===
===##===================########====##==
===#=====####===========#######======#==
===#======###==============##========#==
===##===========================#===##==
===##==========================#====##==
====##=======================##====##===
=====##==####============####=====##====
======##====##############=======##=====
=======###=====================###======
==========###===============###=========
============#################===========
===================###==================
===================###==================
===================###==================
سلام خوشحال میشم از وبلاگم دیدن کنید.

mahsa چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:40 ب.ظ

اوایل که موبایل گرفته بودم توی لیست اسامی، شماره خودم رو هم به اسم خودم ذخیره کرده بودم[!:S025:]che harfa!che kara

امروز برای اولین بار موبایلم وقتی زنگ خورد اسم خودم رو روی صفحه موبایل دیدم

mahsa چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ب.ظ

ey vay
8rishter zelzele mikhad bere tehran sim cart befrooshe
tehran ba khak yeksan khahad shod

اکرم چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ب.ظ

چه جالب ,چه اتفاقاتی واست میفته

علی پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ق.ظ

اژدهااااااااااااااااااااااااااااااااا

ای شیطون ! نکنه هر وقت بیکاری واسه خوت هم اس ام اس می دی!!!

مسعود پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:24 ب.ظ

بچه نشی بری اونجا هااا
یهو دیدی....


از ما گفتن بود.

خانوم معلم دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ق.ظ

من عاشق این سوالای اول پستتم

خیلی باحال بود
اون شکلک نی نی زشته هم جدید بودا

فرزانه دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ب.ظ

خب اینکه تکراری بود
یادته یه زمانی بلد نبودی از این شکلکا بذاری تو وبلاگت ؟ =))

نیتو دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:21 ب.ظ http://nitoo.blogfa.com/

یاد یه خاطره افتادم:
دو سال پیش یه مدت بعد از فوت بابابزرگم گوشیم زنگ خورد با اسم آقا جون

خدایی تا اسمو دیدم واقعا ترسیدم آخه اصن به فکرم نرسید که کسه دیگه ای ممکنه گوشیشو برداشته باشه!!!!

نااازی پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:28 ب.ظ

شلااااااام.
خوفی؟؟؟آپت مثل همیشه با مزه بود.اگه میشه سعی کن تو آپت از اون عکس خوشکلایی که می کشی بزاری
میسییییییییییییییییی

فعلا بابایییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد