وضعیت فعلی هوای اردبیل: بارانی !



هنوز ۴ ساعت از اعلام نتایج نگذشته که نگرانی های مامان شروع شده:

- اگر آزاد تهران قبول شی خوب خیلی بهتره. دیگه خیال منم راحته. میری پیش محسن (داداشم) ...

- لباسای زمستونه ما که به درد اونجا نمی خوره. هوای اونجا خیلی سرده. خاله ات تازگی اونجا بودن ...

- آخرش یه برنج پختن هم یاد نگرفتی. چقدر هی گفتم بیا یاد بگیر...

- حالا نتیجه آزاد رو کی می زنن؟

- حالا بری خونه سوت و کور میشه... چی کار کنیم ما؟

- نمی شد همین جا قبول شی ؟ راحت سر جای خودت ؟ خونه آماده ! غذا آماده ...

...


از اون ور بابا:

- خیلی عالیه فردا برو دنبال کارای مدارک دانشگاه. از اون ور برو ترمینال ببین وضعیت بلیط چجوریه

- دخترای اردبیلی هم خوشگلن. محسن که جای خوبی بهمون نشون نداد. شاید احسان یه کاری کرد

...


این وسط بحث هایی که بین بابا و مامان هم میشه در نوع خودش جالبه. مامان هی می خواد وضعیت رفاهی رو بهتر کنه و بابا هی می خواد من رو مرد کنه. باید ببینیم کی برنده میشه

نظرات 7 + ارسال نظر
علی جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ب.ظ


برو حالش رو ببر

علی جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:46 ب.ظ

خدایشش خیلی حال کردم وقتی خبر قبولی تو و مسعود رو شنیدم. از ته دل خوشحال شدم رفیق.

قربونت برم جیگرطلا

مسعود جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ب.ظ http://alichap.blogfa.com

خودم امشب مردت می کنم

کردا هم اول مهر تو رو مرد می کنن

علی جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:59 ب.ظ

چه شود؟! مردی که مسعود بخواد بسازه!

moh3en جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam
bia forum ham nazar bedeha

مسعود شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ق.ظ http://alichap.blogfa.com

چرا نیومدی مردت کنم؟
از تاریکی می ترسیدی؟

احسان سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ب.ظ http://kajopich.blogfa.com

یعنی تو میخوای مامانو تنها بذاری؟!
بچه بد ...
خوب یه سال بمون پشتش همینجا قبول شو!
اصن درس میخوای چیکار ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد